Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet, miten ottaa teihin kontaktia KAUPASSA?

Vierailija
17.07.2020 |

Olen ujo nainen, mutta olen miettinyt että jos joskus näen kaupassa miehen joka vaikuttaa minusta kiinnostavalta, miten voisin lähestyä häntä.
Olisiko hyvä esim. sanoa suoraan, että hei, vaikutat musta kiinnostavalta mieheltä, haluaisitko lähteä joskus vaikka kahville mun kanssa?
Anteeksi nyt kun olen varmaan ihan uusavuton. Mutta minulle tuollaiseen kontaktin ottoon on aika iso kynnys, ihan vaan siksi kun oon ujo ja herkkä. Niin ajattelin laittaa tänne palstalle tällaisen aiheen.

Tai ootteko muut menestyksekkäästi koskaan tavanneet kiinnostavia ihmisiä kaupassa, niin että oikeasti siitä olisi syntynyt jotain?

Kommentit (1294)

Vierailija
1021/1294 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nainenhan räpsyttää niitä mikrosignaalejaan siellä sillä hetkellä kun on otollinen aika miehelle jonka preferenssit olettaa olevan sillä hetkellä passelit jotta ko. miehellä on se hetki aikaa näyttää mowsit ja kipinät naiselle naisen mieltymysten mukaan ja tavalla jonka mies telepaattisesti on naiselta tiedostanut.

Tietenkin ensiksi pitää voittaa naisen wifi-kuulokkeista tuleva audioviihde ja aplesta tulviva mediasyöte. Kauas on tultu Hot Shotsin Charlien motskarilla elvistelystä kun psykologi tekee kouluratsastusta tien vieressä olevassa aitauksessa.

Olisko vaa helpompi ja suoraviivaisempi tapa käydä siellä tansseissa ja kokeilla sieltä oman maun mukaan kuka potentiaalinen ihminen lähtee mukaan?

Vierailija
1022/1294 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos sanon: "Atrian hodari on parempi, kannattaa ottaa se." uskaltaisitteko miehet jatkaa keskustelua tästä jos pitäisitte minua puoleensavetävänä? Olen vanhanaikainen nainen, en pyydä miehiä treffeille, mutta voin tehdä sen teille mahdollisimman helpoksi, jos pidän teitä kiinnostavana.

Atrian tuotetta kehuvalle antaisin täyslaidallisen palautetta, on nimittäin ylivoimaisesti huonoin tuotemerkki kaikki merkit huomioiden.

Jos ei takerruta tuohon, niin uskaltaisin vastata kyllä sanomiseesi, mutta en pyytäisi treffeille. Jos olen mielestäsi niin kiinnostava, että avaat suusi, niin on sinun tehtäväsi pyytää treffeille. Mikään ei ole niin ärsyttävää kuin vihjailu. Etenkin tuollainen josta ei mitenkään voi tietää onko vain normaalia small talkia.

Puhukaa ihmiset suoraan!

Jep, et olisi riittävän kiinnostava, jos et tekisi aloitetta. Meistä ei tulisi mätsiä. Minä menisin kotiin Atrian hodarin kanssa ja sinä sen polvihieltä maistuvan ketjun oman merkin hodarin kanssa. Seuraavalla kerralla tahoillamme parempi onni, kummallakin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1023/1294 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen vanhanaikainen nainen, en pyydä miehiä treffeille, mutta voin tehdä sen teille mahdollisimman helpoksi, jos pidän teitä kiinnostavana.

Tällaisella toiminnalla varmistat, että korkeintaan vain sekopäät ja narsistit pyytävät sinua treffeille. Vihjailu ja ajatustenlukutaidon edellyttäminen eivät enää vuonna 2023 etenkään ventovieraiden kanssa toimi.

Vierailija
1024/1294 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei takerruta tuohon, niin uskaltaisin vastata kyllä sanomiseesi, mutta en pyytäisi treffeille. Jos olen mielestäsi niin kiinnostava, että avaat suusi, niin on sinun tehtäväsi pyytää treffeille. Mikään ei ole niin ärsyttävää kuin vihjailu. Etenkin tuollainen josta ei mitenkään voi tietää onko vain normaalia small talkia.

Puhukaa ihmiset suoraan!

Tämä on NIIN totta. Yrittäkää nyt naiset edes ymmärtää.

Vierailija
1025/1294 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos odotat, joku muu nappaa sen miehen kyllä tai hän kohtaa naisen jossain. Onko se niin vakavaa? Miehet saavat pakkeja useinkin ja jatkavat matkaa. Toimi, saatat kohdata tulrvan kihlattusi tai aviomiehesi..älä silti ole "tyrkky" ja päällekäyvä, se näyttää kaikista ihmisistä nololta ja aggressiiviselta..keskustelunavauksella selviää haluaako toinen lähteä deiteille tai vaihtaa numeroita.

Vierailija
1026/1294 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen vanhanaikainen nainen, en pyydä miehiä treffeille, mutta voin tehdä sen teille mahdollisimman helpoksi, jos pidän teitä kiinnostavana.

Tällaisella toiminnalla varmistat, että korkeintaan vain sekopäät ja narsistit pyytävät sinua treffeille. Vihjailu ja ajatustenlukutaidon edellyttäminen eivät enää vuonna 2023 etenkään ventovieraiden kanssa toimi.

Jos ei mies tee aloitetta, treffejä ei tule. Se nyt vaan sattuu meille joillekin naisille olemaan olennaista, että mies on se aloitteellisempi osapuoli. Kukaan ei häviä tässä mitään. Mies joka arvostaa naisen aloitteellisuutta säästyy minulta, joka en varmasti tee aloitetta, ja minä joka arvostan miehen aloitteellisuutta säästyn mieheltä, joka ei tee aloitetta.

Vierailija
1027/1294 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun olin vielä poikamies runsaat 20 vuotta sitten, olisin toki ollut imarreltu ja tosi ilahtunut. Ihan mukavalta olisi kuulostanut.

Valitettavasti elämänkokemuksen perusteella olisin tosin melko pian odottanut tätä lähestymistä seuraavan jonkin seuraavista vaihtoehdoista: rahan pyytämisen, Vartiotornilehden tyrkyttämisen, Hare Krishna kirjan tyrkyttämisen, kutsun Kristuksen Seurakunnan "avoimeen" Jumalanpalvelukseen, Mormonin kirjan tyrkyttämisen, mainostuksen jostakin Moonilaisuuden materiaalista tai jotakin muuta vastaavaa. Turistirysissä olisin mahdollisesti pelännyt ryöstetyksi tulemista tai sisäänheittämistä johonkin kiskuriravintolaan, yms, yms.

Vierailija
1028/1294 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei missään kaupoissa mitään kellekään ehdotella. On aivan yhtä häiriintynyttä tehdä sitä naisen osalta kuin miehenkin. Kaupassa ollaan ostoksilla. Kyllä siinä MT yms. radarit ainakin itsellä alkaa heti hälytellä....

Vierailija
1029/1294 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entisen mieheni bongasin kauppakeskuksesta. Hymyilin, hän hymyili takaisin, menin esittelemään itseni ja kysyin, ehtisikö käydä kahvilla kanssani. Käytiin kahvilla ja myöhemmin uudet treffit ja lopulta mentiin naimisiin, saatiin kolme lasta ja oltiin 12 vuotta yhdessä.

Muistelen ensitapaamista edelleen suurella lämmöllä, vaikka muuten ei oikein enää hyviä sanoja miehestä löydy.

Vierailija
1030/1294 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten ylipäätään kaupassa käydessä voi todeta jonkun olevan kiinnostava? Ostostenko perusteella teet päätelmän minkälainen ihminen on kyseessä?

Ulkonäön perusteella kuten baarissakin.

Paljonko pitää naamakertoimen olla, että sinua kiinnostaisi? Mitäpä jos mies vastaakin: hmm...annas kun katson, käännypä hiukan...joo, yrität kyllä, sen huomaa, mutta olen pahoillani, et kelpaa. Miltä tuntuis? Pitäis olla vähän muutakin kuin se ulkonäkö puntarissa! Miksi et mene vaikka saman tuotteen viereen valitsemaan jotain samantapaista, totea tai kysy tuotteesta jotain henkilökohtaista mielipidettä. Jo siitä vastauksesta saat tietää enemmän ihmisestä, kuin katsomalla vain ulkonäköä. Tai laita jonnekin ilmoitus: miehiä haetaan seuratarkoituksella. Pärstäkertoimen on oltava vähintään 9,25. Mieti vähän noita asioita, oletko hakemassa valokuvamallia vai mitä.

Vierailija
1031/1294 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei missään kaupoissa mitään kellekään ehdotella. On aivan yhtä häiriintynyttä tehdä sitä naisen osalta kuin miehenkin. Kaupassa ollaan ostoksilla. Kyllä siinä MT yms. radarit ainakin itsellä alkaa heti hälytellä....

Näin juuri, ja baarissa kans ei saa lähestyä, sinne mennään vetämään perseet eikä ihmisiä tapaamaan. Itseasiassa paree ettei lähestytä ikinä toisiamme missään. Outoa MT puuhaa moinen tutustuminen.

Vierailija
1032/1294 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä miehille voi puhua, ei miehet säikähdä tai syytä ahdistelusta.

Vierailija
1033/1294 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipäs lähestytä miehiä kaupassa, ne voivat olla varattuja.

Vierailija
1034/1294 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupassa on muitakin joten kysy vaan nähtäiskö ulko-ovella vaikka 10 minuutin kuluttua. Minä tykkäisin, koska sais hetken aikaa pähkäillä asiaa itekseen...

Vierailija
1035/1294 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen komea, lihaksikas ja hymyilen paljon, naiset tekee semmosta et ne tulee kaupassa ja salilla pyllisteleen mun eteen, usein, tämä on väärä tapa. :' D

Vierailija
1036/1294 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskaltais. Pelkäisin miehen menevän valittamaan jollekin ahdistelusta.

Joutuisin ties mihin sit sen takia, jos ihan viattomasti menisin vähän "kosiskelemaan".

Vierailija
1037/1294 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipäs lähestytä miehiä kaupassa, ne voivat olla varattuja.

Näinpä, ja viereisessä hyllyvälissä vaimo kuuntelee korvat hörössä sun iskuyritystä! Siinä voi tulla kauppakassista äijälle kasseiile ja muijaa ohimoon😂

Vierailija
1038/1294 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen komea, lihaksikas ja hymyilen paljon, naiset tekee semmosta et ne tulee kaupassa ja salilla pyllisteleen mun eteen, usein, tämä on väärä tapa. :' D

Omg miten noloa :D

Itse kerran pyllistelin TÖISSÄ yhdelle miehelle, olin tyhmä ja huomionkipeä (eikä se pyllykään edes mikään henkeäsalpaava ollut, vaikka kuvittelin kuplassani että oli :D). Mies ei reagoinut mitenkään. Korkeintaan pettyi minun epäammattimaisuuteen. Varattukin taisi olla.

Anteeksi meidän naisten puolesta, me osataan olla niin poskettoman noloja joskus...

Vierailija
1039/1294 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyytää että valitsee sopivat tomaatit

Vierailija
1040/1294 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyytää että valitsee sopivat tomaatit

Seuraa miestä leipäosaston nurkille ja sitten kysyy, minkä kokoisista munkeista tykkää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi viisi