Halujen eriparisuudesta
Olen ollut liitossa saman ihmisen kanssa yli 15 vuotta. Viimeisten ehkä noin 6-7 vuoden aikana on tullut selvästi esiin että haluamme ja tarvitsemme seksiä aika eri määrän. Toinen viikottain muutamia kertoja, toiselle riittäisi hyvin kerta kuukaudessa.
Olemme aiheesta keskustelleet ja olemme terapiassa myös. Siellä todettiin että yleensä siihen miten usein haluaa ei oikein pysty vaikuttamaan. No nyt olen todella hädissäni tämän tiedon seurauksena. En haluaisi elää loppuelämääni lähes jatkuvassa puutteessa, en kuitenkaan haluaisi pettää, masturbointi ei minulle riitä ollenkaan ja suhteen avaaminen ei luultavasti kumppanille käy. Mitä tällaisessa tilanteessa pitäisi tehdä? Onko tosiaan niin ettei tuon halukkuuden kanssa voi tehdä mitään?
Kommentit (5)
Täällä sama tilanne, meillä vaimo on se haluton osapuoli. Viisi vuotta olin periaatteesta pettämättä, mutta parannusta asioihin ei tullut vaikka asiasta kyllä puhuttiin paljon. Annan ilmaisen vinkin: Hommaa sivusuhde, näin minä tein ja elämänlaatuni parani kuin salamaniskusta.
Itseasiassa mulla on ollut tässä useampikin hoito, eikä vaimo osaa edes epäillä mitään. Naiset on tunnetusti hieman yksinkertaisia. Ihan oikeasti, ei sitä voida katsoa edes pettämiseksi jos toinen on pakottanut sinut selibaattiin.
Vierailija]Jos olet mies, niin tyydy kohtaloosi. Älä myöskään pilaa perheesi elämää pettämällä tai eroamalla.
Jos olet nainen. Petä tai eroa. Ansaitset onnen.
Varmaan vitsillä kirjoitettu. Ihan hyvä läppä!
Masturboi kumppanin seurassa, vaikka illalla kun hän lukee kirjaa, tai mitä nyt tekeekään. Näkeminen konkretisoi hänelle sinun haluasi enemmän kuin pelkkä puhuminen, ja hyvällä tuurilla ehkä saa hänetkin lämpenemään vähän useammin. Ja jos ei saa, niin itselle saattaa kuitenkin jäädä sellainen olo, että se oma seksuaalisuus on jollakin tavalla jaettu asia suhteessa, eikä jotain joka pitää piilottaa.
Vierailija kirjoitti:
Täällä sama tilanne, meillä vaimo on se haluton osapuoli. Viisi vuotta olin periaatteesta pettämättä, mutta parannusta asioihin ei tullut vaikka asiasta kyllä puhuttiin paljon. Annan ilmaisen vinkin: Hommaa sivusuhde, näin minä tein ja elämänlaatuni parani kuin salamaniskusta.
Itseasiassa mulla on ollut tässä useampikin hoito, eikä vaimo osaa edes epäillä mitään. Naiset on tunnetusti hieman yksinkertaisia. Ihan oikeasti, ei sitä voida katsoa edes pettämiseksi jos toinen on pakottanut sinut selibaattiin.
Miinuspeukku naisten haukkumisesta,mutta sinänsä ymmärrän mistä katkeruus kumpuaa. Täyttä asiaa. Minusta on aivan typerä ajatus, että parisuhteessa pitäisi mennä toisen ehdoilla ja koittaa saada kaikki synkkaamaan. Jos ei synkkaa niin "voi ei, ole ilman". Jos toinen ei pysty haluamaan toista niin eikö ole tasan reilua, että antaa sitten hakea piristystä joltain, joka pystyy vastaamaan haluihin. Tietysti hienoa jos se onnistuu kellekään valehtelematta. Teidän liitossa vaikuttaa olevan niin, että kärsit seksittömyydestä niin pitkään, ettei pieni valehtelu tunnu ollenkaan pahalta. Eipä se päällepäin sitten näy jos osaa käyttäytyä normaalisti ja vastata kysymyksiin uskottavasti. Mikäs siinä, erittäin hyvä ettei elämäsi ole pelkkää torjunnan tuskaa. Naiset on tunnetusti yhtä yksinkertaisia kuin miehet
Jos olet mies, niin tyydy kohtaloosi. Älä myöskään pilaa perheesi elämää pettämällä tai eroamalla.
Jos olet nainen. Petä tai eroa. Ansaitset onnen.