Epäsiistit/likaiset lapset
Mun lasten koulussa on yhden täälläkin erittäin tunnetun kirjailijan lapset. Lapset on erittäin huonosti käyttäytyviä (oikeesti ällöttäviä käytökseltään) ja erittäin epäsiistejä. Hampaat on keltaista mömmöä täynnä ja ne pestään varmaan kerran kuussa. Nää kaikki lapset on jotain puhevammasia ja omaa lastani ärsyttää, kun ei ymmärrä mitä ne puhuu, varsinkin se eskarilainen. Äiti nostaa hirveen metelin jos joku ees kattoo niitten lapsia päin, koska ne on kuulemma niin erinomaisia, että niitä ei saa arvostella mistään. Mä en vaan ymmärrä sitä, miksi lapset ei voi olla siistejä ja harjata hampaita ja hiuksia. Mun muksu joutuu olemaan yhden näistä kanssa vierekkäin luokalla, niin se tulee aina oksennus kurkussa kotiin.
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Säälittää ne lapset, joista lähtee karsea homeen katku, mutta vanhemmat loukkaantuvat ja kiistävät mahdollisen kosteusvaurion, kun asian ottaa hienovaraisesti esille. Lapset yskivät ja niiskuttavat koulussa. Yhden perheen lapsella todettiin juuri astma. Hänen vaatteensa haisevat märälle kellarille ja samalla kamalan kuivalle :(
Uskomatonta. Itse olisin kiitollinen jos joku sanoisi, että teillä taitaa muuten olla homeongelma. Ei sitä hajua välttämättä itse huomaa.
Vierailija kirjoitti:
Itse alalle opiskelevana, säälittää nämä likaiset ja resuiset lapset. Rikkinäisiä, likaisia vaatteita, hieltä haisevia lapsia. Hiukset pesemättömiä. Nälkäisiä, varsinkin maanantaisin. Kyllä näkee yhteiskunnan eriarvoistumisen päiväkodeissa. Vaitiolovelvollisuus estää kertomasta kaikkea, vaikka mieli tekisi.
Ja vanhempien mielestä lapsen hiki ei haise, joten ei tarvitse käydä niin usein pesulla... :/
Säälittää ne lapset, joista lähtee karsea homeen katku, mutta vanhemmat loukkaantuvat ja kiistävät mahdollisen kosteusvaurion, kun asian ottaa hienovaraisesti esille. Lapset yskivät ja niiskuttavat koulussa. Yhden perheen lapsella todettiin juuri astma. Hänen vaatteensa haisevat märälle kellarille ja samalla kamalan kuivalle :(