Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka hyvin posti tulee osoitteenmuutoksen jälkeen uuteen osoitteeseen?

Vierailija
27.05.2013 |

Kuinka hyvin teillä on tullut posti uuteen osoitteeseen muuton ja osoitteenmuutoksen jälkeen? Onko postin tulossa ollut viiveitä? Olisiko joku postissa töissä, kuinka postin kääntö tapahtuu?

Meille tuli ensimmäiset pari viikkoa muutosta posti oikein hyvin uuteen osoitteeseen. Nyt pari viime viikkoa on tuntunut, että kaikki posti ei tule (mm. viime kuussa tilattua lehteä ei näy, vaikka heillä oli uusi osoite suoraan tiedossa), tuntuu että postit tulevat viiveellä. Yhtä virallista lappua on odotettu pari viikkoa, lähettävä taho on sanonut lähettäneensä ja uuteen osoitteeseen jo sen pari viikkoa sitten, mutta perille ei tule.

Käytiin yhdessä vaiheessa kurkkaamassa vanhaan postilaatikkoon (asunto vielä tyhjillään), mutta pelkkiä mainoksia näkyi olevan. Missähän meidän postit seikkailee?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko joka taholle vaihtanut osoitteesi? Kaikkiin paikkoihin ei riitä että ilmoittaa maistraatissa tai postille, moniin firmoihin täytyy vaihtaa itse. Tarkistappa tämä seikka. Olen postilla töissä joten tiedän. Postit alkavat ikävästi seikkailla kun asiakkaat eivät jaksa vaihtaa osoitettaan kunnolla. Jos kirjeessä tai lehdessä yms on väärä osoite, ne käännetään takaisin lähettäjälle.  

Vierailija
2/4 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskinta tässä siis onkin, että nämä pari juttua mitä ainakin osaan kaivata ( se lehti ja virallinen lappu) ovat sellaisia, joissa juuri on erikseen ilmoitettu tämä uusi osoite. Muilta osin on vain sellainen tunne, että kaikki posti ei tule, mutten ole varma :D

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 5 krt.muuttanut, ja aina on laskut löytäny uuteen paikkaan. Pari kertaa tilanne, että olen  tiennyt tuleeko vanhaan os.vielä jotain, ja ei ole tullut. Postinkantajat on toisilla alueilla ollut sit tosi huonoja, eli mennyt naapuriin postit, tai omas laatikos jatkuvasti aivan mitä sattuu...

Vierailija
4/4 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Posti ei palauta lehtiä lähettäjälle, ne menee kyllä postinkantajalle itselleen, vaikka tietäisi uuden osoitteenkin.

Meillä postin kääntäminen uuteen osoitteeseen on toiminut äärettömän hyvin. Tyttö muutti opiskelukämpään ja teki osoitteenmuutoksen, jonka jälkeen myös isän firman postit ovat matkanneet sinne. Itellasta väitetään, että se ei ole mahdollista, mutta 10 kirjeestä 6 menee tytölle, loput tulevat oikeaan osoitteeseen. Ja kun kun kyseessä on firma, erilaista postia on ihan eri tavalla kuin yksityisellä.

Ohjeeksi on annettu, että isän firma tekisi osoitteenmuutoksen takaisin kotiin. Mutta kun sitä osoitetta ei ole koskaan opiskelupaikkakunnalle muutettu, niin mitään muutosta ei voi tehdä! Joten pitää vain hyväksyä tilanne ja odottaa kauhulla, miten käy syksyllä, kun seuraava lähtee kotoa.

Ai niin, tilaamani aikakauslehdet eivät tule minulle, koska postin mukaan olen muuttanut pois. Uutta osoitetta eivät tiedä. Lehtitilauksiin piti laittaa vastaanottajaksi keksitty nimi, mutta oikea osoite. Vasta sitten ne suostuttiin taas kantamaan tänne kotiin.