Mistä jutella naiselle esim baarissa
Kommentit (46)
pekkepayla kirjoitti:
kiinnostaisiko lopettaa alkoholin käyttö ja lähteä mukaan johonkin yleishyödylliseen toimintaan sekä raittiuskerhoon 😶
Itse näin baarissa käyvänä naisena vastaisin, että juon niin vähän, ettei ole tarvetta raittiuskerholle, nytkin olen autolla liikenteessä.
Kannattaa ehdottaa jotain yleishyödyllistä toimintaa, nyt et maininnut mitään, niin siihen en osaa vastata.
Jos minuun haluaisi tehdä vaikutuksen niin puheenaiheita olisi mielenterveysongelmat (koska tarvitsen jonkun jolle puhua ja avautua). Tai sitten huumori jolloin piristäisi päivääni.
Toisaalta arvostaisin jos joku vaan tulisi ja juttelisi niitä näitä ja mun ei tarvisi nähdä vaivaa pitää keskustelua yllä.
Mutta minä olenkin outo..
Vierailija kirjoitti:
Ihan mistä vaan kunhan ei loukkaa toista. Silleen saa oman tuntuman asiaan ku lähtee vaan rohkeasti juttelemaan. Pitää vaan muistaa että se on vaikea laji saada nainen kiinnostumaan eikä liikaa tuohtua epäonnistumista.
Ei kannata tosin lähteä siitä oletuksesta, että kaikki naiset ovat hysteerisiä vihervasemmistolaisia. Joskus toisten loukkaaminen on välttämätöntä - mutta Suomessa ei saa ajatella itse.
Sumuverhon läpi näkeviäkin naisia löytyy, ja on tärkeää, että he päätyvät tuottamaan ja kasvattamaan jälkeläisiä, jotka eivät ole lampaita, jotka vain sokeasti toistavat agendaa ja virallista mielipidettä.
Oikea, puhdasmielinen suomalainen nainen - ah, mikä olento.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ihan normaaleista asioista. Tietenkin tarkastaa onko nainen kiinnostunut juttelemaan kanssasi. Juttu soljuu luontevasti jos on soljuakseen. Väen väkisin ei kannata jutunaiheita keksiä. Se näkyy. Kyllä sitä voi säänkin mainita jos siitä on jotain mainittavaa.
Vaan, mikä toiselle "normaalia" saattaa olla hyvinkin epänormaalia toiselle, - Esimerkiksi itse en pystyisi keskustelemaan juuri lainkaan Temptation islandista tai salatuista elämisä. Sen sijaan vosin hyvinkin keskustella kesän aikana lukemistani kirjoista ja pääsykoe rumbasta.
Jep. Ennen kuin alkaa jauhamaan mistään sarjasta tietenkin kannattaa kysyä onko toinen niitä katsonut ja kiinnostaako ne. Sama pätee muissakin aiheissa. Ei aleta jauhamaan vaikka itselle tärkeästä sammakkoharrastuksesta jos toinen ei ole sammakoista tippaakaan kiinnostunut.
Minusta taas on mielenkiintoista kuulle myös erikoisemmista asioista. Ap ei varmaan ala jauhamaan mistään, kunhan kysyi aiheita. Sammakot on hyvä, siellä muun keskustelun välissä.
Kyllä muakin kiinnostaa erilaiset ja erikoisemmatkin jutut. Tarkoitin ettei ala jauhaa asioista mitkä ei selkeästikään toista kiinnosta. Maininta on eri asia. Itse kuulisin taas ihan mielelläni sammakkoharrastuksesta.
Niistä asioista, mitkä teitä kahta yhdistävät tai jos eivät yhdistä niin puolin tai toisin kiinnostavat. Jos miehellä on jokin kiinnostava harrastus tai mielenkiinnon kohde, jota en itse jaa hänen kanssaan, niin kyllä minusta on kiinnostavaa kuulla siitä lisää. Ei tietenkään loputtomiin, pitää ymmärtää myös vaihtaa aihetta. Vastaavasti on kiva, jos mies on kiinnostunut kuulemaan jostain omasta mielenkiinnon kohteestani.
Kaikkein parhaita aiheita ovat kuitenkin ne, jotka yhdistävät. Omalla kohdallani mies herättäisi kiinnostukseni puhumalla esimerkiksi näistä:
- matkustus
- retkeily
- koirat
- elokuvat
- kirjallisuus
- piha ja puutarha
Aiheella ei ole niin väliä, kunhan et pidä yksinpuhelua ja luennoi. Muistan vieläkin kauhulla yhden miehen joka puhui hirvenmetsästyksestä. Vaikka kuinka yritin vaihtaa puheenaihetta, mies palasi aina takaisin rakkaaseen harrastukseensa. Tapasin saman miehen pari kuukautta myöhemmin sattumalta ja hän puhui daamilleen hirvenmetsästyksestä!
Vierailija kirjoitti:
Aiheella ei ole niin väliä, kunhan et pidä yksinpuhelua ja luennoi. Muistan vieläkin kauhulla yhden miehen joka puhui hirvenmetsästyksestä. Vaikka kuinka yritin vaihtaa puheenaihetta, mies palasi aina takaisin rakkaaseen harrastukseensa. Tapasin saman miehen pari kuukautta myöhemmin sattumalta ja hän puhui daamilleen hirvenmetsästyksestä!
Olen törmännyt samanlaisiin miehiin muissa yhteyksissä. Ja tästä tuli mieleen toinen varoitus: älä koskaan jää jankkaamaan "miksi"-kysymyksiä. Jos nainen kertoo esimerkiksi olevansa kasvissyöjä (tai absolutisti tai mitä tahansa), älä ala tentata että miksi, puhumattakaan että alkaisit selitää kuinka turhaa tai väärää se on. Jos hänen kasvissyöntinsä/absolutisminsa/whatever on sinulle ongelma, toivota mukavaa illan jatkoa ja siirry eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mistään..mua ainakin ahistaa jos joku tuntematon tulee heittää jotain..mua ei kiinnosta muut miehet..niin älkää edes lähestykö..jos hymyilen niin se ei tarkoita että olen kiinnostunut..en haluu pöytääni ketää ihme ukkoa..etsikää netistä seuralainen ja sopikaa treffit.
No mitä prklettä teet siellä tyrkyllä, jos et ole tyrkyllä?
Ai onko baari vaan naisten pokaamista varten, mennäänkö sinne oikeasti todellisuudessa vaan seuraa hakee.
Naisesta itsestään tietysti aluksi. Ei kysymyksin, vaan väittämin, joissa otetaan riskiä, ettei vaikuta, että yrität miellyttää tai päästä mielisuosioon.
Suhdeluku 30/70 on hyvä. Siis 30% itestäs, 70% toisesta. Viestii että olet kiinnostunut etkä me me me-tyyppi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mistään..mua ainakin ahistaa jos joku tuntematon tulee heittää jotain..mua ei kiinnosta muut miehet..niin älkää edes lähestykö..jos hymyilen niin se ei tarkoita että olen kiinnostunut..en haluu pöytääni ketää ihme ukkoa..etsikää netistä seuralainen ja sopikaa treffit.
No mitä prklettä teet siellä tyrkyllä, jos et ole tyrkyllä?
Baarissa myydään alkoholia. Sitä vartenhan siellä ollaan.
Vierailija kirjoitti:
Laita joku kyltti ettet halua baarissa seurustella. Ei voi olla niin stanan vaikeaa. Idiootti.
Vierailija kirjoitti:
No jestas. Sitä pitää kokeilla yhdellä jos toisellakin asialla. Ei kaikki naiset automaattisesti ole kiinnostuneita kulttuurista! Eikä telkkariohjelmista. Ensin smalltalkia vaikka säästä ja sitten hissukseen kaikenlaisesta maan ja taivaan välistä.
Ehdotan, että keskustelet niistä asioista, joista olet itse kiinnostunut. Koska miksi haluaisit keskustella jostain, joka ei sinua itseäsi kiinnosta yhtään? Seksin takia?
Mulla olis hyviä juttuja armeijasta. Haluatsä kuulla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita joku kyltti ettet halua baarissa seurustella. Ei voi olla niin stanan vaikeaa. Idiootti.
Kynitty tukka on viesti jonka ameebakin ymmärtää. Kaljapullo vielä käteen niin takaan, että saat olla rauhassa.
No esim. " Terve , miten on päivä mennyt? Nainen: kiitos hyvin( jos haluaa jatkaa, yleensä tässä hymyilee ja kysyy miten itsellä) siihen voi vaikka vastata, että hyvin mennyt, käytin koiran/ kissan kans pitkä lenkki, ai jaa sulla on koira?, minkärotuinen? Juu, sellainen setteri, on kyllä kiva kun on pakko linkittää, tule itsenkin sitte käytyä joka päivä kävelyllä, mukava raittiissa ilmassa reippailla.
Nainen: on kyllä ollut hyvät ilmat, olen käynyt lomalla Porissa, siellä oli sitä ja tätä. ( nappaa kinni seuraava aihe) Kuuntelet ja jatkat juttua. Ihan arkisista asioista se lähtee, jos on lähteäkseen. Itseen kannattaa luottaa, mutta ei vaikuttaa ylimielseltä, eikä myöskään vaipua epätoivoon jos ei saa sitä naista. Ajattelet mukavana kohtaamisena ja oppimisena. Vähän vaikea selittää, ei se niin vaikeaa ole.
Itse yleensä kyselen, että millaisesta seksistä nainen pitää.
M35
Vierailija kirjoitti:
No esim. " Terve , miten on päivä mennyt? Nainen: kiitos hyvin( jos haluaa jatkaa, yleensä tässä hymyilee ja kysyy miten itsellä) siihen voi vaikka vastata, että hyvin mennyt, käytin koiran/ kissan kans pitkä lenkki, ai jaa sulla on koira?, minkärotuinen? Juu, sellainen setteri, on kyllä kiva kun on pakko linkittää, tule itsenkin sitte käytyä joka päivä kävelyllä, mukava raittiissa ilmassa reippailla.
Nainen: on kyllä ollut hyvät ilmat, olen käynyt lomalla Porissa, siellä oli sitä ja tätä. ( nappaa kinni seuraava aihe) Kuuntelet ja jatkat juttua. Ihan arkisista asioista se lähtee, jos on lähteäkseen. Itseen kannattaa luottaa, mutta ei vaikuttaa ylimielseltä, eikä myöskään vaipua epätoivoon jos ei saa sitä naista. Ajattelet mukavana kohtaamisena ja oppimisena. Vähän vaikea selittää, ei se niin vaikeaa ole.
Näin se menee meillä neuro-normaaleilla. Jotenkin vaikea ymmärtää, että joku ei tätä osaa kysymättä neuvoa vauvapalstalta.
"Laitoin tuosssa juuri MUNAkoison uuniin ja vähän seessaminSIEMENIÄ päällle, VALOT laitoin myös päälle, taskulampuuun koska sähkömies on epäempaaattinen eikä tajua mitäään vaikka sille selitttää. Kakkka valuu aina alaspäin, suihkua voi sääädellä jottta kylpeminen luonnistuuu helposti. ELämä on yhtä juhlaaaa, siiitä vain puutttuu se juhla, sittten se on vain elämää. Nännnini alkaa nöpöttää kun sinua katsastelen, pieruaaani pidätelllen pakenen, meiidät on kuin luotu toisilllemme, hautapaikkammekin on jo valmiiiksi katsotttu".
Jos se nainen on susta kiinnostunut eli saat sen huomion, ei sun tarvitse mitään osata jutella. Nainenhan aina hoitaa puhumisen ja mies vain nyökyttelee ja myötäilee.
Minusta taas on mielenkiintoista kuulle myös erikoisemmista asioista. Ap ei varmaan ala jauhamaan mistään, kunhan kysyi aiheita. Sammakot on hyvä, siellä muun keskustelun välissä.