Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä lakkiaisiin menevä. Mitä laitat päällesi?

Vierailija
28.05.2013 |

Vinkkejä kaipaan. Mietin tässä vedänkö ainoan juhlamekon päälleni vai laitanko hameen ja topin (ei niin hienot). Ylippilas ei niin läheinen ja piipahdamme vaan pikaisesti kavilla.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse laitan työkaverin pojan lakkiaisiin mustan kotelomekon ja juhlakorut, sekä juhlakengät ja -laukun. Mielummin olen yli- kuin alipukeutunut. Itsekin käyn vain onnittelemassa, sitten suoraa kotiin ja pihahommiin :)

Vierailija
2/6 |
28.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainut mikä menee päälle, on tuulipuvunhousut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laitan pillihousut ja valkoisen, juhlavan paidan. Vaihdan juhlapaikalla korkokengät kaveriksi.

Mulla ei ollut nyt aikaa tai rahaa juhlamekkoon, joten pakko mennä noin. Kävelen juhlapaikalle 3 km rattaiden kanssa, joten vaatteiden pitää olla myös käytännölliset! Kyseessä on sellaiset maalaisjuhlat, joihin on yleinen kutsu lehdessä.

Vierailija
4/6 |
28.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä laitan miehen kummipojan lakkiaisiin vaalean housupuvun ja vaaleanpunaisen juhlavan paitapuseron.  Lakkiaiset on pienet ja iltapäivällä paikalla vain n. 15 sukulaista. Miehen suku ei muutenkaan pukeudu  kovin hyvin, niin ei tartte juhlamekkoa mennä hankkimaan ;)

Vierailija
5/6 |
28.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan mustan "siistin" trikoo mekon, juhlakengät ja boleron. Olen raskaana joten en rupea ostamaan yhdeksi kerraksi mekkoa:)

Vierailija
6/6 |
28.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, trikoomekko on varmasti tosi "siisti".

[quote author="Vierailija" time="28.05.2013 klo 17:31"]

Laitan mustan "siistin" trikoo mekon, juhlakengät ja boleron. Olen raskaana joten en rupea ostamaan yhdeksi kerraksi mekkoa:)

[/quote]

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kahdeksan