Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ei ehdi lomailla samaan aikaan kanssani

Vierailija
16.07.2020 |

Maaliskuusta asti on ollut tiedossa, että lomailen heinäkuun. Mies sanoi järkkäävänsä omat lomansa samaan aikaan. Pääsikin muutamaksi päiväksi mökille (passattavakseni.) Sitten pitikin tulla kotiin ja yhtäkkiä miehellä onkin töitä vaikka alun perin meidän piti pystyä lomailemaan vielä yhdessä. Olin just haaveillut että mentäisiin edes yhdeksi yökai johonkin hotelliin, että saisin valmista aamiaista eikä tarvitsisi itse stressata ruuista, viihtyvyydestä yms siivoamisesta. Yhdeksi yöksi vaan edes johonkin lähelle.

Nyt hänen harrastusporukastaan soitettiin, että olisi parin päivän kotimaanreissu hotelliyöpymisineen tiedossa, ja nyt miehellä sitten löytyykin siihen aikaa ja rahaa.

Olenko aiheettomasti loukkaantunut? Saan siis lomailla yksin vaikka meidän piti lomailla yhdessä ja monista syistä johtuen olen todella odottanut tätä että meillä olisi yhteistä aikaa.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan syödä jonkun toisen valmistaman aamiaisen.

Mitä teen? No varaan itselleni huoneen hotellista (jos hotelli on kodin lähellä,  sinne voi marssia aamulla syömään, kunhan maksaa siitä ilosta), vietän kivan illan vaikka elokuvissa tms. mitä nyt näin korona-aikaan voi tehdä, nukun hyvin ja menen aamulla valmiiseen pöytään.

Tähän ei tarvita miestä!

Vierailija
22/24 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minun kumppanini ei HALUAISI lomailla kanssani samaan aikaan, niin en tuollaisessa suhteessa olisi. Toki meillä kummallakin on lomat siten, että työnantaja määrittää loman ajankohdan eikä luonnollisesti joka vuosi voida olla samaan aikaan ja se on ihan fine.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet tossu. Ihan selvästi mies ei halua lomailla kanssasi. Täyden palvelun mökkireissun hän mielellään tarjosi lapsilleen ja sinä hoidit.

Toivottavasti olette aikuisia ihmisiä, ettekä naimisissa ettekä asu yhdessä, niin ero on helpompi. Nimittäin sinä olet näköjään vain taloudenhoitaja tuossa suhteessa. Miten edes kehtaat olla noin ponneton etkä pidä yhtään puoliasi. On parempi olla sinkkuna, kuin suhteessa jossa itse et saa mitään vaan olet vain antava osapuoli.

Vierailija
24/24 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos minun kumppanini ei HALUAISI lomailla kanssani samaan aikaan, niin en tuollaisessa suhteessa olisi. Toki meillä kummallakin on lomat siten, että työnantaja määrittää loman ajankohdan eikä luonnollisesti joka vuosi voida olla samaan aikaan ja se on ihan fine.

Teidän tilanteessa siitä varmasti silti puhutaan ja vähän harmitellaan, ja suunnitellaan jotain yhteistä kivaa viikonlopuille.