Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet, miten ottaa teihin kontaktia KAUPASSA?

Vierailija
17.07.2020 |

Olen ujo nainen, mutta olen miettinyt että jos joskus näen kaupassa miehen joka vaikuttaa minusta kiinnostavalta, miten voisin lähestyä häntä.
Olisiko hyvä esim. sanoa suoraan, että hei, vaikutat musta kiinnostavalta mieheltä, haluaisitko lähteä joskus vaikka kahville mun kanssa?
Anteeksi nyt kun olen varmaan ihan uusavuton. Mutta minulle tuollaiseen kontaktin ottoon on aika iso kynnys, ihan vaan siksi kun oon ujo ja herkkä. Niin ajattelin laittaa tänne palstalle tällaisen aiheen.

Tai ootteko muut menestyksekkäästi koskaan tavanneet kiinnostavia ihmisiä kaupassa, niin että oikeasti siitä olisi syntynyt jotain?

Kommentit (1294)

Vierailija
1001/1294 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en kyllä ymmärrä, että täytyisi ja haluaisi miestä kaupassa lähestyä. Ei olisi tullut mieleenikään. Olkoot jokainen rauhassa ostoksillaan.

Vierailija
1002/1294 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri pari päivää sitten nainen tuli juttelemaan minulle kaupassa. Hän kyllä vilkuili minua jo aiemmin mutta nyt siis ajauduimme juttusille. Aihe oli maitojen rasvaprosentti. Totesimemme lopuksi, että kyse on makuasioista ja niistä ei kannata kiistellä. Hän jatkoi rollaattorilla matkaansa. Upea nainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1003/1294 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei haittaa, vaikka nainen tulisi ihan suoraan kysymään treffeille, jos tällainen olisi mahdollista todellisessa elämässä. Ei tarvitse pelata pelejä. Kukaan mies ei loukkaannu treffikutsuista, niitä ei kenellekään tule niin paljon. Eri asia naisten kanssa, naiselle ei mennä ehdottomaan treffejä kaupassa, mutta toisin päin on ihan mahdollista.

Vierailija
1004/1294 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisena voin sanoa, että iskuyritys kaupassa tms tilanteessa on epätoivottu. 

Mokailin kaupassa ja naurahdin itselleni. Samassa hyllyvälissä ollut mies lähti puolijuoksua pakoon, pelkäsi minun varmaankin puhuvan hänelle. Eli ei monet miehetkään halua jutustella kaupassa.

Vain Suomessa... Mutta sanaakaan sanomatta helmojen korviin nostaminen olisi siis ollut okei? 😂

Vierailija
1005/1294 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisena voin sanoa, että iskuyritys kaupassa tms tilanteessa on epätoivottu. 

Mokailin kaupassa ja naurahdin itselleni. Samassa hyllyvälissä ollut mies lähti puolijuoksua pakoon, pelkäsi minun varmaankin puhuvan hänelle. Eli ei monet miehetkään halua jutustella kaupassa.

Olikohan nyt vähän ylianalysointia? Ehkä hän vain oli katsellut tarpeeksi siltä osastolta?

Vierailija
1006/1294 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei. Vaikutat mukavalta. Tässä mun puhelinnumero, soita mulle, jos sua kii nostaa tutustua muhun.

1007/1294 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaupasta en tiedä, mutta itse olen onnistunut ottamaan kontaktia mieheen TERVEYSKESKUKSESSA, ihan katseesta se lähti ja päätyi siihen, että odotusaulassa pidettiin kädestä kiinni. En ollut kylläkään suhteen kaipuussa niin ei johtanu mihinkään.

Miehet nyt on niin peloissaan terkkareissa että nallea tahtoisivat sylissä puserrella. Olit lohturätti.

Vierailija
1008/1294 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kaupassa saa rauhassa käydä vaan pitää siellä alkaa jotain perheenisiä ahdistelemaan? Just joo

Vierailija
1009/1294 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin tavallisena miehenä sanon, että joku kahville pyytäminen on ok melkeinpä missä tahansa tilanteessa enkä todellakaan pahastuisi, vaikka pyytäjä ei kiinnostaisikaan minua. Ujo olen, mutta tuollaiseen lähestymiseen minun olisi helppo vastata kohteliaasti olenko halukas lähtemään kahville vai en. Katsetta, hymyä tai muuta vihjailua en uskalla tulkita kiinnostukseksi, mutta tuon ymmärtäisin.

Vierailija
1010/1294 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä toimii: kirjoitti:

Hei. Vaikutat mukavalta. Tässä mun puhelinnumero, soita mulle, jos sua kii nostaa tutustua muhun.

Mie oon ihan onneton puhelimessa puhuja ja viestittelijä, mutta livenä osaan keskustella normaalisti. Kävelylle olisi kivempi saada kutsu.

Vierailija
1011/1294 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miehet, miten ottaa teihin kontaktia KAUPASSA?"

Miehenä mielestäni hyviin tapoihin kuuluu sanoa jotain sille "kassaneidillä" kun hän nakauttelee niitä ostoksien hintoja siihen kassakoneeseen. En ole muutenkaan luonteeltani mikään hiljainen mörökölli ja minusta on mukava vaihtaa muutama sana ihmisten kanssa ilman sen suurempia taka-ajatuksia. Joskus saatan kysyä myös kaupan myyjältä jonkun harvemmin hankittavan tuotteen sijaintia liikkeessä tai jos joku tuote on hinnoiteltu epäselvästi kuten "onko nämä niitä tarjoustuotteita?"

Vierailija
1012/1294 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos sanon: "Atrian hodari on parempi, kannattaa ottaa se." uskaltaisitteko miehet jatkaa keskustelua tästä jos pitäisitte minua puoleensavetävänä? Olen vanhanaikainen nainen, en pyydä miehiä treffeille, mutta voin tehdä sen teille mahdollisimman helpoksi, jos pidän teitä kiinnostavana.

Vierailija
1013/1294 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaduttaa vieläkin! Näin kävi:

Kävelin kaupasta just ulos ja siinä mies menossa sisään, mutta sanoi minulle, muistatko minut tavattiin tässä vähän aikaa sitten? En muistanut. MUTTA muistin myöhemmin, hemmetti, että kaduttaa vieläkin - mikä hemmo. Menetys on minun, vieläkin. Jo 40 v.

Vierailija
1014/1294 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuun tehoaisi jos lupaisit ostaa mulle maksalaatikon.

Rusinoilla tietty.

Vierailija
1015/1294 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin sano, että onko sinulla porakonetta. Minulla olisi perjantai iltana yksi poraushomma.

Vierailija
1016/1294 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieluummin sano, että onko sinulla porakonetta. Minulla olisi perjantai iltana yksi poraushomma.

Ummetusta?

Vierailija
1017/1294 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sanoa esimerkiksi:

Moi, ja jutella ihan muutaman sanan, esim säästä.

Jos mies alkaa juttelemaan takaisin, niin siitähän sitä tarinaa voi alkaa viemään eteenpäin.

Mutta huom!!!

Jos joku mies toimii tuolla tavalla, sen on pakko olla joku murhaaja, ahdistelija, pervo tai muuten vaan kylähullu?

Eli, ujon naisen on kerättävä rohkeutta ja on oltava aloitteellinen, ja ujot miehet pysyköön poissa silmistä.

Näin se homma etenee.

Vierailija
1018/1294 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäisin että nainen olisi rehellinen ja suora ilman pelejä. Kimppuun vaan jos kiinnostaa.

Se on aivan sama miten sen tekee.

1019/1294 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kaunis kesäilta viime viikon maanantaina, kun olin käymässä S-marketissa, koska äitini halusi tehdä lihamakaronilaatikkoa ruoaksi. Kun palasin kaupasta ja lähdin liikkeelle parkkipaikalta, niin sivusilmällä näin hyvin todella oikein erittäin rintavan naisen, jolla näytti olevan uskomattoman uhkeat navassa asti riippuvat mahtimelonit kuin feminiinisellä jumalattarella! Pahaksi onneksi en kehdannut töötätä, pysähtyä ja julistaa ikuista rakkautta tuolle kauneimmalle kedon povekkaalle kukkaselle, koska äitini istui etupenkillä vieressäni.

Lihamakaronilaatikko oli kuitenkin oikein makoisaa, niin se vähän lohdutti tuota menetettyä tilaisuutta. Vai oliko se kangastus vain, tuo uskomattoman uhkea näky, pohdin myöhemmin haikeana.

Vierailija
1020/1294 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos sanon: "Atrian hodari on parempi, kannattaa ottaa se." uskaltaisitteko miehet jatkaa keskustelua tästä jos pitäisitte minua puoleensavetävänä? Olen vanhanaikainen nainen, en pyydä miehiä treffeille, mutta voin tehdä sen teille mahdollisimman helpoksi, jos pidän teitä kiinnostavana.

Atrian tuotetta kehuvalle antaisin täyslaidallisen palautetta, on nimittäin ylivoimaisesti huonoin tuotemerkki kaikki merkit huomioiden.

Jos ei takerruta tuohon, niin uskaltaisin vastata kyllä sanomiseesi, mutta en pyytäisi treffeille. Jos olen mielestäsi niin kiinnostava, että avaat suusi, niin on sinun tehtäväsi pyytää treffeille. Mikään ei ole niin ärsyttävää kuin vihjailu. Etenkin tuollainen josta ei mitenkään voi tietää onko vain normaalia small talkia.

Puhukaa ihmiset suoraan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kuusi