Miksei kaunis Susanna Indrén kelvannut miehille pulleampana?
On aina ollut kasvoista kaunis ja itse kertoo uudessa Ilona-lehdessä, että lihavampana ollessaan miehet katsoivat ohitse :/ Jotenkin surullista, että vielä vuonna 2013 naisen paino on niin iso asia.
Tässä Susannan kuvia:
Kommentit (29)
[quote author="Vierailija" time="26.05.2013 klo 08:08"]
On aina ollut kasvoista kaunis ja itse kertoo uudessa Ilona-lehdessä, että lihavampana ollessaan miehet katsoivat ohitse :/ Jotenkin surullista, että vielä vuonna 2013 naisen paino on niin iso asia.
Tässä Susannan kuvia:
[/quote]
Kyllä hän kaunis on aina ollut kun minä olen hänet julkisuudessa nähnyt
Onhan monet läskit saaneet miehen. Katsokaa turuilla ja toreilla pariskuntia. Ei vaan kauniit ja rikkaat.
Tämä ko oleva nainen on hyvinnyt hoitaa talouspuolen. Asuu kalliissa huoneistoissa mikäli ymmärsin haastattelun jossain lehdessä.
EI ainakaan kunnon pallinaama ole nyt, katsokaa poskia
Musta paljon kauniimpi ap:n laittamissa kuvissa kuin siinä vasemmalla olevassa kuvassa jossa hoikempi. Kauniimpi vähän pyöreänä.( kuvista katsoin,en tiedä onko niistä lihavampi ollut?)
[quote author="Vierailija" time="26.05.2013 klo 10:03"]
EI ainakaan kunnon pallinaama ole nyt, katsokaa poskia
[/quote]
Hyst, varo tuota sanaa. Käytin sitä eräästä missistä ja sain AV:lta bänniä. :D
Luulenpa, että Susanna Indrenin heikko flaksi miesten keskuudessa johtuu jostain ihan muusta kuin hänen kiloistaan. Monet tuntemani miehet arvostavat naisessa mm. fiksua käytöstä ja kohtuuutta alkoholin käytössä.
Olihan naimisissa pullukkana, varmaan syyt miksi ero kuten jokainen tietää että syitä löytyy.
Mulla ei vain mene kaaliin, että miksi se on jotenkin tuomittavaa jos ei vain saatana satu tykkäämään lihavista naisista? Jos ei läskit kiinnosta niin ei kiinnosta. Aivan sama kuin jotkut naiset eivät pidä lihavista miehistä tai kaljuista miehistä tai miehistä jotka tupakoivat.
Turha siitä on Susannankaan märistä. Jos häntä haittaa, että miehet eivät tiiraa niin laihduta saatana.