Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä tää juttu on, että kuvataan instaan omaa kävelyä ja pään keinuttelua?

Vierailija
16.07.2020 |

Kertokaa nyt joku mikä tässä on idea ja onko täällä ihmisiä, joille EI tule kyseisistä videoista myötähäpeä?

Porukka kuvaa omaa pärstää ja kroppaa kun kävellään jossain ja mahdollisesti joku musiikki vielä taustalla, välillä katsotaan muualle ja välillä suoraan kameraan ikäänkuin "viekoittelevasti", että näättehän mut? Mitä aktuaalista v*ttua anteeksi kielenkäyttö. Ja hulvattominta on, että nämä kaikki päänkeinuttelijat näyttää aivan toistensa kopioilta. Rasittavaa kun yritän instaan napautella aina näiden kohdalle että ei, en ole kiinnostunut näistä videoista, mutta aina ne ryömii feediin jostain kuin torakat, mitä ei vaan saa millään hävitettyä.

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajankuva. Ensin tuli töröhuulet, sitten kenopäät - nyt tämä. Tyhjäpäitä yhtä kaikki. Darwin palkinto jaetaan tappavimman selfien ottajalle. 

Vierailija
22/41 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuoret ja nätit harrastaa tuota. Ikä ja läskit vähentävät häiriökäyttäytymistä.

Ei vaan niillä häiriökäyttäytyminen ilmenee katkeruutena ja negatiivisena haukkumisena.

Positiivinen haukkuminen tästä vielä puuttuukin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä te jo tiedätte nämä pään keikuttelut ja ketkä niin tekee...mutta olette niin tun uteliaita, että pakko käydä tölläämässä.

Ja sitten tänne itkemään😁

Kun ei noista päänkallistelijoista pääse eroon, vaikka haluaisi. Jos haluan seurata instassa jotain oikeasti fiksua, urheilullista ja terveellistä elämää elävää ihmistä (jolla on postauksissaan jotain oikeaa sisältöäkin), niin instagram kuvittelee että tykkäisin näistä oman naaman pällistelijöistä fitnessposeerauksineen.

Miten minä en ole vielä nähnyt mitään keikistelyä....ai niin, en käy Martinan,Sofian,Maisan enkä muidenkaan kaltaistensa instoissa....

Vierailija
24/41 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajankuva. Ensin tuli töröhuulet, sitten kenopäät - nyt tämä. Tyhjäpäitä yhtä kaikki. Darwin palkinto jaetaan tappavimman selfien ottajalle. 

Eikä ole, pelkästään nuoria. Ihan samoin meidän jokaisen nuoruudesta varmasti löytyy hetkiä, joista nyt aikuisena ajatellaan, että olinpa nolo silloin. Ja samoin nämä nykynuoret tulevat aikanaan ajattelemaan näistä instajulkaisuistaan.

Vierailija
25/41 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No Martina ja Sofia laittavat vuorotellen näitä juttuja instaan. Ja ne koiranlenkkijutut yms.

En minäkään ymmärrä mikä juttu tämä on.

Vierailija
26/41 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin yhtenä päivänä hemmetin lihavan, ehkä 15v tytön tekevän tuota läheisellä sillalla. Kallisteli päätään kuin pulu ja mutristeli huulia, ärtyi selvästi kun menin ohi.

Vierailija
27/41 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Super-narsistinen tapa.

Vierailija
28/41 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vinkua tällaisista asioista, kun ei ne videot kellekään mitään vahinkoa tee? Olette aika onnekkaita ihmisiä, jos teitä oikeasti hiertää jotkut pään keinuttelu -videot. Ei kaikkea tarvitse ymmärtää, ja on ihan ok antaa muiden tehdä sellaisia juttuja joita ei itse tekisi. Älä katso jos häiritsee, just niin yksinkertaista.

Vierailija
29/41 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään itse enemmän noista videoista kuin selfieistä. Kivempi katsoa "livenä" ihmistä kuin aina samalta sivulta otettua kuvaa yläviistosta.

Vierailija
30/41 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Some koettelee älyä. Totta. Niin totta.

Vierailija
31/41 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä 90-95 syntyneet ehtivät viettää suht normaalin lapsuuden jossa ei ollut somea. Sääliksi käy nykyisiä vamhempiakin ihmisiä jotka jatkuvasti puhelin naamassa kiinni.

Vierailija
32/41 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittakaa linkki sellaisesta päänkeinuttelijasta.

Vierailija
33/41 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne kaikki matkivat toisiaan! Tekevät ihan identtisiä kuvia ja videoita. Eivätkä edes häpeä sitä. Älykääpiöiden aikakausi on todellakin täällä!

Vierailija
34/41 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos näiltä urpoilta kysyisi miksi teet noin, ne eivät osaisi vastata. Tekevät niin koska muutkin tekevät.

Vierailija
35/41 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

KOSKA TÄMÄ MAAILMA ON SEKAISIN

Vierailija
36/41 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne kaikki matkivat toisiaan! Tekevät ihan identtisiä kuvia ja videoita. Eivätkä edes häpeä sitä. Älykääpiöiden aikakausi on todellakin täällä!

Ja samat filttefit ja musiikit taustalla. Sitten kutsutaan itseä joksikin "somevaikuttajiksi". Lampaitahan nuo on :D

Vierailija
37/41 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja samat filttefit ja musiikit taustalla. Sitten kutsutaan itseä joksikin "somevaikuttajiksi". Lampaitahan nuo on :D

Filtterit jopa.

Vierailija
38/41 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä te jo tiedätte nämä pään keikuttelut ja ketkä niin tekee...mutta olette niin tun uteliaita, että pakko käydä tölläämässä.

Kun ei noista päänkallistelijoista pääse eroon, vaikka haluaisi. Jos haluan seurata instassa jotain oikeasti fiksua, urheilullista ja terveellistä elämää elävää ihmistä (jolla on postauksissaan jotain oikeaa sisältöäkin), niin instagram kuvittelee että tykkäisin näistä oman naaman pällistelijöistä fitnessposeerauksineen.

Miten minä en ole vielä nähnyt mitään keikistelyä....ai niin, en käy Martinan,Sofian,Maisan enkä muidenkaan kaltaistensa instoissa....

Muutama insta feimi joilla yhtä paljon seuraajia kuin Martinalla tai Saralla on puuteripilvi sit lovingwhitestyle näillä joka toinen päivä tätä ittensä kuvaamista kävellen, itserakas ilme kännykällä, kas näin mä kävelen ja olen helevatan rakastunut itteeni.

Vierailija
39/41 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muutama insta feimi joilla yhtä paljon seuraajia kuin Martinalla tai Saralla on puuteripilvi sit lovingwhitestyle näillä joka toinen päivä tätä ittensä kuvaamista kävellen, itserakas ilme kännykällä, kas näin mä kävelen ja olen helevatan rakastunut itteeni.

Whahahahaaa!!!

Vierailija
40/41 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linkkiä sellaiseen tyyppiesimerkkivideoon?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme neljä