Ärsyttävätkö onnelliset ihmiset sinua?
Minä olen "suhteellisen" onnellinen ihminen.
Tottakai on pahoja, ärsyttäviä päiviä, mutta en minä niillä päivillä kavereitani rasita, pidän mölyt mahassani.
Facebookkiin laitan vain hyviä päivityksiä, valittajia on ihan riittävästi.
Ongelma on mun ex-ystävä, nykyinen "pelkkä" kaveri
Se tekee kaikkensa, et mä kärsisin, siltä ainakin tuntuu. Se haluu pahoittaa mun mielen joka käänteessä, vaikka mä yritän olla sille kuinka hyvä tahansa. Olen antanut sille niin pahoja tekoja anteeksi, ettei moni antaisi koskaan.
Viimeksi tänään se päivitti mun fb-profiilissa niin outoa juttua taas, et mun muutkin kaverit alkoi ihmetellä, et mitä ihmettä sen päässä liikkuu.
Kerran se valitti mulle, et kaikki pitää häntä paskana. Kannattais miettiä, mistä ajatus on tullut.
Haluaisin olla kaikkien kaveri, mut se ei vaan taida onnistua?
Luuletteko te, et sitä ärsyttää, et muilla menee paremmin kuin kenties hänellä itsellään?
Kommentit (18)
Kaverillasi on paha olla, kärsii jostakin henkilökohtaisesta ongemasta. Jos hänen huonot kommenttinsa loistavat juuri Facebookissa, poista hänet kavereista. Kliketi klik.
Minä tykkään jos joku on onnellinen. Itse olen myös tosi positiivinen ihminen ja elämä on hymyillyt, mutta siihen on tietysti myös muita syitä kuten se, että olen raitis ja ei ole velkaa ja osaan nauttia myös luonnosta. Osaan elää elämää.
Minua puolestaan ärsyttää kireät ihmiset. Sellaiset jotka on aina pahalla päällä ja sellaiset jotka ajettelee vain itseään. Olen töissä sellaisessa tukkuliikkeessä joka on kolmannessa polvessa ja lähes satavuotias yritys ja johtajistoon kuuluu sisaruksia monta ja ne aina tappelee ja on pahalla päällä ja eivät myönnä omia virheitään, mutta auta armias kun joku työntekijä tekee virheen niin jopas on suuri juttu. Niillä on aina raha mielessä ja supistavat henkilökuntamenoja, mutta käärivät liiveihinsä enemmän ja enemmän rahaa ja jos joku maksulappu tulee niin sitä syynätään suurennuslasin kanssa ja matkoilla ne tinkii kahvioissa eilisiä sämpylöitä jotta säästäisi. Kohta ne kaikki menee hautaan ja rahat jää tänne.
Minua ei oikeastaan ärsytä minkäänlaiset ihmiset. Tai no, ehkä sellainen ärsyttää, että joku tuputtaa omaa elämäntapaansa ja omia valintojaan minulle, mutta hänessäkään ei hänen oma onnellisuutensa ärsytä, vaan se, jos hän luulee tietävänsä paremmin, miten minun pitäisi elää.
Huonotuuliset ja ilkeätkään ihmiset eivät ärsytä minua, minua harmittaa heidän puolestaan, koska heillä on ilmeisen paha olla.
On paha mennä sanomaan, miksi kaverisi käyttäytyy niin kuin käyttäytyy. Ehkä voisit vain antaa sen olla hänen ongelmansa, jospa se menee ohi.
Sellaiset onnelliset ihmiset ärsyttävät minua, joita ärsyttävät kireät ihmiset. En todellakaan ole huvikseni kireä ja pahantuulinen, vaan onnellisesta lapsuudesta ja nuoruudesta kääntyi aikuis"helvetti" monien asioiden summana, joista olen osaksi vastuussa, osaksi en, mutta en kykene vikojani epätäydellisenä ihmisenä sen paremmin parantamaan.
[quote author="Vierailija" time="28.05.2013 klo 22:37"]
Sellaiset onnelliset ihmiset ärsyttävät minua, joita ärsyttävät kireät ihmiset. En todellakaan ole huvikseni kireä ja pahantuulinen, vaan onnellisesta lapsuudesta ja nuoruudesta kääntyi aikuis"helvetti" monien asioiden summana, joista olen osaksi vastuussa, osaksi en, mutta en kykene vikojani epätäydellisenä ihmisenä sen paremmin parantamaan.
[/quote]
kerro mikä sinua painaa
Jokaisella on aukkoja onnellisuudessa. Eipä ketään kannata kadehtia, koska kaikilla on omat murhensa ja joskus suurempia kuin omani, vaikkei se päälle päin näy.
Kyllä minä ainakin olen iloinen siitä jos joku on onnellinen. Pääsääntöisesti olen onnellinen itsekin, mutta erityisesti silloin kun minulla menee jotenkin huonosti, on kiva kuulla muiden hyviä kuulumisia, niistä saa positiivista energiaa.
Ap:lle: miksi sinulla on fb-kaverina ihminen josta et selvästikään pidä ja joka ei selvästikään sinusta pidä?
olen onnellinen, kun lääkitys on kohdallaa ja onnellisin on se kellä on vahvimmat lääkkeet.
ei ärsytä
Olen itse onnellinen. Minua ärsyttävät khmisissä ihan muut ominaisuudet. Esim itsekeskeisyys ja näköalattomuuus.
mutta ap, ihan rehellisesti sanottuna, minusta sinun aloituksesi ei kuulostanut onnellisen ihmisen kirjoittamalta. Sen verran siinä oli marinaa...
[quote author="Vierailija" time="28.05.2013 klo 22:40"]
[quote author="Vierailija" time="28.05.2013 klo 22:37"]
[/quote]
kerro mikä sinua painaa
[/quote]
Olisipa joku läheiseni sanonut noin silloin kun olin nuori. Muistakaa tämä, te, keillä on teinejä. Mutta silloin pitää pystyä ottamaan vastaan melkoista paskaakin, mutta hakeutua vaikka ammattiavun pakeille, eikä kriisiytyä asioissa omassa perheessään.
Kiitos sinulle, joka kysyit. Mä en vain tiedä, osaanko kertoa.
[quote author="Vierailija" time="28.05.2013 klo 23:00"]
Olen itse onnellinen. Minua ärsyttävät khmisissä ihan muut ominaisuudet. Esim itsekeskeisyys ja näköalattomuuus.
mutta ap, ihan rehellisesti sanottuna, minusta sinun aloituksesi ei kuulostanut onnellisen ihmisen kirjoittamalta. Sen verran siinä oli marinaa...
[/quote]
miksi marmatat
Ex-ystävä? Miksisen jutut vielä häiritsee? Älä ole tekemisissä, blokkaaface, älä lue senfacee jne.
Minua ärsyttää sellaiset onnelliset ihmiset, jotka haluavat antaa elämästään täydellisen onnellisen kuvan. Kaikkein ärsyttävintä on se, jos henkilö pitää onnellisuuttaan omana saavutuksenaan ja kuvittelevat, että kaikki muutkin onnettomat voisivat halutessaan saada onnen. Joskus joku tällainen onnellinen ihminen on sanonut minulle, epäonniselle, että hän toivoisi minun saavan elämääni kaikkea sitä hyvää, mitä hänkin on saanut. Voiko sen omahyväisempi ihminen olla? Sääli ei ole kaunista. Onnelliset ihmiset kuvittelevat usein,että toisten epäonni johtuu näiden omasta tyhmyydestä tai muusta säälittävyydestä ja huonosta itsetunnosta, kun eivät arvosta itseään saadakseen parempaa. Ongelmien piilottelu osoittaa sen, ettei pidä juttujen kuuntelijaa läheisenä ystävänä. Toki ei kukaan kerro kaikkia huoliaan kaikille vastaantulijoille, mutta pienikin valituksen aihe antaisi ihmisestä inhimillisemmän kuvan. Pelkkä hyvien asioiden kertominen on helppo tulkita kerskailuksi. Ei minulla sinänsä ole mitään toisten onnellisuutta vastaan, mutta ei kai kenenkään elämä voi olla niin täydellistä, ettei olisi mitään ongelmaa. Ärsyttäviä ovat myös sellaiset onnelliset ihmiset, jotka tykkäävät kaivella toisten elämän onnettomimpia puolia. Tykkäävät mässäillä toisten epäonnella ja juoruta siitä ja kauhistella toisten negatiivisuutta, mutta itse ovat niin ylimielisiä, etteivät he halua alentua sellaiseen. Ovathan he kaikin puolin täydellisempiä ihmisiä kulissionnensa keskellä. Olen onnellinen sellaisten ihmisten puolesta, joista tiedän, että he ovat myös kärsineet elämässään, joten minulla ei ole mitään syytä kadehtia heitä. Jos jotkut ovat julkisesti enimmäkseen vain perusonnellisia ilman suurempia ongelmia, niin ajattelen, että he eivät välttämättä osaa arvostaa onneaan, koska he eivät tiedä, mitä on elää ilman onnea. Monet helppoon elämään tottuneet ottavat onnensa itsestäänselvyytenä.
Ihmiset ovat tavattoman kateellisia varakkaammille onnellisille. Heille on mahdotonta kyetä juhlistamaan aidosti varakkaiden ihmisten onnistumisista ja riemuitsemaan niistä. Katkerimmillaan he väittävät toisia kultalusikka suussa syntyneiksi. Minusta tälläinen käytös on ikävää mutta vahingoittaa vain heitä itseään ja heistä tulee yhä negatiivisempia ja katkerampia. Ainoa joka kärsii on he itse. Raha ei tee kuulemma onnelliseksi mutta kyllä minusta se mahdollistaa ainakin olla onnellisempi.
Mua ärsyttää pahantahtoiset ihmiset.Itse olen tällä hetkellä elämääni hyvin tyytyväinen. Aiemmin olen olut tilanteessa, jossa elämää varjostivat hyvin synkät varjot. Näistä huolimatta näin silloinkin ne pienet kauniit asiat elämässäni, ja yritin olla sitomasta liikaa energiaa niihin erittäin ikäviin asioihin, joille en voinut tehdä mitään.En uskonut, että silloiset ongelmat voisivat joskus kuulua menneisyyteen.Jotkut ihmiset vaan haluavat jatkuvasti muistuttaa näistä menneistä kärsimyksistä, ja jotenkin painaa minua alas, niinkuin minulla ei saisi olla tällaista onnea, niin kuin en olisi sitä ansainnut.
mulla ei oo sulle tähän ku yks neuvo, heitä sellane kaveri pois listalta. mulla oli enen miestäni yks sellane "kaveri" joka puhu must selän takana, kunnei päi naamaa kait uskaltanu. mä heivasin sen pois elämästäni, mitä mä sellasella teen, muitaki kavereita riittää.
Oliskohan sama tyyppi, joka oli mun entinen kaveri. Nykyään ei olla tekemisissä. Se oli lopettanut koulut kesken, keskittynyt tehtailemaan lapsia, jottei tarvitse opiskella. Mies hoitaa lapset ja kodin, mut sil on silti niin kauhean rankkaa, kun pitää päivittää, että itse muka tekis kaiken. Mut mulla ei ollut oikeutta sanoa, että vähän väsyttää, kun kävin kouluja ja valvoin yksin lapsen kanssa. Hoidin oikeasti yksin kodin, ilman apua, mutta mähän olin päässyt niin helpolla... Katkaisin välit, kun kyllästyin.
saan hyvää mieltä ja energiaa kun näen että ihmisillä on hyvä olla, kadullakin kun näen onnellisen parin, niin lämmittää niin mieltä ja tulen itsekkin hyvälle tuulelle, jos en ole jo valmiiksi. siis ihanaa nähdä ihmisten onnellisuutta.