Anita De Coteau Astral Tv
Kommentit (56)
Ai kauhia, edesvastuutonta.
Hyvä sä.
En omista enkä katso telkkua,
joten en tunne mainittua hahmoa.
En itse menisi tuohon klovnin pestiin
känniörveltäjien pilâsoittojen kohteeksi,
vaikka mitkä 'lahjat' olisi.
Jaksamista kuitenkin heille työhönsä,
leipä on jostain tehtävä. Perheellisiä
ja isovanhempiakin osa heistä kaiketi.
x
Nyt kaikki littymään hänen fanikerhoon ja telegramiin iltasaduille, kuulette uusimmat lupaukset.
Muista kerätä todisteet, jos hän rikkoo lakia ja sortuu nimeämään ketään, jotta voit lähettää nimellä mainituille todisteet!
mä vähän katon sun karmaa kirjoitti:
Vähän vahingossa kun selasin kanavia, niin pysähdyin kun meedio saikin puhelun. Joku keski-ikäinen nainen (ylläri?) halusi apua. Meedio sanoi: "oota, mä katon sun chakraa" ja laittoi sormet ohimolleen: ÖÖÖÖmmmmOÖÖÖ
uskomatonta sontaa
Ei se ole tyhmä, joka pyytää.
Vierailija kirjoitti:
Mistähän tuo komealta kalskahtava sukunimi on peräisin?
Eikö tämä ole Korhonen tms. oikeasti ?
Vierailija kirjoitti:
Mistähän tuo komealta kalskahtava sukunimi on peräisin?
Varmaan taiteilijanimi - ehkä on oikeasti Kotilainen.
Uskon noihin taroteihin.
Mutta ne ennustaa osaa. Ne on vain kokoelma erilaisia symboleita joille Euroopassa on ikiaikaisesti liitetty eri merkityksiä.
Kun valitset kolme satunnaista korttia, saat kolme näkökulmaa edessä olevaan asiaan tai ongelmaan. Näkökulman sisältö tulee omasta päästäsi, symbolit ovat vihjeitä. Toki heikko mieli tulkitsee ne ennustukseksi vaikka tietoinen mieli tietää ettei ne ennusta. Hyvät ennustukset toteuttavat itseään ja pahoja ennustuksia vastaan voi yrittää.
Siksi tarotien lukeminen on minusta hauska tapa.
Onhan näitä vakaviakin. Eräässä truecrime tv sarjassa haamututkija kertoi "nähneensä" kuinka kadonneen poikaystävä oli surmannut uhrin. Poliisin tutkinnassa löytyi todisteet jätkän syyttömyydestä. Kaveri sai kuitenkin niin paljon vihaa päälleen että muutti ulkomaille ja vaihtoi nimensä.
Minä olisin haastanut tv- yhtiön oikeuteen.
Kohta sarja tulee taas varmaan uusintana.
Tämä henkilö ei käytä tarotteja.
Puhuu örkeistä ihmisten kimpussa.
Peloittelee asiakkaita niillä.
Kuinka moni on tämän vuoksi joutunut hoitoon, saanut traumoja tai käynyt vielä pahemmin.
Täysin vastuutonta toimintaa.
Pitää saada loppumaan.
Tänä päivänä rokotusten merkitys korostuu.
Vastuullinen vanhempi rokottaa lapsensa.