Kun poistin tinderin, deittailuelämä tyssäsi
Muistan yhä neljä vuotta sitten vientiä riitti, kävi viuhka. Kaikki muuttui kun poistin Tinderin. Tiedän että jotkut voi kaikenaikaa hiplata puhelinta ja tuijottaa pieneen ruutuun, mutta minulle elämä ei ole sitä. Nyt kun olen nauttinut vapaana olemisesta, kalastellut, urheillut, olen miettinyt miten pariutuminen tapahtui vanhempieni nuoruudessa kun ei ollut älypuhelimia eikä nettiä. Menivätkö ihmiset silloinkin baareihin viihtyäkseen omissa porukoissaan? En käsitä miten livenä lähestymisestä on tullut niin ei-hyväksyttyä. Jos kapakissa yrittää jotakuta lähestyä se usein koetaan häiriköinniksi. Mitään ei osata tehdä ilman älypuhelinta. Mietin jos tässä muuttais ulkomaille, missä ihmiset eivät ole niin negatiivisia?
M38
Kommentit (16)
Vierailija kirjoitti:
Ei muuta kuin tuumasta toimeen!
Ps. Jos käyttäisit tinderiin sen ajan minkä käytät tämän saman viestin spämmäämiseen tänne niin varmaan olisit jo treffeillä.
Hyvä pointti, nosta mieluummin sitä vanhaa aloitusta äläkä tee samaa aloitusta aina uudestaan.
Vierailija kirjoitti:
Ps. Jos käyttäisit tinderiin sen ajan minkä käytät tämän saman viestin spämmäämiseen tänne niin varmaan olisit jo treffeillä.
Ei ollut treffeille pääsy, sinänsä, pointtini.
:Ap
Sun vanhempien aikaan sitouduttiin nuorena ja suhteissa pysyttiin. Mitä luulet, kumman on helpompi löytää puoliso: 20-v, vai 38-vuotiaan miehen?
Vanhempiesi nuoruudessa? Tinder on ollut olemassa alta 10 vuotta. Miten sitä ennen sait treffiseuraa?
Maa han muut ta jak si lähteminen on aina hyvä vaihtoehto. Geeniperimät sekoittumaan!
Vierailija kirjoitti:
Vanhempiesi nuoruudessa? Tinder on ollut olemassa alta 10 vuotta. Miten sitä ennen sait treffiseuraa?
Jos et tuohon tiedä vastausta, en ihmettele, miksi ette löydä ketään! :D Ja edelleen, mieti tuota ikäasetelmaa.
Koska metoo. Alat olla jo siinä iässä että eikö olisi aika miettiä jotain muuta kuin naisia? Olen sinua 10v nuorempi ja olen tehnyt saman jo vuosi sitten. Ei näitä juttuja jaksa miettiä sen enempää tai niihin panostaa.
Mulle oli pari vuotta sitten pakkomielle saada nainen, mutta sen jälkeen jokin muuttui. Kieltäydyin 2kk sitten lähtemästä naisen kanssa treffeille. Ei vaan huvita.
Lähtisin ulkomaille jokatapauksessa, jos olisin nuori.
t.Vanhus
38-vuotiaanahan luulisi olevan enemmän kysyntää kuin 20-vuotiaana, koska sinua huomioivat SEKÄ vanhemmat että (vähän) nuoremmat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos et tuohon tiedä vastausta, en ihmettele, miksi ette löydä ketään! :D Ja edelleen, mieti tuota ikäasetelmaa.
Niin mitä ikäasetelmasta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
20-vuotiaissa on enemmän vapailla markkinoilla ja lapsettomia kuin vanhemmissa. 20-vuotiaana on myös kokemattomampi, eikä käytä yhtä paljon harkintaa suhteeseen ryhtyessä. Ja no, onhan nuoremmat ulkonäöllisesti viehättävempiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
20-vuotiaissa on enemmän vapailla markkinoilla ja lapsettomia kuin vanhemmissa. 20-vuotiaana on myös kokemattomampi, eikä käytä yhtä paljon harkintaa suhteeseen ryhtyessä. Ja no, onhan nuoremmat ulkonäöllisesti viehättävempiä.
Lapsi ei haittaisi tapailua. Kunhan ei maailman tarvitsisi rajoittua pelkkään tinderissä/nettissä lymyilyyn.
... no, minkäs voi, siihen maailma mennyt
Vierailija kirjoitti:
Koska metoo. Alat olla jo siinä iässä että eikö olisi aika miettiä jotain muuta kuin naisia? Olen sinua 10v nuorempi ja olen tehnyt saman jo vuosi sitten. Ei näitä juttuja jaksa miettiä sen enempää tai niihin panostaa.
Mulle oli pari vuotta sitten pakkomielle saada nainen, mutta sen jälkeen jokin muuttui. Kieltäydyin 2kk sitten lähtemästä naisen kanssa treffeille. Ei vaan huvita.
Wall streetillä on muuten säännöt miehille koska minämyös. Eli älä palkkaa naisia. Älä mene lounaalle hissiin naisen kanssa äläkä edes tervehdi.
Jos et usko niin googleta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle oli pari vuotta sitten pakkomielle saada nainen, mutta sen jälkeen jokin muuttui. Kieltäydyin 2kk sitten lähtemästä naisen kanssa treffeille. Ei vaan huvita.Wall streetillä on muuten säännöt miehille koska minämyös. Eli älä palkkaa naisia. Älä mene lounaalle hissiin naisen kanssa äläkä edes tervehdi.
Jos et usko niin googleta.
Johtuu varmaan siitä että siellä amerikassa ihmiset ovat paljon avoimempia kuin ja esteettömämpiä kuin täällä.