Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mummokysely, mutta menkööt! Kaunarit, Steffy vai Hope?

Vierailija
27.05.2013 |

Ehkä Hope, kai.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
20.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hope. Steffy on ällöttävä. 

Vierailija
22/28 |
20.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

STEFFY!!! Harmi vaan ku se jää just pois sarjasta. Katon sitä vain upea steffyn takia. Possuhope on yyyyöökkkk

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
20.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2013 klo 11:18"]

Ei kiinnosta. Liam pitäis jäädä ilman naista.

[/quote]

Ju tuo on totta, että Liam ei ansaitse saada kumpaakaan naista.

Vierailija
24/28 |
18.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No Hope ja Liam yhdessä, Bill ja Brooke yhdessä, sen verran jaksoa vilkasin vuoden päähän =)

Vierailija
25/28 |
18.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan Steffyä ja Tayloria, olen aina inhonnut.

Vierailija
26/28 |
18.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liam on ääliö ja toivon että Steffy jättää sen. 

Vierailija
27/28 |
18.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina inhonnut Tayloria, ihan sieltä alusta asti, kun oli lääkäri eikä psykologi. Sellainen muka-kiltti ja seläntakana hääräilijä viattomalla ilmeellä.Yök. Sen verran olen sarjaa nähnyt parin jakson verran, että tiedän kuka on Steffy ja ehkä kuka on Hope (olen nähnyt tytön syntymän...) ja Steffy on äitinsä näköinen mutta rehellisemmin letukka. Sellainen, jota voi inhota ihan rauhassa ja perustelematta. Ilkeä ja itsekäs. 

Hopesta en tiedä, mutta Liam on saamaton, nössö ja jahkailija, joten sopisi mielestäni Steffyn talutusnuoraan ihan kivasti. 

Brookessa on potkua. On ollut aina. Ainoa, joka on laittanut Stephanielle kampoihin, potkinut Ridgeen vähän vauhtia ja saanut jopa Ericistäkin vähän elävämmän. Oikea saippuasarjaprinsessa! Ihan aina olen toivonut, että Brooke ei nyhväisi kiinni Ridgessä, ja nyt kun 'herra jätti sarjan, niin toivon, ettei Brooke nysvää näissä muissa miehissäkään vaan jättää ne nysväämiset Taylorin kaltaiselle kaksinaamaiselle kulissien ylläpitäjälle.

Kun en sarjaa enää katso, niin pahapa tässä on sen enempää sanoa saatikka toivoa... 

Vierailija
28/28 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hope. Kaunis, fiksu, mukava ja empaattinen. Steffy on ilkeän oloinen, vaikuttaa tyypilliseltä kiusaajalta.