Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä rikollisiin ja muihin pahiksiin ihastuminen johtuu?

Vierailija
16.07.2020 |

Mistä johtuu että jotkut naiset ja miehet ihastuvat rikollisiin yms. ja esim. lähettävät vankilaan rakkauskirjeitä?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

He haluavat jännitystä elämään ja ehkä kokea olevansa hyviä itse.

Vierailija
2/16 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähä-älyisyys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä sillä on. On paljon naisia jotka ei koskisi rikollisiin pitkällä tikullakaan. Itse asiassa he ovat enemmistö. Joten mitä väliä?

Vierailija
4/16 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat itse mielestään rikollisia.

Vierailija
5/16 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei puhunut vain naisista vaan yleisesti ihmisistä jotks ihastuu rikollisiin.

Vierailija
6/16 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No justiinhan siitä oli ilmiönä pitkä tieteeseen pohjaava juttu Hesarissa, katso sieltä. En jaksa linkata enkä referoida.

Vierailija
7/16 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on enemmänkin naisten juttu. Naisilla on joku alitajuinen kaunotar ja hirviö syndrooma. Senhän näkee siitäkin että Fifty Shades of Grey tai se uus Netflix elokuva jossa joku kriminaali kidnappaa naisen ja pakottaa rakastumaan itseensä on ihan mielettömiä hittejä naisten keskuudessa.

8/16 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halu "rakastaa ehjäksi" sen rikollisen voi olla yksi syy. Sen että toinen on pystynyt tekemään jonkun hirmuteon voi nähdä seurauksena henkisestä rikkinäisyydestä, jolloin hoivaamishalu saattaa herätä. 

Vierailija
9/16 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopa Josef Fritzl on suosittu naisten keskuudessa.

Vierailija
10/16 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainakin eräs tuntemani rikollisiin kovanaamoihin aina hurmaantuva erittäin kaunis nainen nauttii selkeästi siitä, että hänen miesystäväänsä pelätään/varotaan. Se tuo hänelle ilmeisesti sekä turvallisuudentunnetta että jonkilaista vallantunnetta. Tyyliin minä hallitsen tätä miestä joka hallitsee muita tai jotain vastaavaa.

Ja kyllä, tällä naisella on tietääkseni hyväksikäyttötrauma lapsuudesta ja häntä kiusattiin myös koulussa, koska oli herkkä ja sellainen reppana. Vedätytti sitten turpiin joitakin tyyppejä ja tämä korvaa jopa sen, että itse ottaa välillä pataan. Tällaisille naisille tuppaa käymään elämässä lopulta hvtin huonosti, kun ulkonäkö rapistuu ja prinsessakonstit ja manipuloinnit eivät jännämiehiin enää tehoa. Silloin saattaa kopsahtaa kunnolla.

Vierailija
11/16 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on enemmänkin naisten juttu. Naisilla on joku alitajuinen kaunotar ja hirviö syndrooma. Senhän näkee siitäkin että Fifty Shades of Grey tai se uus Netflix elokuva jossa joku kriminaali kidnappaa naisen ja pakottaa rakastumaan itseensä on ihan mielettömiä hittejä naisten keskuudessa.

Yritin katsoa tuota koska miehellä on niin hyvä kroppa ja leffassa on kuulema kuumia kohtauksia, mutta en vain pystynyt. Ällötti ja tympäisi vain se röyhkeä, väkivaltainen ådiootti mieheksi.

Vierailija
12/16 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ja varmasti monellakin johtuu ihan siitä vanhasta viisaudesta, että tytöt etsivät isänsä kaltaisia miehiä. Eli oma isä jos on rikollinen/pahis niin pidät sitä saamasi mallin mukaisesti ”normaalina”.

Vierailija
13/16 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumma juttu että naiset mieluummin haluaa rakastaa sarjamurhaajan ehjäksi kuin kiltin koulukiusaamisen traumatisoiman miehen.

Vierailija
14/16 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoolainen aloitus, mutta jospa kuitenkin vastaan miten minulla asiat menivät.

Nimittäin, ehkä olisin joitakin aikoja sitten pyöritellyt silmiäni tällaiselle aloitukselle. Aina sitä samaa marinaa siitä, että naiset rakastuvat renttuihin.

Kunnes tapasin nykyisen miesystäväni. Tapasimme ns normaalissa arjessa ja sitten aloitimme viestittelemään iltaisin. Ja kun juttua jatkui ja seurassa oli mukavaa viettää aikaa, niin tottahan toki sitten asiat syvenivät suhteen tasolle. Mutta sitten eräänä iltana hän kakisteli erään asian ulos: hän on istunut linnassa. En syytä tässä mainitse, mutta nuorena sällinä oli vähän lähtenyt elämä ja elämäntavat keulimaan. Vankilakierteeseen ei tosin joutunut, eli kertareissu riitti. Nyt on ihan työssä käyvä, kuin kuka tahansa muu tässä normaalissa arjessa. 

Ja millainen itse olen? Aivan tavallinen nainen. Korkeasti koulutettu, hieman keskimääräistä paremmin tienaava ja vietän hyvin rauhallista elämää. 

Näiltä porvoolaisilta voisin kysyä, että kuinka kauan ihmisen pitää kantaa leimaa jo kärsitystä tuomiosta. Pedofiilit tottakai ovat erikseen, ne vois sulkea johonkin laitokseen lopun elämäksi. 

Vierailija
15/16 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkimus: Naiset kokee psykopaattisia piirteitä omaavat miehet huomattavasti puoleensavetävämpinä kuin miehet joilla ei noita piirteitä ole...

Kuulostaa varmaan trollaukselta, mutta tämä on ihan oikea tutkimustulos.

Ns. Dark Triad persoonallisuuspiirteet: Psykopatia (empatiakyvyttömyys), Macchiavellimaisuus (häikäilemätön manipulointi) ja narsismi. Näitä piirteitä omistavat miehet koetaan huomattavasti puoleensavetävämmäksi kuin miehet joilla noita ei ole.

DT (Dark Triad): Narcissism, Machiavellianism, Psychopathy

"- We create high and low male Dark Triad (DT) characters.

- We obtain ratings from women of the attractiveness of these characters’ personalities.

- Women rate the high DT personality significantly more attractive than the low DT."

https://www.sciencedirect.com/science/article/abs/pii/S0191886913012245

Mitä tämä kertoo naisista ja heidän parinvalinnastaan?

Vierailija
16/16 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Porvoolainen aloitus, mutta jospa kuitenkin vastaan miten minulla asiat menivät.

Nimittäin, ehkä olisin joitakin aikoja sitten pyöritellyt silmiäni tällaiselle aloitukselle. Aina sitä samaa marinaa siitä, että naiset rakastuvat renttuihin.

Kunnes tapasin nykyisen miesystäväni. Tapasimme ns normaalissa arjessa ja sitten aloitimme viestittelemään iltaisin. Ja kun juttua jatkui ja seurassa oli mukavaa viettää aikaa, niin tottahan toki sitten asiat syvenivät suhteen tasolle. Mutta sitten eräänä iltana hän kakisteli erään asian ulos: hän on istunut linnassa. En syytä tässä mainitse, mutta nuorena sällinä oli vähän lähtenyt elämä ja elämäntavat keulimaan. Vankilakierteeseen ei tosin joutunut, eli kertareissu riitti. Nyt on ihan työssä käyvä, kuin kuka tahansa muu tässä normaalissa arjessa. 

Ja millainen itse olen? Aivan tavallinen nainen. Korkeasti koulutettu, hieman keskimääräistä paremmin tienaava ja vietän hyvin rauhallista elämää. 

Näiltä porvoolaisilta voisin kysyä, että kuinka kauan ihmisen pitää kantaa leimaa jo kärsitystä tuomiosta. Pedofiilit tottakai ovat erikseen, ne vois sulkea johonkin laitokseen lopun elämäksi. 

Kaksi alapeukutusta? Eikö sopinutkaan ennalta laadittuun muottiin?