Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet, miten ottaa teihin kontaktia KAUPASSA?

Vierailija
17.07.2020 |

Olen ujo nainen, mutta olen miettinyt että jos joskus näen kaupassa miehen joka vaikuttaa minusta kiinnostavalta, miten voisin lähestyä häntä.
Olisiko hyvä esim. sanoa suoraan, että hei, vaikutat musta kiinnostavalta mieheltä, haluaisitko lähteä joskus vaikka kahville mun kanssa?
Anteeksi nyt kun olen varmaan ihan uusavuton. Mutta minulle tuollaiseen kontaktin ottoon on aika iso kynnys, ihan vaan siksi kun oon ujo ja herkkä. Niin ajattelin laittaa tänne palstalle tällaisen aiheen.

Tai ootteko muut menestyksekkäästi koskaan tavanneet kiinnostavia ihmisiä kaupassa, niin että oikeasti siitä olisi syntynyt jotain?

Kommentit (1294)

Vierailija
881/1294 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano psst että saat näkö kontaktin, vilauta tissiä, ja lyö miehelle kouraan lappu jossa on puhelinnumerosi. Jos hän haluaa nähdä lisää, ottaa kyllä yhteyttä.

Vierailija
882/1294 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öööööö..........No oisko tuo kovinkin monimutkainen toimitus aukaista vaikka suunsa ????? Tietääkseni jopa naisilla tuo ruumiintoiminto on vakiovaruste ja sen toiminnon voi aktivoida ihan milloin haluaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
883/1294 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän miehetkin halua ihan rauhassa tehdä kauppareissunsa, yhtä lailla kuin me naisetkin yleensä. Vaikka ei niiden miesten ajatusmaailmasta kyllä aina tiedä...

Ja eihän tuolla jossain hyllyjen välissä ostoksia miettiessä voi mitenkään nähdä onko joku kiinnostava vai ei, ei ainakaan kukaan tervepäinen ihminen voi. Vai naamataulun perusteellako hakuammunnalla ajattelit sieltä miehiä iskeä? Mitä jos vaikka naisensa onkin lähistöllä? Tai lapset? Joku kauppa ei vaan kertakaikkiaan ole soveltuva ympäristö miesten pokaamiseen.

Kyllä minä ainakin naisten takapuolia katselen kovasti esim. kaupan hedelmäosastolla, jossa hyllyistä varsin väljää ja saa etäisyyttä ja perspektiiviä asioihin. Lisäksi kaupoissa on valaistus aika optimaalinen, joka myös edesauttaa tuota.

Kun kohdalle osuu oikein hyvänmuotoinen nainen,  mielellään onnistuneesti muotoonsaleikatuissa ratsatushousuissaan, niin silloin on syytä alkaa juttusillekin, jottei tarvitse jälkeenpäin kovasti harmitella omaa tuppisuutaisuuttaan. Se voi olla once in a lifetime chäänsi. Kävi miten kävi.

Vierailija
884/1294 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurkul kirjoitti:

Jos olet niin sanotusti pantavan näköinen, niin lupaa miehelle suihin otto ja pimperoa!

Pimbs-hommat ja / tai huulihölkkä toimii AINA !

Vierailija
885/1294 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsothan vasemman käden nimettömäni ensin? Pidän vihkisormusta osittain siitä syystä että naiset tietävät etten kaipaa heidän kontaktinottojaan :)

Ja juuri samasta syystä ei kaupassa eikä missään muuallakaan, tule haluja ottaa yhteenkään naiseen mitään kontaktia, kun pitävät noita sormuksia nekin joilla sen pitämiseen ei ole mitään syytä ja sitten ne joilla siihen on syytä, eivät pidä sitä kun ovat Llorttoja.

Vierailija
886/1294 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut pysäytettiin kerran hiihtoladulla. (Olen siis mies). Nainen sanoi nähneensä minut aiemmin ladulla ja kysyi jotain ladun kunnosta. Latutiedothan on helppo tarkistaa netistä. Enpä siinä tilanteessa älynnyt, että siinä mahdollisesti oltiin kiinnostuneita. Mutta nyt kun nykyisen vaimoni tunnen niin täysin mahdollista tällainen naisten käytös 😁

Vierailija
887/1294 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ota rennosti. Mene juttelemaan "MOI/hei! ( tähän kohtaan kuuluisi käytöstapojen mukaan "anteeksi", mutta sitä älä käytä- et ole vaivaksi etkä pyytelemässä olemassaoloasi anteeksi) Saako sua häiritä?" ja sitten vaan posotat menemään, et päällekäyvästi vaan silleen ystävällisen rennosti. "Huomasin sut tos (ei: käyksä täällä usein) ja ajattelin tulla moikkaamaan."  Siitä se sitten lähtee, jos on lähteäkseen. Missään tapauksessa älä jätä juttua kesken äläkä odota miehen reaktiota vaan posota menemään vaan. Kyllä se tottuu hetken päästä, kun selviää alkujärkytyksestä. Muista katsekontakti ja hymy.

Miehenä pitäisin tuota piilokamerana tai jonain Duudsonit-läppänä. Pakenisin tai hämmentyisin ainakin.

Tämähän se on, koska tosielämässä tuollaista ei kukaan naaras tule tekemään. Joten se on joko piilokamera tai joku muu uunotus-juttu.

Vierailija
888/1294 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpikin käy kirjoitti:

Minihame päälle, fuckmebootsit jalkaan, pikkarit kotiin ja alahyllyjä tutkimaan.

Ja reisitelakkaan Tummeli™ -purkki "vinkiksi" kansi auki.

Vierailija
889/1294 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupan kassa kerran Pihliksen Ässässä jouluaikaan tarjoutu tulee kinkkuu paistaa.

Mutten heltyny, kun eukko kuitenki ois just tuolloin ollu himassa. Ja kolme muksuu muutenki jo.

Vierailija
890/1294 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisin sitä vain positiivisena jos edes joskus tulisi random nainen juttelemaan vaikka en olisikaan kiinnostunut. Olisin imarreltu, ja kieltäytyisin kohteliaasti treffikutsusta jos tulisi vastaan.

Näkymättömyyden tunne on todella masentavaa.

Vierailija
891/1294 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu en uskoisi todeksi. Pakko olla joku tyttöystävän järjestämä källi, missä haluaa testata uskollisuuttani. On pistänyt kaverinsa asialle ja kuvaa itse tilannetta nurkan takaa.

No et sinä varattuna varmaan kohderyhmää olekaan juuri sen takia, että on se tyttöystävä. Ei silloin kuulukaan olla lähestyttävissä.

Miten sen erottaa, onko kaupassakävijä sinkku? Itse ostan sinkkuruokani useamman viikon välein ja ostoskärry näyttää siltä kuin ostaisin jollekin suurperheelle.

Itsellä sama, juon esim. maitua kuin vasikka ja kärryissäni onkin yleensä rullakollinen milkkiä, muusta ruuasta nyt puhumattakaan. Joku jonossa takana oleva naikkonen salaattikippo kainalossa, varmaan katsoo sitä ruokavuorta ja miettii että on varmaan melko pesue ruokittavana tuolla. Mutta kun se kaupassa haahuilu on svidusta, niin sen kun kerran joutuu hoitamaan niin se on sama yhdellä kertaa ottaa sellainen setti ettei siellä tarvi jatkuvasti rampata.

Vierailija
892/1294 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä pitäisin tuollaista aika tyrkkynä ja naista helppona. Sori. Jos ihan randomisti tullaan marketin hyllyjen välissä iskemään, en ota vakavasti. Maks leikkikaluksi pieneen kivaan, mutta sitä tässä ei varmaan haettu. Sit tietty jos fiksun oloinen nainen johon aikaisemmin esim jossain törmännyt, lähestyy kaupassa normaaleja juttelemalla, niin voi olla että itse kysyn kahville.

Sori nyt mut en usko et sua on kukaan muu nainen iskenyt koskaan kuin oma mutsis silloin kun pöllit sen pikkarit ja nuuskit niitä.

Vierailija
893/1294 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi mutta olisitko niin kiltti ja antaisit tuon kahvipaketin tuolta ylähyllyltä? Mistä löytyy x-tuote, tiedätkö onko se hyvää? Näin marketissa naiset ovat lähestyneet. Kodinkoneliikkeessä kypsä milf, noin  45 v, tuli povikosketukseen asti, mutta teinhän 700 euron kaupat hänen kanssaan.

Mun ensimmäinen povikosketus naiseen oli jo 12-vuotiaana.

Hammiksessa..

Vierailija
894/1294 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isket vaan silmää. Siitä se lähtee.

Vierailija
895/1294 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ah, olisipa upeaa jos nainen joskus ottaisi kontaktia kaupassa. Ihan normaalisti jutellen, mitenkä muutenkaan? Olisi miehen elämässä harvinaista herkkua.

Vierailija
896/1294 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päästä hiljainen kostaja miehen reitille ja kun irvistelee niin käy kysymässä onko stringissä ruskiaa.

Vierailija
897/1294 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rohkeasti juttelemaan, voi heittää huumorilla pieniä ehdotuksiakin. Miehet ovat yhtä ujoja kui naisetkin.

Vierailija
898/1294 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole hyvä tuollainen epätoivoinen häiriköinti. Jos et muuten saa miestä niin ole ilman.

-m

Vierailija
899/1294 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rohkeasti juttelemaan, voi heittää huumorilla pieniä ehdotuksiakin. Miehet ovat yhtä ujoja kui naisetkin.

Tosimies ei ole ujo.

Vierailija
900/1294 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öyenssöyen_M47 kirjoitti:

Moikkaat aluksi joitain kertoja sen suurempia lepertelemättä. Siis pelkkä "Hei."

Jos käytte samassa kaupassa ja kohtaatte useammin siis.

Sitten jossain vaiheessa voi jutustella vähän enemmänkin.

Kyllä minä ihmettelisin että kuka tuo on, tunnenko hänet.

Suosittelen tutustumaan ihmisiin muualla, vaikkapa harrastuksissa tai vapaaehtoistöissä. Kansanopiston kurssilla tai lavatansseissa.

Kannattaa olla aktiivinen ja tehdä asioita, käydä paljon eri paikoissa jolloin mahdollisuudet tavata muita kasvavat. Jos viettää vapaa-aikansa kotona, on aika vähäiset mahdollisuudet tavata uusia ihmisiä.