Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Alle 25 -vuotiaalla on suurempi riski synnyttää keskonen.

Vierailija
26.05.2013 |

Ja sairastua synnytyksen jälkeiseen masennukseen. Turvallisempi aika saada lapsi on 25-35 -vuotiaana. 

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harmi, että kaikki mun tutu, ketkä on saanut lapsia päälle 30, niillä on ollut useammin synnytyksen jälkeinen masennus ja keskonen, ikis! :(

Annas nyt sen exmiehes nykyisen olla, ei se exäs takaisin tule. Hyvä niin, ymmärrän hyvin miksi lähti. Sun mielenterveys horjuu ja tosi pahasti, toivottavasti exäs saa yksinhuoltajuuden teidän lapsiin ja sä saat tapaamiset vaan valvotuiks. Mä olen oikeasti alkanut pelkäämään sun lapsien puolesta :'(

Vierailija
2/4 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä paikkaansa. Yli 35-vuotiaalla on kohonnut riski synnyttää keskonen, ei alle 25-vuotiaalla. Teiniäidit ovat asia erikseen, mutta 20-25-vuotiaat naiset eivät ole teinejä vaan parhaassa synnytysiässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras ikä saada lapsi on nimenomaan siinä 20-25v. Itsekin tosin meinasin synnyttää keskosen, mutta lopulta raskaus menikin täysiaikaiseksi. Olin 20v. Miksi näiden +30v äitien on niin vaikea myöntää, että ihan oikeasti biologisesti se paras ikä on kahdenkympin tienoilla, ja että aika moni parikymppinen on henkisestikin valmis äidiksi? Ennemmin minusta on outoa, jos joku kolmeakymppiä lähentelevä saati yli kolmekymppinen kokee, ettei ole valmis ottamaan vastuuta lapsesta. Eri asia tietysti jos ei edes halua lapsia.

Vierailija
4/4 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

älkää vastailko tän hullun aloituksiin...