Kamalan näköistä, kun nainen on yli 170 cm
Huh. Kyllä naisen kuuluu olla alle 170 cm ja miehen vähintään 180 cm. Muu näyttää tyhmältä.
Kommentit (58)
Mä oon 179cm ja mies 175cm. Ärsyttääkö?
175cm ja duunissa aina korkkareissa. Ei voi valittaa.
Mä oon 165 cm ja mies 184 cm, ollaan superkauniita :)
[quote author="Vierailija" time="26.05.2013 klo 14:16"]
Huh. Kyllä naisen kuuluu olla alle 170 cm ja miehen vähintään 180 cm. Muu näyttää tyhmältä.
[/quote]
Kylläpä teletappia harmittaa kun pitkäsäärinen mallimittainen nainen (10 sentin koroissa) kääntää omankin miehesi pään. Lällällää
Kyllä kai kun alailmoita joutuu tuijottelemaan. Onneksi kaikilla ei muuten eläminen perustu siihen, että "miltä kaikki näyttää"
Höpsistä. Ja sinäkin olet kaunis, senkin hupsuliini :)
On joo, kaikki huippumallit näyttää ihan ääliöiltä. Itse olen 174cm pitkä ja tahtoisin olla vielä pario cm pidempi.
[quote author="Vierailija" time="26.05.2013 klo 14:24"]
[quote author="Vierailija" time="26.05.2013 klo 14:16"]
[/quote]
Kylläpä teletappia harmittaa kun pitkäsäärinen mallimittainen nainen (10 sentin koroissa) kääntää omankin miehesi pään. Lällällää
[/quote]
Monet miehet eivät pidä kirahvin näköisistä naisista toikkaroimassa korkkareilla. Tykkäävät pienistä ja sievistä.
Kun ikäerohullu on vaimentunut, niin on saatu tänne uusi hullu: PITUUSHULLU. Jo toinen aloitus samana päivänä asiasta. Edellisessä luki, että on kaunista kun nainen on 165 cm (+- 5 cm), ja mies 175 cm (+ 5 cm korkeintaan). Aloituksessa luki myös, että ap katselee todella paljon muiden pituuksia, ja hänen mielestään pitkät naiset näyttävät varsinkin ikäännyttyään omituisilta konkeloita. Vain pienet ja sirot naiset vanhenevat kauniisti :D
T Nainen 177 cm, 53 vuotta
Eihän ne romuluiset miehen näköiset hevosnaiset kauniita ole.
pitkä nainen on tyylikäs ja seksikäs, t:m 187
Joo, tosi sexy kun on yhtä pitkä kuin paksu.
Ihan samaa mieltä! Pitääkin mennä pätkäsyhoitoon, kun geenit päättivät mun pituudeksi 178 cm.
Tai sitten ei..
Mongolit on lyhyitä länkisääriä, germaanisen verenperinnön omaava on pitkä. Kyllä kelpaa olla pitkä arjalainen.
Täytyy varmaan alkaa pitää tätä syntyvää tyttöä huonolla ravinnolla ja iskee 10-vuotiaana tupakka suuhun ettei vahingossa kasvaisi yhtä rumaksi kuin äitinsä :(
Reps, kyllä pitkä nainen on kaunis ja komea. Lyhyet persjalkaiset ne tyhmiltä näyttää =) Valitettavaa jos sulle ei ole pituutta siunaantunut, älä ole kateellinen
Epävarmat pitkät naiset tunnistaa siitä, että he kävelevät päälle ohimennessään. Korostavat sitä pituuttaan osoittamalla sinun olevan lyhyt ja huomaamaton. Mikä on jokseenkin hmm koomista. :D
Naiseus ei riipu pituudesta vaan ihan jostakin muusta. Hyvä itsetunto on kiva pohja.
Pitkissä ja lyhyissä naisissa on kauniita ja naisellisia naisia.
Mun pitkä mies aina haukkuu pitkiä naisia rumiksi. Mutta kyllähän heillekin varmasti joku löytyy.
Pienet ne on murheet aloittajalla, kun tällaisesta piti aloitus tehdä.
Ei kukaan voi pituuttaan valita.
Siksi mä vedänkin mielelläni korkkarit jalkaan. :)
T. nainen 175 m