Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet, miten ottaa teihin kontaktia KAUPASSA?

Vierailija
17.07.2020 |

Olen ujo nainen, mutta olen miettinyt että jos joskus näen kaupassa miehen joka vaikuttaa minusta kiinnostavalta, miten voisin lähestyä häntä.
Olisiko hyvä esim. sanoa suoraan, että hei, vaikutat musta kiinnostavalta mieheltä, haluaisitko lähteä joskus vaikka kahville mun kanssa?
Anteeksi nyt kun olen varmaan ihan uusavuton. Mutta minulle tuollaiseen kontaktin ottoon on aika iso kynnys, ihan vaan siksi kun oon ujo ja herkkä. Niin ajattelin laittaa tänne palstalle tällaisen aiheen.

Tai ootteko muut menestyksekkäästi koskaan tavanneet kiinnostavia ihmisiä kaupassa, niin että oikeasti siitä olisi syntynyt jotain?

Kommentit (1294)

Vierailija
1221/1294 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Valitse ensin sellaine kauppa jossa todennäköisyys on parempi että törmäät kiinnostavaan ihmiseen. Esim harrastustesi mukaan, urheiluvälinekauppa tai kirjakauppa tai musiikkikauppa tms. Iso ruokakaupppa on huonoin vaihtoehto koska niissä käy etupäässä lapsiperheet eli varatut. Pieni ruokakakauppa parempi mutta niissäkin ihmisillä on kiire aina.

2. Jää seisomaan n metrin päähän. Ota katsekontaksi ja kysy jotain, esim mistä löytyy sitä ja tätä tai tiedätkö tästä tai tuosta jotain. 

3. Jos juttu alkaa luistaa niin hymyile ja vaikuta mukavalta ja keskustelun lopuksi kysy voisiko tavata jossain...

Vierailija
1222/1294 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tule lähestymään kaupassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1223/1294 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh --.... 53 nummeron kengällä ei valita naisia tai edes kannata yritää vaan ne naiset valitsevat meikän. Ja lyllä yksi oli ujo. 

Vierailija
1224/1294 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun avomies tuijottelee naisia kauppareissuilla, ruokakaupoissa. Ei ole silti saanut tietääkseni tarjouksia. Emme liiku kylkikyljessä, joten "tilaa" hänellä on. Tuntui pahalta, kun tapansa huomasin, mutta jos joku hänet "vie", niin en taistele.

Vierailija
1225/1294 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hhhhhhhhmmm... ei kannata ainakaan lähestyä keski-ikäisiä perheenisiä. Kerran vein vahingossa kaksi pakastepussia katsomatta mieheen kärryn kanssa, laitoin ne kärryyn. Kun olin siis oman mieheni kanssa kaupassa. En vaan katsonut kärryjen työntäjää.

No...vieras mies melkein suuttui minulle, hyvä ettei lyönyt....eli kaikki eivät ihastu kaupassa flirttailuista tms.

Et voi tietää kuka on varattu ja kuka ei. Venäläistä rulettia siis.

Jos sun käsitys flirttailusta on viedä pakastepusseja väkisin jonkun kärryyn niin... onnea vaan lol.

Usein "flirttailijat" on nimenomaan sun kaltaisia outoja pakottajia joka on syy mihin ihmiset närkästyy ei se itse flirttailua tai siis outojen pakottajien kohdalla se ei ole flirttailua vaan outoa pakottamista.

Ei tietenkään flirttailu ole tollasta, halooo!! Mutta perheenisät täyden tai vaikka tyhjän ostoskärryn kanssa ei taida olla flirttailumoodilla!!

Vierailija
1226/1294 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuntuu et jos mies on minun silmään miellyttävä tapaus niin se ON AIVAN VARMASTI joko varattu tai homoseksuaali tai sitten joku "poly kinky" eli ei ymmärrä yksiavioisuutta. En osaa kiinnostua rumasta ja köyhästä miehestä joka pukeutuukin tylsästi.. Ja mikä määrä narsistejakin on että olisin varovainen, voi päättyä aikamoiseen itkuun koko juttu.

Vierailija
1227/1294 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

hei, vaikutat musta kiinnostavalta mieheltä, haluaisitko lähteä joskus vaikka kahville mun kanssa?

Toi on ihan täydellinen, päin kasvoja vaatii suunnatonta rohkeutta ja muhun uppois täysin. Saattaa olla että hämmentyisin, mutta pitäisin replasta silti.

Tätähän ne naiset tekee.

no ei ole ainakaan minulle kukaan nainen tehnyt koskaan aloitetta, mutta minä en olekaan laatikkoleukainen lentäjälääkäri.

Vierailija
1228/1294 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten ylipäätään kaupassa käydessä voi todeta jonkun olevan kiinnostava? Ostostenko perusteella teet päätelmän minkälainen ihminen on kyseessä?

Ulkonäön perusteella kuten baarissakin.

Mites nyt käy sitten se sen kuuluisan sisäisen kauneuden!!!

No eihän siitä tiedä baarissakaan. Pitää olla omaa silmää miellyttävä ja siitä sitten lähdetään tutustumaan. Yleensä luonteet ei täsmää, mutta eihän sitä etukäteen voi tietää. Jos joku ei miellytä ulkoisesti, miksi lähteä edes iskemään?

Vierailija
1229/1294 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lohdutuksena, minä  ainakin ilahtuisin. Työkseni esiinnyn ihmisjoukoille, mutta itse en uskalla lähestyä ketään, ja olenkin sinkku.

Vierailija
1230/1294 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa tämä on outoa, koska emme puhu toisillemme julkisilla paikoilla. Aika monessa maassa on aika tavallista.

Jos olisi pakko lähestyä jotakuta kaupassa, niin varmaan katsoisin, mitä hänellä on kärryssä ja kysyisin jonkin tuotteen sijaintia. Sitten yrittäisin siitä kysellä lisää, että mihin käyttää sitä jne. Pitäisi toki sitten olla vähän erikoisempi tuote kuin vaikka arkijuusto.

Ei näistäkään kyllä aina synny sen enempää keskustelua. Yksi mies minut esim. pysäytti lenkkipolulla ja kysyi jotakin, että onko tämä mukava reitti. Vastasin ja sitten keskustelu ei edennytkään, kun kumpikaan ei keksinyt mitään jatkoa. Siitä sitten kiusaantuneesti hipsittiin vaan omille teillemme.

Vierailija
1231/1294 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En uskaltaisi lähestyä ketään noin. Lisäksi jos joku mies lähestyisi minua kaupassa, varmaan pelästyisin ja ajattelisin, että hän on hullu. Miten ylipäätään kaupassa käydessä voi todeta jonkun olevan kiinnostava? Ostostenko perusteella teet päätelmän minkälainen ihminen on kyseessä?

Tämä,ennemmin kannattaa kokeilla baareista kaikki halukkaat ja viedä samoin tein kotio

Vierailija
1232/1294 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten kannattaa tehdä aloitteta. Moni mies pelkää lähestyä naisia nykyään. Emme ole mitään ajatustenlukijoita. Ei sitä tiedä mitä voi tapahtua, jos uskaltaa kysyä.

Ei se tee naisesta huonompaa tai epätoivoista, että on tehnyt aloitteen. Ei ollenkaan. Samahan se kumpi on sen aloitteen tehnyt, jos yhteinen sävel löytyy.

Tietenkin pakit tuntuu pahalta ja niiden riski on aina olemassa. Mutta ei se tosiaankaan ole maailmanloppu. Useimmat miehet on kokenut elämässään useita eri pakkeja (toisin kuin moni nainen), kaikki on hengissä säilynyt. Jos ei veikkaa, ei voi voittaa. Aloitteen tekeminen on aina osittain veikkaus, koska kukaan ei ole ajatustenlukija

Ja tämä aloitteiden teko pelko johtuu naisista,ei tarvitse kuin katsoa ja saat syytteen ahdistelusta.kiitos feministit

Vierailija
1233/1294 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Haluaisitko tulla mun luokse laittamaan uunimakkaraa?"

Vierailija
1234/1294 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei viitsi tai uskalla ottaa näin miehenä kontaktia kaupassa, koska se voi vaikuttaa pelottavalta. Se olisi kyllä kivaa, jos joku nainen (tai miksei mieskin) juttelisi. Joskus on ollut joku tilanne banaaneja punnitessa, jossa on meinattu mennä vaa'alle yhtä aikaa naisen kanssa ja naurettu törmäämiselle. Siinä teki mieli jäädä juttelemaan enemmänkin.

Mutta sen voin sanoa, että naisten arkiolemus on ihana. Tuulitakki ja farkut tai verkkarit jalassa, lenkkarit ja tukka kevyesti ponnarilla. En tietenkään mitenkään tuijota, mutta sellaiset 30-40-vuotiaat arkiset naiset ovat mukavampia kuin glamourkaunotteret, joista en perusta.

M36

Tämä.

Vierailija
1235/1294 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

miks vaan kaupassa....saahan sitä lähetyä vaikka missä. 

joskin siinä menee mun mielestä raja, jos olet töissä siellä kaupassa ja vonkaat ukkojen perään. näin kävi juhannusviikolla tohmajärven sokoksella kun joku naismyyjä oli bongannut mun miehen ja yrittänyt antaa puhelinnumeroaan ja vongannut ihan työnsä ohella mun miestä. no mieheni oli sanonut suoraan että seurustelee ja tämä myyjätär oli jäänyt hölmönä anteeksipyydellen nuolemaan näppejään. 

että jotain rajaa tuossa lähestymisessä ja vonkaamisessa. 

Vierailija
1236/1294 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, olet joko hullu tai muuten outo. Ei kauppa ole mikään treffipaikka!

Vierailija
1237/1294 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehilläkin on oikeus käydä kaupassa ilman ahdistelua.

Vierailija
1238/1294 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtava aloitus, ap. Olen itse nainen.Mielestäni on hyvä ajatus, siitä vain puhumaan kauppareissulla jollekin miehelle. Aloitus voisi olla tyyliin "missähän täällä on mannaryynit,kun ei millään lyödy" tai törmäät just vahingossa kärryjen kanssa ja alat heittämään jotain läppää. Tiedän, helpommin sanottu kuin tehty. Mutta siitä se lähtee.

Jos tulee torjutuksi,niin voihan olla että mies on vaikka varattu ja hämmentyy saamastaan huomiosta tai jotain muuta. Mielestäni on tärkeämpää lähestyä ja sanoa jotain kuin jättää väliin. 

Arjessa tulee lukemattomia tällaisia tilanteita jotka voisi olla potentiaalisia. Kyllä luulisi ihmisten arvostavankin tällaista, kun kaikki pyörii nykyään netissä ja osin valheellisin tiedoin. 

Onnea matkaan.

Vierailija
1239/1294 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehilläkin on oikeus käydä kaupassa ilman ahdistelua.

tuo on sitä parempaa ahdistelua.

Vierailija
1240/1294 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kassatyttö ottaa kontaktia yleensä niin, että huutaa perääni: "Hei, ne kaljat pitäisi maksaa!!"