Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pomo ei hyväksy aamulla ilmoitettuja sairauslomia vasn vaatii että poissaolo pitää olka tiedossa jo edellisenä päivänä, jotta voi järjestellä sijaisen

Vierailija
16.07.2020 |

Mistä ihmiset tietävät sairastuvansa jo edellisenä päivänä?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei helvetti! Sinnekö se kontrollifriikki mikromanageeraja, joka oli ennen meillä, lähti. :D

Nuo ovat niiiin kamala ihmistyyppi.

PS. Muista myös ilmoittaa kuolemastasi etukäteen.

Vierailija
2/12 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim migreeni, vatsatauti, kurkkukipu, kuume tulee yleensä yllättäen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin ilmottaisin ihan terveenä edellisenä päivänä että olen huomenna muuten paskahalvauksessa, ala etsimään sijaista.

Vierailija
4/12 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen törmännyt samanlaisiin älyttömiin vaatimuksiin kun tein siivoustöitä. Olisi pitänyt mahdollisimman pian, tyyliin edellisen päivän aamuna jo tietää että on sairas vielä seuraavanakin päivänä. Mitäs sitten, jos paranetkin eikä kukaan lääkäri anna saikkua? Sitten oot palkattomalla.. Pomo oli muutenkin ihme akka. Yritin parhaani mukaan luovia etten anna oikeuksiani pois.

Vierailija
5/12 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli joskus tuollainen m*lkku esimies. Jokainen joka vain suinkin pystyi tuli sitten sairaana työpaikalle ja totesi ensimmäisen vartin jälkeen, että nyt olen kyllä sairas, pakko lähteä kotiin. Sen sijaan että esimies olisi voinut hankkia sijaisen tunnin tai parin varoitusajalla, hän joutuikin lennosta itse hommiin.

Vierailija
6/12 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinne vaan noroviruksessa. Sehän alkaa usein yllättäen ja pahin kestää noin 12 tuntia, eli yöllä sairastuessaan ehtii sopivasti koko päivän oksentamaan töissä.

Oikeesti, olen ollut joskus niin huonossa kunnossa yön oksennettuani, etten ole meinannut edes puhelua kyetä soittamaan aamulla pomolle.

Vierailija
7/12 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen törmännyt vastaavaan mulkkupomoon. Kaiken huipuksi yritti vaatia että sairastunut järjestää itse itselleen sijaisen.

Vierailija
8/12 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma pomo vaati samaa. Rupesin joka ilta soittamaan sille ja kertomaan, että saatan olla huomenna kipeä. Kolme viikkoa tätä kesti, jonka jälkeen loppui utelut ja kyttäily.

Vierailija
9/12 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla lohkesi hammas työpaikan aamukahvipöydässä ja sain samalle päivälle ajan hammaslääkäriin. Korvasin hammaslääkäriin tuhrautuneen ajan olemalla pidempään töissä siellä vietetyn ajan verran jo samana päivänä, mutta silti sain kirjallisen varoituksen koska en ollut ilmoittanut asiasta kolmea viikkoa aikaisemmin. Ei mennyt keittiön emännän jakeluun, että en voinut tietää ennakkoon, että hammas hajoaa juuri sillä hetkellä...

Vierailija
10/12 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinne vaan noroviruksessa. Sehän alkaa usein yllättäen ja pahin kestää noin 12 tuntia, eli yöllä sairastuessaan ehtii sopivasti koko päivän oksentamaan töissä.

Oikeesti, olen ollut joskus niin huonossa kunnossa yön oksennettuani, etten ole meinannut edes puhelua kyetä soittamaan aamulla pomolle.

Eli pitää alkaa soittaa klo 3 yöllä kun herää oksentamaan, että enpä muuten tuu aamulla töihin.

Vierailija
11/12 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen törmännyt vastaavaan mulkkupomoon. Kaiken huipuksi yritti vaatia että sairastunut järjestää itse itselleen sijaisen.

Pöyristyttävää. Meillä myös pomo on ”delegoinut” kaikki esimiestehtävänsä muille. Työvuorolistat, tilaukset, palaverit, kaikki. Sitten patsastelee toimistossaan tyhjän panttina.

Vierailija
12/12 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä palkallinen sairausloma alkaa siitä ensimmäisestä työkyvyttömyyspäivästä. Omia ilmoituksia ei noteerata.