Sain lapsena lääkemyrkytyksen
Äitini ei halunnut tilata ambulanssia, isäni vaan rukoili. Sain sitten kerjättyä isältäni että hän tilasi ambulanssin ja pääsin sairaalaan. Olisikohan tuohon voinut kuolla?
Kommentit (4)
Lanssi ei ota kyytiin, ellei tilanne ole vakava, että siitä voit itse päätellä.
Voi hyvin olla. Näitä valitettavasti sattuu joskus kiihkouskovaisten piireissä. Itse tiedän tapauksen jossa mies menetti jalkansa, kun kiihkouskovaiset sisaret oli sitä mieltä että maalliseen lääketieteeseen turvautuminen on synti ja sitä ei tehdä, vaikka tiedettiin että miehelllä on diabetes. Tämä mies, joka asui maatilalla näiden siskojen kanssa, kerran oli soittanut ambulanssinkin, mutta kun se tuli, siskot käännytti pois ja sanovat että ei tarvita apua. Mies oli sänkypotilaskunnossa joten ei päässyt sanomaan että tarvitaanpas. Lopulta sai soitettua apua niiin että varoitti hakijoita siskoista että ei saa uskoa jos ne sanoo ettei tarvita. Jalka valitettavasti oli amputointikunnossa jo. Tämän jälkeen mies muutti erikseen ja kääntyi piruuttaan muslimiksi. Jos siskot soittaa, hän puhuu Allahista ja Muhamedista niille.
Vierailija kirjoitti:
Lanssi ei ota kyytiin, ellei tilanne ole vakava, että siitä voit itse päätellä.
Ok. No vanhempani pääsivät kuin koira veräjästä, kun sanoivat että yritin muka tappaa itseni. Kukaan ei 80-luvulla uskonut minua. Ei kukaan huostaanottanut vaikka mielisairas äitinikin pyysi sossuja hankkimaan sijaisperheen.
Aha.