Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Otsatukka ei sovi juuri kenellekään

Vierailija
26.05.2013 |

Ehkä jotenkuten erittäin kauniille, korkeaotsaiselle ja kapeakasvoiselle huippumallille, mutta kukapa meistä olisi sellainen? Tavalliselle suomalaiselle naiselle se on minusta kauhistus.

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
26.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zooey Deschanel näytti kyllä paljon kauniimmalta otsatukan kanssa :D Sen allekirjoitan että itse näytän paremmalta ilman otsista vaikka pidinkin sitä monta vuotta. Olen sen verran nuoren näköinen, että otsis sai minut näyttämään vielä tavallistakin nuoremmalta. Usein omat virheensä tajuaa vasta myöhemmin.

Vierailija
42/50 |
26.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2013 klo 11:00"]

[quote author="Vierailija" time="26.05.2013 klo 10:54"]

http://www.buzzfeed.com/ashleyperez/zooey-deschanel-is-unrecognizable-without-her-bangs

Katsokaapa miten kaunis Zooey Deschanel on ilman otsatukkaa!

[/quote]

Tuossa tapauksessa on kyllä tapahtunut paljon muutakin. Näyttää ihan eri ihmiseltä, mutta en osaa sanoa, mitkä yksityiskohdat kasvoissa ovat saaneet aikaan noin suuren muutoksen. Ei oikein näytä plastiikkakirurgialtakaan... tai en tiedä. Jossain vaiheessa Zooeylla oli kyllä lähikuvissa paljon ilmejuonteita, jospa niille on tehty jotain? Mutta muuttaisiko se kasvoja noin paljon?

Minusta Zooey oli kyllä kauniimpi otsatukan kanssa kuin ilman, mutta makunsa kullakin.

[/quote]

Meikki on totaalisen erilainen noissa otsatukattomissa kuvissa, paljon kevyempi, siitä johtuu että näyttää muutenkin oudolta. Ja totta on että naama näyttää paljon pyöreämmältä kun on otsatukka. Tässä ehkä kuva noiden kahden väliltä: http://biovitalstats.com/wp-content/uploads/2012/12/Zooey-Deschanel-Vital-Statistics.jpg

Tässä tapauksessa ainakin otsatukka sopii paljon paremmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
26.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sä 13 annat noin paljon painoarvoa jollekin nettideittailun viidakossa seikkailevalle perseilijälle tönkköine mielipiteineen? Tosi vaikea sanoa mikä sulle parhaiten sopii, mutta mä vähän luulen ettei aikuisen ihmisen kannattaisi olla noin vietävissä, mitä siis tuollaisiin typeriin kommentteihin tulee. Kun sä saat kritiikkiä yleensäkin (tässä tapauksessa ilmeisesti sitten puhdasta vittuilua), mieti tarkkaan mistä se tulee ja oletettavasti millä motiiveilla. Seuraavan daamin se äijä saattoi haukkua jollain toisella tavalla, sitä seuraavan taas uudella tavalla... Sillä saattoi ihan yleisesti olla melkoisia issueita naisten suhteen, eikä sun tukallasi todennäköisesti ollut mitään tekemistä minkään kanssa, kunhan nyt heitti jotain kun halusi pahentaa maailmaa.

Vierailija
44/50 |
26.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2013 klo 11:16"]

Ja sä 13 annat noin paljon painoarvoa jollekin nettideittailun viidakossa seikkailevalle perseilijälle tönkköine mielipiteineen? Tosi vaikea sanoa mikä sulle parhaiten sopii, mutta mä vähän luulen ettei aikuisen ihmisen kannattaisi olla noin vietävissä, mitä siis tuollaisiin typeriin kommentteihin tulee. Kun sä saat kritiikkiä yleensäkin (tässä tapauksessa ilmeisesti sitten puhdasta vittuilua), mieti tarkkaan mistä se tulee ja oletettavasti millä motiiveilla. Seuraavan daamin se äijä saattoi haukkua jollain toisella tavalla, sitä seuraavan taas uudella tavalla... Sillä saattoi ihan yleisesti olla melkoisia issueita naisten suhteen, eikä sun tukallasi todennäköisesti ollut mitään tekemistä minkään kanssa, kunhan nyt heitti jotain kun halusi pahentaa maailmaa.

[/quote]

Voihan se olla tottakin, mitä sanot. Siihen aikaan oli elämässäni paljon muutakin, ja sairastuin pahaan masennukseen. En oikein välittänyt ja jaksanut huolehtia itsestäni. Joten varmaan tuohon ohariin oli muut syyt kuin se otsis. Mutta annoin silloin tukan kasvaa, luopuen siitä totutusta otsiksesta. Sen kasvettua huomasin, että tämä tyyli sopii mulle paljon paremmin. Elämäni on nykyään ihan toisin kuin silloin 6,5 v sitten. Ja pidän tämän hiustyylin. Muiden tyyleihin en ota mitään kantaa.

Vierailija
45/50 |
26.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvankauniiden ulkomaalaisten naisten kuvia on ihan turha tähän nyt laitella. Puhuin tavallisista suomalaisista kaduntallaajista, en mistään Zooey Deschaneleista :D

Vierailija
46/50 |
09.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet nyt kyllä väärässä! :) ainakin meikäläisen eksoottiiseen/ ei perisuomalaiseen ulkonäköön sopii juuri todella hyvin raskas/paksu otsis! =)ja en siis todellakaan ole mikään malli! ;)

Vierailija
47/50 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni monellekin sopii otsatukka! Ei pidä mennä yleistämään :)

Vierailija
48/50 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2013 klo 11:16"]... Sillä saattoi ihan yleisesti olla melkoisia issueita naisten suhteen,

[/quote]

It's called "ongelmia" in finnish.

Vierailija
49/50 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin tosi monelle sopii otsis ja itse tykkään lähes aina hiusmalleista joissa on otsis...

Vierailija
50/50 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minulle se kyllä sopii. Olen kauniskasvoinen, korkeaotsainen ja kapeakasvoinen entinen malli.