Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko ainoa nainen, joka tykkää enemmän duunareista kuin akateemisista /johtajista?

Vierailija
16.07.2020 |

Ei kiinnosta neitimäiset ja näsäviisaat insinöörit tai ylpeät johtajat. Ihanteeni on haalareihin pukeutunut likaista työtä tekevä ehkä hieman autoöljyyn sotkeutunut mies. Sellaiselta kun saisi kunnolla k***** voi että. Muita?

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama mikä ammatti tai työ -luonne ratkaisee ja se että on hottis minun mielestäni😀

Vierailija
22/36 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Duunari! Ilman muuta! Itse olen akateeminen, joten tunnen myös paljon akateemisia miehiä. Kaikki ovat yksinkertaisesti Booooring! Ja ne hiton neitikädet! Yäk! Niin on nätit ja pehmeet. Kynnen aluset putipuhtaana... No kai, kun ei ole koskaan oikeeta työtä tehneet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taitaa vaan tosielämässä olla niin, että ne duunarit on keskivartalolihavia kaljuja huonohampaisia juntteja joilla ei ole edes rahaa. Ne johtajat sitten pitävät itsestään huolen ja sivistävät itseään.

Mutta jonkun rasva-apinan provohan tämä olikin.

Mun ex mieheni oli duunari jolla oli kyllä upein vartalo ikinä! Puhdas atleetti, leveät hartiat, pieni kiinteä takamus, jalat hoikat mutta lihaksikkaat kuten ainakin futarilla, sixpack. Vielä nyt 60v:nä kroppa on parempi kuin monella kolmikymppisellä.

Nykyisellä miehellä on vähemmän hyvä kroppa mutta muita avuja kyllä;)

Duunariammattejakin on niin monenlaisia. Jotkut voi istua päivät ja tarkkailla koneen toimintaa. Toiset pomppii ylös ja alas telineillä ja koko päivän käyttävät milloin mitäkin työvälinettä erilaisiin asentoihin väänäytyen.

Vierailija
24/36 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista luettavaa tämä ketju. Toivottavasti ette nyt ainakaan itseänne kovin sivistyneinä, ennakkoluulottomina ja tasa-arvoisina pidä.

duunarinainen

Vierailija
25/36 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama mikä ammatti tai työ -luonne ratkaisee ja se että on hottis minun mielestäni😀

Ai eikö kropalla ole yhtään väliä?

Vierailija
26/36 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ja kunhan tienaa vähintään yhtä paljon.

Vierailija
27/36 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Surullista luettavaa tämä ketju. Toivottavasti ette nyt ainakaan itseänne kovin sivistyneinä, ennakkoluulottomina ja tasa-arvoisina pidä.

duunarinainen

Onhan tää aika esineellistävä ketju kyllä.

Vierailija
28/36 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

duunarinainen

Ihan ennakkoluuloton ja tasa-arvoinen olen. En vain ole koskaan tavannut akateemista miestä joka olisi olemukseltaan ja tyyliltään omaan makuun, omaisi hyvän huumorintajun (sellaisen tilanne-komiikkaan tarttumisen taidon ja sanallisen nokkeluuden), ja olisi samaan aikaan poikamainen ja miehekäs. Jos sellainen tulee vastaan, niin kyllä sitten kelpaa akateeminenkin. Odotellaan...

Vierailija
29/36 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla paukkas just yks päivä ovesta sisälle taloyhtiön remontti-asioita hoitava remppamies. Ja mulla meni ihan pasmat sekasin siitä tyypistä. Ei niinkään se ulkonäkö (en ehkä edes tunnistais ilman työvaatteita, jos kadulla kävelis vastaan uudelleen), eli hyvin "tavallisen" näköinen eikä pituuttakaan ollut kovin paljoo päälle 170 cm, mutta voi jeesus miten kuuma!!! Jotenkin heti ensimmäisestä lauseesta juttu lensi ihan älyttömissä sfääreissä. Pakko oli selvittää, että mikäs tyyppi oikein on kyseessä. Oli aika paljon nuorempi perheellinen mies. Ei haitannu yhtään, että joutui käymään useampana päivänä hoitamassa asiaa. Just sellasta hauskaa sanallista kikkailua ja nokkelaa nokittelua nopeella temmolla. Ja siihen päälle vakuuttavat kädentaidot. Ottaisin heti jos saisin. UUUHH!!! Täällä oli joku toinen ketju, jossa pohdittiin mitä ihmisten välinen kemia on. Tää oli just sitä! T: kotona etätyötä tekevä akateeminen keski-ikäinen muikkeli

Vierailija
30/36 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on oma raksamies. Tykkään, on fiksu ja huumorintajuinen.

Vierailija
31/36 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen on tunteellinen ja helposti tunteidensa vietävissä. Tunne-elämä ja aistimaailma ohjaa usein naisen käyttäytymistä. Nainen on herkkä ja tarvitsee paljon hellyyttä. Naisessa oleva hellyys on erittäin voimakasta, joka näkyy selvästi äidin ja lapsen välisessä suhteessa. Nainen haluaa huolehtia ja hoivata monia asioita. Nainen käsittelee sisässään monta asiaa kerrallaan, jonka ansiosta nainen kykenee yhtä aikaa kutomaan sukkia ja laittamaan ruokaa sekä hoitamaan lapsiaan. Nainen haluaa miehen osallistuvan kaikkiin perheen yhteisiin asioihin. Nainen haluaa miehen ottavan perheessä sen vastuun, joka kuuluu miehelle. Nainen tarvitsee turvallisen miehen, joka pystyy täyttämään naisen elämässä olevat tarpeet.

mies52v

Vierailija
32/36 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni insinööri/DI ketä tunnen hallitsee remonttihommat ja korjaa autoja. Vähemmistössä on ne, jotka ei osaa. Aika moni on myös tehnyt jossain vaiheessa elämää duunarinhommia. Tunnen työni kautta ja muutenkin todella paljon insinöörejä.

Vierailija
33/36 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika moni insinööri/DI ketä tunnen hallitsee remonttihommat ja korjaa autoja. Vähemmistössä on ne, jotka ei osaa. Aika moni on myös tehnyt jossain vaiheessa elämää duunarinhommia. Tunnen työni kautta ja muutenkin todella paljon insinöörejä.

Mä en tunne. Mun tuntema insinööri ei osaa tehdä edes perushuolto autoon tai vaihtaa renkaita. Muuttaessaan ei saanut edes tauluja itse seinään. Tai ehkä se on vaan laiska, mutta huonon kuvan kyllä antaa itsestään. Ja joo, on professoriainen puhetyyli ja puhtaat kynnenaluset. Aina kauluspaita ja suorat housut. Huumori menee tältä tyypiltä ohi niin että heilahtaa.

Vierailija
34/36 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhan ajan opisto insinööri on kyllä osannut tehdä ihan kaikki rakennus, sähkö, putki ja autohommat. Nykypäivän nuori toimistoneiti-insinööri ei välttämättä osaa tehdä käsillään yhtään mitään.

Vierailija
35/36 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yks, joka on ihan heikkona raksamiehiin. En tiedä mikä siinä on, mutta jotenkin se on vaan niin miehekästä. Tosin ne pari raksamiestä, jotka tunnen, niin ovat myös yksinekertaisesti vaan niin mukavia, hauskoja ja kuumia tyyppejä, että oikein heikottaa. Sellasen kun saiskin omaks.

Vierailija
36/36 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sellainen automies fantasia kuin suoraan p*rnosta, että menen jonnekin korjauttamaan autoa ja sit hottis autonkorjaaja p**** kunnolla autoa vasten haalareissaan ja hieman hikisena ja öljyntahraisena... Ei varmaan tule toteutumaan koskaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kaksi