Anita De Coteau Astral Tv
Kommentit (40)
Aivan liian sexikäs :) yksi vkl oli reilusti meikkiä ja avara puserokin joka meni ohjelman aiheen yli reilusti. Homma lipsahtaa noin helposti liian erottuvasti mies katsojien heruttamiseen, kuten oli se tv-peli jossa uhkea blondi arvuutteli kaupunkien nimiä.
Vierailija kirjoitti:
Mistähän tuo komealta kalskahtava sukunimi on peräisin?
onhan näitä. De Castello o.s. Kyrpäläinen.
Näin tänään tyypiltä jonkun saarnavideon. Erikoinen tapaus!
On kyllä hahmo, saa ksi sitä typeriä huijailla.
Niin mystisiä tai miksi sanoisi näitä hänen kuvituskuviaan jutuissaan.
Yks lakimies facasivuillaan mainostaa tätä anitaa.
Jo minä ihmettelin kun tämä Anita jakoi semmoista julkaisua missä väiitettiin että kilpirauhas lääke olis pahaksi. Selitteli jollekkin kilpirauhasen menettäneelle kysyjälle että kilpirauhasta ei saiskaan poistaa vaan olis pitäny käyttää muita hoito keinoja. Mitähän keinoja kysyn minä vaan! Jos on syöpä niin on syöpä.
Jos kilpirauhanen on ollut pakko poistaa syövän takia niin kuin minullakin niin pakkohan sitä lääkitystä on käyttää! Ei sitä syöpästä rauhasta voi paikalleen jättää. ihminen menehtyy ilman tyroksiini lääkitystä jos ei ole kilpirauhasta.
Ilmi annoin facebookille sen julkaisun ja toivottavasti poistetaan kun sehän voi vaarantaa ihmisten hengen.
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti Takkisen Anneli?
Ei ole kun omaasukua joku Shevtsenko tai vastaava......
mä vähän katon sun karmaa kirjoitti:
Vähän vahingossa kun selasin kanavia, niin pysähdyin kun meedio saikin puhelun. Joku keski-ikäinen nainen (ylläri?) halusi apua. Meedio sanoi: "oota, mä katon sun chakraa" ja laittoi sormet ohimolleen: ÖÖÖÖmmmmOÖÖÖ
uskomatonta sontaa
Oon huomannut, että nää keski-ikäiset naiset/ 60v naiset on pahimpia haksahtamaan näihin kaikkiin kristallipersehömpötyksiin :D
Olishan se kätevää etätyötä. Kävin tuossa paskalla ja täräytin samalla sun chakrat paikoilleen.
Luulisi että pohjoismaissa oltaisiin aika hyvin irtauduttu kaikesta taikauskosta ja yliluonnollisesta, mutta jostain näitä riittää.
Vierailija kirjoitti:
Kesälomalla tuli valvottua myöhään ja katsottua Netflixiä. Ennen nukkumaanmenoa käännettiin tv:n puolelle ja sieltä tuli aina Astral-tv:n mainoksia. Naurettiin mahat kippurassa, kun yksi niistä ennustajista oli eläkkeellä oleva vanha sairaala-apulainen sairaalasta, jossa olin harjoittelijana vuosikymmeniä sitten. Luonnonlahjakkuus ja ties mitä. Itse muistan hänet lähinnä siitä, että oli kova nainen touhuamaan milloin mitäkin lakkoa suurin piirtein syystä, että sairaala päätti vaihtaa pesuaineen johonkin toiseen. Ja hirveä painostaja. Olin kouluttautumassa terveydenhuoltoalalle, mutta tämä tyyppi kulki perässä ja haukkui vapaamatkustajaksi, kun en liittynyt silloiseen KTV:n eli nykyiseen JHL:ään. Tulin kerran itku kurkussa kotiin, asuin vielä lapsuudenkodissa, ja kerroin vanhemmille, miten tämä haukkuu ja kulkee perässä. Äiti soitti hänelle ja perässä kulkeminen loppui. En ikinä unohda sitä ihmistä ja nyt on sitten Astral-tv:ssä näkij
No ihmiset voi vuosikymmenissä muuttua kyllä paljon. Olen itsekin nyt ihan eri ihminen kuin olin vaikka 20 - 30 vuotta sitten. Kyllä on elämä kasvattanut ihan urakalla.
En tietenkään voi ottaa kantaa tuohon kyseiseen ihmiseen, mutta ihan älytöntä ottaa esille jotain noin vanhoja juttuja.
Nyt varmistui ettei ole aito näkijä. Väitti nähneensä jotain mikä ei ollut lopulta totta.
Jakoi varmaan hyvää tarkoittaen sittemmin huijaukseksi paljastuneen Apuna Ry:n #anteeksipekka - julkaisun, jota myös monet muut tunnetut jakoivat viime päivinä.
Anita oli kirjoittanut oman julkisen saatteensa loppuun : "minulle ilmestyi tuon Pekan henki viime yönä, hänen viestinsä on olla esimerkkinä, että kiusaaminen loppuisi, hän oli ja on uhrautujasielu, kaunis sieluinen nuori, ..."
Sittemmin tuo julkaisu on poistunut, varmaan ettei erheensä paljastuisi.
Jos Anita olisi aito näkijä, hän olisi nähnyt ettei koko Pekkaa ollut olemassakaan.
Uutinen Anteeksipekka-tapsuksesta ja Apuna ry:stä:
https://yle.fi/a/74-20146377
Taitaa tuo Anita vieläkin höpistä Youtubessa.
Vierailija kirjoitti:
Se yks heh heh! L. a. k. i. a. p. u a. K. I??
Star Business Oy, onkohan iso liikevaihto?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se yks heh heh! L. a. k. i. a. p. u a. K. I??
Ei ku lauris, joka auttoi sitä iisalmen virolaisnaista joka haettiin väkisin koronatestiin. Ja katjaa pois pakkohoidosta ja antoi matkarahat tansaniaan.
Kerran näytti tää anita tarjoavan etähoitona saatanan ja sielunvihollisen torjuntaa.
Suurin työni on suojella lapsiani rokotteilta
Tällä vuosikymmenellä
Polio,tuberkuloosi,jäykkäkouristus ja muut sairaudet,joita ei enää ole olemassa
Ovat turhia tekosyitä
Miksi pilaisin lasteni terveyden millään rokotteella,joissa on myrkkyjä,alumiinia,elohopeaa ja muuta tarpeetonta
Ihmisen keho ei tarvitse mitään näistä
Ja joku alkaa näille painostaa lopetan myös neuvolassa käymisen
Koska sekin on vapaaehtoista
Alzheimer ja Parkinsonin tauti johtuvat rokotteista
Kaikki sairaudet ovat enimmäkseen laboratorioissa luotuja ja niillä on patentti
Anteeksi vaan mutta niin hullu en ole ettenkö tätä ymmärtäisi
Uudessa maailmassa ei rokotteita tarvita enää jos niitä on koskaan tarvittukaan
........ kuulostaa viisaalle. Uskon!
Juu se riittää että parrakas bemarijätkä tuikkaa ykköseen ja kakkoseen ja loput hoitaa Kela.