Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä nopeasti asunto? Tapellaan miehen kanssa ihan jatkuvasti..

Vierailija
26.05.2013 |

En jaksa, enkä edes halua jaksaa. 10 vuotta yhdessä ja kiihtyneellä tahdilla tapeltu milloin mistäkin, toinen ärsyttää kamalasti. Äsken tuli jumalaton riita siitä kun mies teki toistuvasti erään asian jonka olen kieltänyt (asiaan liittyy eräs minun huonekaluni, joka on nyt rikki miehen idioottimaisuuden vuoksi) enkä suostunut vaan katsomaan vierestä vaan annoin palaa ja sanoin suoraan mitä mieltä olen hänen käytöksestään. Mies hermostui ja siinäpä sitten riideltiin niin lujaa että kuului varmasti kahdenkin naapurin päähän...

Olen katsellut omaa asuntoa pidempään mutta koska en ole töissä, se tuntuu tyssäävän siihen. Kunnan asuntoihin voisi päästä, mutta jonot ovat helvetillisen pitkät.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
26.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muitakin keinoja on, nimittäin lopettaa se riitely. 18v. yhdessä ja toi sama vaihe käyty lävitse.

Vierailija
2/8 |
26.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvakaa aikuisiksi ja ottakaa vastuu tekemisistänne. Riitaan tarvitaan kaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
26.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi kävi niin että mies lähti kapsäkkeineen sun muine tavaroineen ja minä jäin omaani ja onneksi oli avioehto.

Vierailija
4/8 |
26.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ihan sama juttu! Lähtisin hyvin mielelläni tästä helvetistä jos olisi varaa. Heti kun löydän työn niin häivyn.

Vierailija
5/8 |
26.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

gooogleta asokodit nopsakoti

Vierailija
6/8 |
26.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekkin haaveilen lähdöstä jatkuvasti. Parasta "unelmointia" on, kun katselen myytäviä asuntoja.

Meillä on 7kk vauva ja olen päättänyt sinnitellä siihen asti kun lapsi on vuoden. Sitten voin laittaa hänet päiväkotiin ja mennä töihin. Ensin täytyisi löytää se työ, kun äitiyslomallani työpaikkani meni konkurssiin eikä siis ole paikkaa jonne palata.

Kun tämä helvetti vaan jotenkin loppuisi.

Vierailija
7/8 |
26.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä teille lähdöstä haaveilevat! Itse lähdin heti kun palasin töihin, jäi ukko sinne nalkuttamaan, haukkumaan ja kontrolloimaan itseään kun lähti se roskasäkki johon purkaa pahaa oloaan. Nyt meneekin paljon paremmin yhteishuoltajuudessa, nautin nytkin rauhallisesta omasta aamupäivästä kun mies hoitaa lapsiaan, enemmän kuin koskaan ennen.

Ei ollut itsellänikään hätiköity ratkaisu väliaikaisesti lähdin vanhempieni kotiin lasten kanssa, mies sai aina puhuttua ympäri, lopulta ihastuin toiseen mieheen ja (tiedän, surkea keino) mutta vain siten sain riuhtaistua itseni. Ei uskaltanut mies tulla oven taakse.

Nyt asiat rauhoittuneet, kummallakaan ei ole uutta kumppania, mutta ei tarvitse riidellä vään väliä mistä miloinkin.

Vierailija
8/8 |
26.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elääkö oikeasti moni nainen niin, ettei tuloja/säästöjä ole eivätkä siten pääse miehestä eroon? Kuulostaa aika surulliselta. Ap, kai sulla jotain tuloja on? Joku työttömyyskorvaus tms? Jos ette ole naimisissa, niin saat varmaankin sossusta takuuvuokraa varten vakuuden. Kelasta saat myöhemmin asumistukea, ja lopun rahan antaa sitten se sossu. Kyllä sillä toimeen tulee ihan hyvin. Asunnon saaminen voi olla aika vaikeaa, sossun vakuuksia kun ei kaikki kelpuuta. Tosin yksityiselle voi aina selittää ihan kasvotusten, että on erotilanteessa ja siksi on tällainen vakuus.

Jos olette naimisissa, niin asia on ongelmallisempi, silloin tuskin saat mitään tukia ennen kuin ero on selvä.