Satuhäät 27.5.
Anri Kähkönen, 28, ja häntä kahdeksan vuotta nuorempi Ilpo Kähkönen vihittiin maistraatissa. Nyt esikoistaan odottava pari saa liitolleen papin siunauksen järvimaisemassa Pohjois-Karjalassa.
8 vuotta nuorempi mies!!!! ihan kamalaa, hirveää, miten voi! kehdon ryöstäjä!
:D
Kommentit (35)
ihnan topakka täti tuo nainen.. Kihloissakin ollu jo ennen Ilpoa kolme kertaa :)
Nyt on komea pariskunta.... TV2 päälle nyt, mammat.
Siis onko ton ohjelman tarkotus tehdä pilkkaa noista ihmisistä... Mä oon nimittäin tän jakson aikana ihan aidosti NAURANUT :0 (En yleensä seuraa ohjelmaa.)
"Mie oon kuitenki ennen ilipoo ollu kolmesti kihiloissa"
Siis ei herranjestas. Mäkin oon juntti, mutta en ilmeisesti kuitenkaan niin kovin...
Miten joku 24 vuotias nainen voi katsella "sillä silmällä" 16-vuotiasta poikaa?
"Ilpo tuli mua autolla vastaan ja tajusin että herrajumala, se oli Ilpo! Nyt se on kaheksantoista! Ja samantien laitoin viestiä!" :'D :'D
[quote author="Vierailija" time="27.05.2013 klo 21:18"]
Miten joku 24 vuotias nainen voi katsella "sillä silmällä" 16-vuotiasta poikaa?
[/quote]
eli kehdonryöstäjä...
Myötähäpeää tuolta pariskunnalta (oisko Ilpon vanhemmat?)
Puhua nyt joistakin panomiehen panoista.. Huh!
Tää on kaikkien aikojen paras Satuhäät-jakso! :D Oikeasti! Odotelen sitä "lesbo"-kohtausta...
Lavasteet, hopeiset horo kengät, napatanssia???? Voooooot! Niin landeeeeeee :)
"Jos joku tyttö tykkää tytöistä, niin kyllä se voi sinun hiukset laittaa, ei se sinnuun siitä tartu!" Voi nyt elämä :D
Oli niin kirjava morsian kirjavassa puvussaan, kirjavissa tatuoinneissaan, runsaissa koruissaan, pyörökaari kulmakarvoissaan ja kiljahduksissaan ja kiroiluissaan. Viehättävyys 0.
oliko sil kissa ku oli nii arpei käsissä :S
oliko sil kissa ku oli nii arpei käsissä :S
no kuka sen sitten loppuilopuks sai parturoida
Missä on ikäerohullu? Tässä olisi hänelle päiviteltävää.
Lähes 30-vuotias (yli sen maagisen 25v:n) nainen ja juuri kaksikymmentä täyttänyt poika. Ja seurustelun alkaessa nainen ollut 26v ja poika vasta 18v!
[quote author="Vierailija" time="27.05.2013 klo 22:27"]
Lähes 30-vuotias (yli sen maagisen 25v:n) nainen ja juuri kaksikymmentä täyttänyt poika. Ja seurustelun alkaessa nainen ollut 26v ja poika vasta 18v!
[/quote]
Juu. Ja parin vuoden kuluttua mies on sen 23 ja tuo nainenhan on silloin 31, eli yli 30!!!!
[quote author="Vierailija" time="27.05.2013 klo 22:27"]
[/quote]
Ei se nyt täällä ehdi kirjoitella. Ylen asiakaspalvelun puhelinlinja käy kuumana sen ansiosta...
Onko uusia jaksoja vai uusintoja? en ole muistaakseni nähnyt tätä jaksoa.