Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita, jotka usein pettyvät ravintolaruokaan?

kotikokki
16.07.2020 |

En nyt puhu mistään ABC-bufeepöydästä, vaan ihan listaravintoloista. Annokset yleensä pieniä ja vähämausteisia. Olenko liian tottunut hyvään kotiruokaan?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole oikeasti _mitään_ odotuksia, edes hyvästäkään ravintolasta.

Zinc

Silloin pettyy harwoin ..

Vierailija
2/26 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käymme yleensä tutuilla paikkakunnilla vakiopaikoissa ja skandiravintolat ovat automaattisesti ehdoton ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut 20 vuotta kasvissyöjä. Pettyy jatkuvasti. Viimeisen 5v aikana tilanne parantunut huomattavasti. Mutta ei ole kerta eikä toinen kun eteen on tuotu hernemaissipaprika riisillä ilman mausteita. 10€, kiitos. Ok.

Vierailija
4/26 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin tulee petyttyä ravintolaruokaan. Joskus annoskoot meinaavat olla liian isoja, etenkin pääruuat.

Vierailija
5/26 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samasta sodexhon keskuskeittiöstä ne luksusravintelin "gurmeeruoat" tulee.

Vierailija
6/26 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tulee petyttyä usein, kotona saa monesti parempaa. Moni annos on ihan ok hyvää, mutta harvemmin niin törkeän hyvää että pakko mennä uudestaan.

Vierailija
7/26 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ravintolat on suomessa ylihintaisia ja ruoka keskinkertaista, nykyään ei enää edes viitsi mennä pettymään vaan ravintolassa tulee käytyä vain ulkomailla

Vierailija
8/26 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilkaa vaikka Murua tai Pastista. Varmaan saa samaa pakastehuttua, jos menee aina johonkin Rossoon tai Amarilloon.

Vierailija
9/26 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannnattava liiketoiminta rakennetaan sen varaaan että asiakas tietää mitä se haluaa, saa mitä haluaaa ja tulee aina uudellleen kuten esim mäkkäri.

Vierailija
10/26 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeilkaa vaikka Murua tai Pastista. Varmaan saa samaa pakastehuttua, jos menee aina johonkin Rossoon tai Amarilloon.

Lol mikä kermaperse

Vierailija
11/26 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös. Kotona puoliso kokkaa erittäin hyvin, joten kriteerit korkealla. Silloin kun olin omien keittotaitojen varassa niin eipä niitä pettymyksiä tullut ravintoloissa kun ei paremmasta tiedä.

Nykyään käydään ihan muutamassa ravintolassa, joista tiedetään varmasti saavan tasokasta ruokaa.

Vierailija
12/26 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannnattava liiketoiminta rakennetaan sen varaaan että asiakas tietää mitä se haluaa, saa mitä haluaaa ja tulee aina uudellleen kuten esim mäkkäri.

Suomessa ei todellakaan toimi mikään muu konsepti. Halpaa paskaa tuulipukukansalle niin johan täyttyy ravintola. Ei heitä kiinnosta terveellinen korkeatasoinen ruoka.

Vierailija
13/26 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Suosin etnisiä paikkoja, koska "perusruokaa" tarjoavat ravintolat ovat melkein aina olleet pettymyksiä. Rasvaista ja suolaista (mutta mautonta) moskaa ihan törkeään ylihintaan, olisin itse tehnyt kotona parempaa.

Vierailija
14/26 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä! Siksi suosin edullisemman hintaluokan etnisiä ravintoloita, saa kuitenkin jonkinlaisen vastineen rahalleen ja pääsee maistamaan jotain mitä ei itse osaa laittaa.

Vierailija
15/26 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä. Grilliruokakin menee usein paremmin alas kuin pihvi jossain hienossa ravintolassa

mies52v

Vierailija
16/26 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut ravintolassa töissä eikä sen jälkeen paljon kiinnosta syödä niissä.

Vierailija
17/26 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskitason paikkoja kannataa välttää. Jos haluaa vaan jotain vatsan täytettä voi mennä halvimpaan. Jos haluaa jotain oikeasti hyvää ja erilaista pitää olla valmis maksamaan paljon. Hyviä ravintoloita kyllä on, mutta harvassa ja niissä ei kovin usein hintatason takia voi käydä.

Vierailija
18/26 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku fine dining on muutenkin kauhean kaavoihin kangistunutta ja noissa paikoissa olen usein myös pettynyt ruokaan. Edulliset etniset ja kotiruokapaikat parhaita! Myös ulkomaanreissuilla vähän vaatimattomammista kyökeistä on saanut parhaat sapuskat.

Vierailija
19/26 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä.

Teen ja teemme todella hyvää ruokaa itse ja on tosi raivostuttavaa maksaa ravintolassa 150-200e kahden hengen ateriasta joka on hädintuskin keskitasoa. Sillä rahalla mieluummin ruokkii koko ison perheemme ja monta ystävääkin. Etnisissä ravintoloissa (esim georgialainen, nepalilainrn jne) hinta-laatusuhde on parempi

Emme ulkomaillakaan käy Michelin ravintoloissa vaan esim via Michelinissä noteeratuissa nousevissa tähdissä. Voimme ajaa 200km pelkän ravintolavinkin takia reitiltä sivuun.

Vierailija
20/26 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aasialaisessa mausteet peittävät pieniä virheitä. Eurooppalainen keittiö ei ole lähellekään yhtä anteeksiantava. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan neljä