Yksityinen numero soitti 30min sisään kun olin tehnyt Kelalle hakemuksen?
Yksityinen numero oli soittanut 30min sisään kun olin varannut Kelalle puhelinajanvarauksen ensi viikolle. Onkohan se Kela? Kuka muukaan voisi soittaa? aika hyvä ajoitus meinaan
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MInusta noin kannattaakin toimia, että ei vastailla puhelimeen, vaikka on varattu puhelinaika tai odotellaan takaisinsoittoa terveyskeskuksesta. Siinäpä saa virkamies tohkeissaan ja hikipäissään soitella, kansalainen kyllä tietää oikeutensa eli ei ole pakko vastata.
Netissä ei ole ainuttakaan palvelua, josta voisi katsoa, että kukakohan se minulle soitti eikä ole sellaista appia, jonka avulla samantien näkisi, että onko tämä soittaja tuntematon vai tunnettu. Kyllä semmoiselle varmaan olisi käyttöä.
Mutta älä ap vastaa, kiusa se on pienikin kiusa. Kela ei soita yksityisistä numeroista, ei siellä vielä niin tiukille ole mennyt, että virkailijat joutuisi omassa puhelinlaskussa maksamaan työpuhelut.
Mitäs kiusaa tosta on muille kuin AP:lle??
Olisi saattanut saada asiansa kelassa nopeammin hoidettua, mutta nyt sitten odottaa sitä ensi viikkoa sitten
Ihme ääliöitä
No just näin. Virkamies kokeili tavoitella, ap ei vastannut, virkamies siirsi ap:n asian pinon pohjimmaiseksi ja rupesi edistämään seuraavan asiakkaan asiaa. Mitä ihmettä, että virkamies hoitelisi "tohkeissaan ja hikipäässään" jonkun yksittäisen asiakkaan asioita.
Eiköhän se "tohkeissaan ja hikipäissään"-viesti ollut kieli poskessa kirjoitettu v'ttuilu viesti siitä, että ap ei vastannut, vaikka odotti puhelua ja kyselee av:lla kuka mahtoi soittaa.
Aloitus on kyllä hyvä esimerkki että suomalaiset ovat todella tyhmentyneet.
Mikä ihme se on tämä yksityinen numero? Olen töissä valtiolla (nyt lomalla) ja työnumeroni on 050-alkuinen.
ei kannata vastata, kuitenkin joku narsisti soittelee...
Sain Kelasta puhelun nyt kesällä ja sieltä tuli vähän ennen puhelua tekstiviesti, että soitamme sinulle hetken kuluttua. Se ei tullut yksityisestä numerosta.
Jos se oli Kela, niin kyllä ne jossain vaiheessa soittaa uudestaan. Kannattaa kirjautua Kelan sivuille, jos sinne olisi tullut joku ilmoitus.
Kaveri pääsi Kelalle töihin etuuskäsittelijäksi koronan takia. Ja hän sanoi että ehdottomasti isoin ongelma on että ihmiset ei vastaa puhelimeen. Mutta kuulemma häntä ei kiinnosta, asiakkaan etu olisi jos vastaisi, saisi homman etenemään heti ja rahaakin nopeammin.
Jos asioiden hoito on tota luokkaa niin toivottavasti et tukiakaan saa.
Miksi sulla on puhelin edes jos et sillä osaa asioita hoitaa etkä vastata puhelimeen?
Ainiin se puhelin on vaan netin räpläämistä varten. No kohta et räplää nettiä ku liittymä suljetaan.
Aikuisista ihmisistä tullu ihan lapsia.
Monet lapsetki kyllä hoitaa asiansa paremmin.
Ei mitään hajua kuka voisi olla kyseessä. Kelasta ei varmaan kyllä joo tuu yksityisestä numerosta