HARMITTAAAAA!!!!! Sanokaa jotain lohduttavaa :(
Olisin halunnut eilen yhdelle keikalle, siis sellaiselle, joka ehkä vain kerran elämässä on mahdollista nähdä. En kuitenkaan varannut lippuja enkä lähtenyt (olisi pitänyt matkustaa 300 km suuntaansa), koska ajattelin, että en jaksa.
Perjantaina oli pakollinen meno, johon sisältyi alkoholia ja valvomista ja luulin, että sen jälkeen en jaksaisi enää lauantaina lähteä. Ja harmittaa niin vietävästi, olisin aivan hyvin jaksanut! Olisin voinut nukkua junassa ne tunnit mitä kotona sohvalla.
Ikinä ei luultavasti tule enää vastaavaa tilaisuutta :(((
Kommentit (10)
[quote author="Vierailija" time="26.05.2013 klo 12:58"]
Olisin halunnut eilen yhdelle keikalle, siis sellaiselle, joka ehkä vain kerran elämässä on mahdollista nähdä. En kuitenkaan varannut lippuja enkä lähtenyt (olisi pitänyt matkustaa 300 km suuntaansa), koska ajattelin, että en jaksa.
Perjantaina oli pakollinen meno, johon sisältyi alkoholia ja valvomista ja luulin, että sen jälkeen en jaksaisi enää lauantaina lähteä. Ja harmittaa niin vietävästi, olisin aivan hyvin jaksanut! Olisin voinut nukkua junassa ne tunnit mitä kotona sohvalla.
Ikinä ei luultavasti tule enää vastaavaa tilaisuutta :(((
[/quote]
Kerran elämässä tilaisuuksia tulee vaikka kuinka usein! Ja sä voisit olla lihavampikin!
No niin voisin olla lihavampikin!! Mä olen nimittäin laihduttanut tänä keväänä 15 kiloo ja mulla ois ollu ihanat vaatteet sinne keikalle ja ihana kroppa. Perkele.
Nyt yritän muistaa tän kokemuksen ja EHDOTTOMASTI olla himmailematta. Elän täysillä.
ap
Bon Jovi?? Harmi....mutta kyllä tilaisuuksia vielä tulee, uskon niin.
Uutta keikkaa puskee koko ajan. Onhan olemassa rovinssit, Ilosaari rokit sun muut. Pienet on harmitukset.
Sadan vuoden päästä ketään ei kiinnosta ja kukaan ei edes muista koko hommaa.
No kovastipa halusit, kun potentiaalisen krapulan takia jätit väliin.
Ei ollu kyllä kyse Bon Jovista vaan robert Gordonista, The Blue Catsista ja Matchboxista. Kohta ne on kaikki kuollu enkä kuule niitä livenä :( Nyt ois ollu satumaisesti kolme kärpästä kerralla.
ap
Tulet mokaamaan elämässäsi vielä pahemminkin, usko pois. Siinä vaiheessa tämä tuntuu jo pieneltä. :)
Elämä jatkuu :) Rahaa säästyi nyt muuhun!!
Lohduttiko?
[quote author="Vierailija" time="26.05.2013 klo 13:02"]
Tulet mokaamaan elämässäsi vielä pahemminkin, usko pois. Siinä vaiheessa tämä tuntuu jo pieneltä. :)
[/quote]
Kyllä mä tiedän, että jo huomenna ei enää harmita niin paljoa, mutta koko loppuelämän se aina pompsahtaa välillä mieleen, että "nuokin olisin voinut nähdä livenä" :D
Rahalla nyt ei ole mitään väliä, tuollaisiin elämyksiinhän ne pitäisi juuri käyttää! Ei mulla ainakaan mihinkään järkevään säästöön just ne kympit jää :D
ap