Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet, miten ottaa teihin kontaktia KAUPASSA?

Vierailija
17.07.2020 |

Olen ujo nainen, mutta olen miettinyt että jos joskus näen kaupassa miehen joka vaikuttaa minusta kiinnostavalta, miten voisin lähestyä häntä.
Olisiko hyvä esim. sanoa suoraan, että hei, vaikutat musta kiinnostavalta mieheltä, haluaisitko lähteä joskus vaikka kahville mun kanssa?
Anteeksi nyt kun olen varmaan ihan uusavuton. Mutta minulle tuollaiseen kontaktin ottoon on aika iso kynnys, ihan vaan siksi kun oon ujo ja herkkä. Niin ajattelin laittaa tänne palstalle tällaisen aiheen.

Tai ootteko muut menestyksekkäästi koskaan tavanneet kiinnostavia ihmisiä kaupassa, niin että oikeasti siitä olisi syntynyt jotain?

Kommentit (1294)

Vierailija
641/1294 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

38095u039u3509u539u035 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisia ei lähestytä kaupassa, he ovat tekemässä siellä ostoksia.

Sama koskee miehiä. Ei teillä voi olla erioikeuksia sukupuolenne takia.

Piditpä siitä tai et, niin minua miehenä naiset saa lähestyä kaupassa milloin vaan. Se ei minua haittaa. Enkä kokisi sitä ahdisteluna.

Sinua varmaan saa myös tarrata perseestä baaarissa.

Se ei tarkoita että se olisi tekona ok.

Vuosien varrella useampikin humalainen nainen baarissa on taputellut persettäni tai tarrannut etumukseeni kiinni. En ole ollut asiasta moksiskaan.

Tiedän, että lähtökohtaisesti nämä eivät ole tekona ok.

Tässä nyt ollaan sivuraiteilla siitä, että nainen voisi lähestyä miestä kaupassa. Se on mielestäni edelleen ok.

Miksi kenelläkään olisi tarvetta lähestyä ketään kaupassa? Kaupan on oltava turvallinen tila jossa pervot eivät lähentele.

Jos näet muut ihmiset lähtökohtaiseti pervoina, on ongelma sinun, eikä muiden ihmisten.

Tervetuloa nykyaikaan. Lähestyminen baareissakaan ei ole miehille suotavaa ilman lupaa esimerkiksi silmäpelin muodossa.

Miksi kuvittelette että kenelläkään on oikeus iskeä kimppuun kun on shoppailemassa?

Mitäpä jos... Oli mies tai nainen niin avaa vain keskustelun. Ei mitään pervoiluja tai flirttiä vaan ihan vaan keskustelu. Uskokaa tai älkää, tästäkin aihealueesta on paljon opetusmateriaaleja internetissä. Suosittelen tutustumaan. Sosiaaliset taidot on kovaa valuuttaa tässä maailmassa

Sosiaalisin normeihin kuuluu täällä ettei tuntemattomien kanssa aloiteta keskustelua. Siinä ei jenkkien viettelijäksi 90 päivässä videot auta.

Kuinka ihmeessä suomalaiset parit löytää toisensa? Tän ketjun perusteella ei mitenkään. T:ulkkari

Suomalaiset usein pariutuu baareista. Alkoholi on keskeisessä roolissa. Ilman alkoholia täällä syntyisi todella vähän lapsia.

Eipä ihme, että kumppanivalinnat menee monilla niin "nappiin".

Tuskinpa sen koko kumppaninvalintaprosessin aikana ollaan baarissa kännissä. Eli tällä ei ole sen asian kanssa mitään tekemistä.

Vierailija
642/1294 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua on kaupan kassa pyytänyt treffeille joskus. Kyseessä oli lähikaupan ihan nätti nainen, ja arvostin kovasti hänen suoraa pyyntöään.

Lähdin treffeille tottakai ja seuraaville ja seuraaville. Seurustelimme lopulta hieman yli vuoden.

Enpä usko, että miehet noin yleisesti ottaen panee pahakseen suoraa lähestymistä. Suurin osa on vain otettuja siitä, että heitä joku uskaltaa lähestyä.

Onneksi ei ole yleinen tapa.  Harva jaksaa innostua  jos ehdotus tulee ihan puun takaa. Periaatteessahan kiinnostavan näköisiä voisi olla paljonkin, vaikka joka reissulla, mutta kauppa ei ole sitä varten.  Baarit enempi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
643/1294 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en pääse tästä mielikuvasta eroon: joku tyyppi kyyläilee kaupan hyllyjen välistä treffiehdokkaita, ja iskee heti kimppuun kun näkee jonkun mielenkiintoisen tuntemattoman vastakkaista sukupuolta olevan xD

Vierailija
644/1294 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheeta?? Jos olet noin ujo kuin kerroit miten luulet onnistuvasi tällaisessa tilanteessa. Putoa nyt maan pinnalle tyttö hyvä ja mene paikkoihin missä voit esittää isku aikeesi luonnollisesti. Oletkohan haukannut liian ison palan kakkua kun tuollaisia haaveilet.

Vierailija
645/1294 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en pääse tästä mielikuvasta eroon: joku tyyppi kyyläilee kaupan hyllyjen välistä treffiehdokkaita, ja iskee heti kimppuun kun näkee jonkun mielenkiintoisen tuntemattoman vastakkaista sukupuolta olevan xD

Hiplaa pastapusseja ja hivuttautuu tonnikalatölkkien luo, korauttaa kurkkuaan ja sanoo: Ai sinullakin tonnikalapäivä, mitä aiot laittaa siitä. Muut asiakkaat taputtaa ja hurraa.

Vierailija
646/1294 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja viime kesänä olin avaamassa kaupan kylmäkaappia ja yhtäkkiä yksi ihan normaalin oloinen nuori mies kysyi että lähtisinkö joku päivä kahville.. Huomasin hänet jo aikaisemmin kaupassa kun katsoi vähän kauemmin.. Tämä oli oikeasti hämmentävä tilanne kun olin pyörälenkiltä poikennut kauppaan nopeasti ja itsekin vähän ujona ihmisenä meni vähän lukkoon. Sain kuitenkin sanotuksi kiitos ei, koska seurustelen ja kiitin rohkeudesta. :D

Vierailija
647/1294 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjoudut maksamaan kauppalaskuni ja olen valmis poimittavaksi.

Vierailija
648/1294 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuittia antaessa, raapusta siihen puhelinnumerosi. Jos et ole kassalla, niin anna puhelinnumero muussa yhteydessä.

Kuinkahan monta puhelinnumeroa minun kuittien mukana on mennyt roskiin, hittolainen.

Vierailija
649/1294 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuittia antaessa, raapusta siihen puhelinnumerosi. Jos et ole kassalla, niin anna puhelinnumero muussa yhteydessä.

Kuinkahan monta puhelinnumeroa minun kuittien mukana on mennyt roskiin, hittolainen.

😱 Toihan selittääkin kassatyttöjen tylyn käytöksen. Mäkin oon varmaan tyytyväisenävilkaisematta  heittänyt roskiin ne.

Vierailija
650/1294 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Varmaankin yllättyisin positiivisesti ja saattaisin suostua treffeihin jos tuntisin samoin.

Minusta on hienoa että ihminen myöntää olevansa ujo ja sen kertominen rohkea veto.

Ei muuta kun suosittelen kokeilemaan jos sinusta siltä tuntuu.

Vierailija
651/1294 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda kysymyksestäsi sukupuoli, ei olisikaan enää ok.

Naisia kyllästyttää tulla ahdistelluksi kun yrittävät vaan tehdä ostoksensa. Älä tee samaa miehille. Ne miehet on siellä tekemässä ostoksia.

Vierailija
652/1294 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Semmoinen juttu, että kaikki ihmiset EIVÄT OLE TINDERISSÄ. 

Tämä siis niille, jotka autistisesti laittavat seinät pystyyt : kaupat ovat kauppoja, Tinderissä kysymään. 

Tinder on huoraamispaikka. Ja sitten vielä luullaan, että old school tyyli lähestyä ihmisiä olisi jotain epätervettä.....

HUH HUH.  

Erittäin hyvin sanottu. Ennen pidettiin jotenkin säälittävänä jos laittoi ilmoituksen paikallislehteen henkilökohtaista-palstalle. Nämä nettipalvelut ovat täsmälleen sama asia. Säälittävää jos aikuiset ihmiset eivät pysty luomaan kontakteja IRL. Itse en ainakaan niin rajoittunutta ja epäsosiaalista henkilöä haluaisi kumppanikseni joten en ymmärrä mikä noissa pariutumispalveluissa ylipäätään on pointti. Tinderin vielä jotenkin käsittää koska se on tarkoitettu pelkän panoseuran hakemiseen ja naiset harvemmin jostain käsittämättömästä syystä IRL pystyvät tuntemattomalle myöntämään, että tarvitsevat kullia muuten kuin kännissä baarissa. Tinderin kautta se taas jostain syystä onnistuu vaikka asia ja lopputulos on täsmälleen sama.

Ei kyse ole kyvykkyydestä, vaan siitä että Tinder on nykyaikainen ja tehokas tapa etsiä seuraa. Vähän sama kuin sanoisi että säälittävää mistä tahansa muusta asiasta, joka nykyään hoituu tehokkaammin netissä. Oma elämäni on sellaista, että se määrä mitä saan Tinderissä seuraa etsiviä sinkkunaisia eteeni viikossa, vaatisi live-elämässä ehkä puolesta vuodesta vuoteen.

Jos ei halua flirttailla työkavereiden kanssa tai viettää viikonloppujaan baareissa, voi olla että on aika vähissä ne kuviot joissa tätä kontaktien luomista arjessa pääsisi tekemään. Lisäksi Tinderin käyttäminen ei sulje mitään pois, silti voi hyödyntää live-elämän tilaisuuksia ihan samalla tavalla siinä rinnalla.

Vierailija
653/1294 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihda kysymyksestäsi sukupuoli, ei olisikaan enää ok.

Naisia kyllästyttää tulla ahdistelluksi kun yrittävät vaan tehdä ostoksensa. Älä tee samaa miehille. Ne miehet on siellä tekemässä ostoksia.

Pyh, minua saa ainakin lähestyä ihan vapaasti. Jos ihminen haluaa keskittyä ostoksiin, hän varmaankin osaa torjua lähestymisen kohteliaasti ja siinä ei sen kummempaa ole.

Naisilla se kieltämättä voi olla vähän erilainen juttu, koska pelin säännöt ovat että miehen pitää lähestyä ja tehdä aloite. Se on naisille melkoinen helpotus, mutta kääntöpuolena on sitten se, että niitä lähestymisiä tulee toistuvasti. Noh, kaikkea ei voi saada.

Vierailija
654/1294 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huudat lujaan ääneen "miituu miituu" ja samalla osoitat ihastuksesi kohdetta.

Vierailija
655/1294 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se toimii jos kipinää löytyy, itse miehenä olen aloittanut monta suhdetta sanomalla kaupassa, kadulla ja harrastuksissa "hei, lähdetään illalla ulkoilemaan ja tutustutaan toisiimme, mihin aikaan sinulle sopii? nykyinen vaimokin on löydetty facesta, ehdotin yhteistä harrastus iltaa mahtavaan saareen. Hyvää, jopa parempaa seuraa löytyy arkisista tilanteista ja ihan selvinpäin

Vierailija
656/1294 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Jonkinlaisen ansan joutunet virittämään. Lähden tästä kohta puoliin perjantaiostoksille ja pyyhällän kori kädessä tuijotus suunnattuna kaukaisuuteen. Hyllyn kohdalla pysähdyn vain, jos tuote ei ole mallia vauhdista koriin kopattavaa (painavammat & ja ne joista kannattaa päiväys tarkistaa). Kassajonossa tähyilen kengänkärkiä ja kaivan kortin nopeasti esiin kun tulee minun vuoro maksaa. Ostokset sujahtaa kassiin molempien käsien vuorotellen lappamana.  Menee sen verran nopeasti, että ehkä pakkajaan urakin onnistuisi (eiks jenkeissä oo jotain "grocery bagger"-työntekijlöitä marketeissa?). Tosin koodarina taitaa tienata paremmin.

Hoh hoh, tulipa asiaa ja muutakin asian vierestä. Mutta, hyvää perjantaita kaikille!

Vierailija
657/1294 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko ap tai kukaan muu ketjun innoittamana yrittänyt ottaa kontaktia, vai onko jo peloteltu nekin naiset, jotka ajattelivat voivansa ottaa kontaktia mieheen ( / miehiin.)

Olemme Vauva-foorumilla missä tyypillisessä ketjussa kaikki miehet ovat sikoja ja jo pelkkä päälle katsominen on käytännössä r.aiskaus.

Vierailija
658/1294 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törmää kärryllä. Ota kunnon kontakti.

Vierailija
659/1294 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tääl oli joskus keskustelu jossa joku mies oli bongannut naisen kaupassa, selvittänyt naisen auton rekkarin avulla nimen ja osoitteen. Sit naiselle selvis mikä hyväkskäyttäjä mies olikaan. Muistaako joku?

Vierailija
660/1294 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perseen näyttäminen toimii aina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yhdeksän