kerro tänne positiivinen asia, kiitos
Kommentit (32)
sain tänään puolisolta ihanaa seksiä
Sain kuulla ammttilaiselta, että olen omistautuva äiti, perheen kannatteleva voima ja että lapseni on poikkeuksellisen ihastuttava ja kypsä nuorimies.
Rakastan miestäni yli kaiken! Hän on ihana, hellä ja luotettava. En voisi olla enää onnellisempi :)
[quote author="Vierailija" time="28.05.2013 klo 21:21"]
Sain kuulla ammttilaiselta, että olen omistautuva äiti, perheen kannatteleva voima ja että lapseni on poikkeuksellisen ihastuttava ja kypsä nuorimies.
[/quote]
onneksi olkoon
[quote author="Vierailija" time="28.05.2013 klo 21:27"]
[/quote]
onneksi olkoon
[/quote]
Kiitos paljon. Vaikka viesti oli noin hieno, minä itkin surkeasti. Yritän ymmärtää tuota ja uskoa, että olen tarpeellinen ja arvokas ihminen siinä missä kaikki muutkin.
Luulin koko raskausajan että vauvalla on downin syndrooma,mutta vauva olikin terve!
[quote author="Vierailija" time="28.05.2013 klo 21:28"]
[quote author="Vierailija" time="28.05.2013 klo 21:27"]
[/quote]
onneksi olkoon
[/quote]
Kiitos paljon. Vaikka viesti oli noin hieno, minä itkin surkeasti. Yritän ymmärtää tuota ja uskoa, että olen tarpeellinen ja arvokas ihminen siinä missä kaikki muutkin.
[/quote]
olet selvästi ihana ja tärkeä ihminen
[quote author="Vierailija" time="28.05.2013 klo 21:30"]
Luulin koko raskausajan että vauvalla on downin syndrooma,mutta vauva olikin terve!
[/quote]
ihana yllätys
mut "ylennettiin" vihdoinkin 10 vuoden jälkeen siksi miksi olen opiskellut eli lastenhoitajaksi =)
Hekotin äsken näppärille kommentoijille eräässä ketjussa. Jotkut osaavat kirjoittamisen taidon. :)
[quote author="Vierailija" time="28.05.2013 klo 22:33"]
mut "ylennettiin" vihdoinkin 10 vuoden jälkeen siksi miksi olen opiskellut eli lastenhoitajaksi =)
[/quote]
on ihanaa kuulla näitä kivoja asioita <3
Olen rakastunut ihanaan mieheen jonka löysin kun muutin omia hakukriteerejäni..ei enää ryökäleitä vaan kunnon mies!
Sain tutkintosuoritukset yliopiston rekisteriin. niinku valmistuin, paperia vaille valmis maisteri.
[quote author="Vierailija" time="28.05.2013 klo 23:33"]
Sain tutkintosuoritukset yliopiston rekisteriin. niinku valmistuin, paperia vaille valmis maisteri.
[/quote]
paljon onnea sinulle
Olen ollut naimisissa 33 v. ja olemme edelleen onnellisia.
Minäkin olen laihtunut.. :) (viitaten 5:n vastaukseen). Mutta ennen kaikkea olen saanut takaisin voimia ja jaksamista, jotka pahimmalla kaudella olivat kadoksissa.
Nuori kassapoika flirttaili mulle tänään aamulla. Oon varmasti yhtä vanha kun pojan äiti. Tänään oon sitten kikatellut itsekseni koko päivän. Nolon hauskaa :)