Toimiiko sulla homotutka?
Kommentit (5)
Joskus toimii, ainakin niissä tosi ilmiselvissä tapauksissa.
Ei toimi enkä sellaista tarvitsekaan. Mielestäni ainoa "ilmiselvä tapaus" on sellainen, että ihminen suoraan sanoo olevansa hetero/homo/bi/aseksuaali, ja silloin ei tosiaan mitään tutkaa tarvita. Kaikki muu on arvailua, vaikka täällä kommentoijat saattaisivatkin haluta nähdä itsensä asiantuntijoina toisten elämään.
Jostain syystä toimii. Ei minua erityisemmin kiinnosta ihmisten seksuaaliset suuntautumiset, en pohdiskele ihmisten seksielämää enkä ole etsimässä kumppania (sellainen löytyy jo). Mutta jostain tunnun aina "tietävän" onko joku homo tai bi, ihan ajattelematta.
Eikä tosiaan mitään "ilmiselviä tapauksia" olekaan - on paljon ihmisiä joista muut ovat sanoneet "se on niiiiiin homo" ja minä olen jotenkin taas "tiennyt" ettei olekaan. Eikä sitten ollutkaan.
Hetero olen.
[quote author="Vierailija" time="26.05.2013 klo 21:43"]
Ei toimi enkä sellaista tarvitsekaan. Mielestäni ainoa "ilmiselvä tapaus" on sellainen, että ihminen suoraan sanoo olevansa hetero/homo/bi/aseksuaali, ja silloin ei tosiaan mitään tutkaa tarvita. Kaikki muu on arvailua, vaikka täällä kommentoijat saattaisivatkin haluta nähdä itsensä asiantuntijoina toisten elämään.
[/quote]
Etkö usko, että asian voi aistia? Eli tunnistaa kaltaisensa.
aika hyvin