Miksei kaunis Susanna Indrén kelvannut miehille pulleampana?
On aina ollut kasvoista kaunis ja itse kertoo uudessa Ilona-lehdessä, että lihavampana ollessaan miehet katsoivat ohitse :/ Jotenkin surullista, että vielä vuonna 2013 naisen paino on niin iso asia.
Tässä Susannan kuvia:
Kommentit (29)
Painoasiaan en jaksa enkä viitsi kommentoida, mutta MITÄ IHMETTÄ sen naisen hampaille/suun seudulle on tapahtunut? Suu ei tunnu menevän enää kiinni ollenkaan, tulee ihan mieleen joku sketsihahmo tämän naisen suun seudusta, jotkut tekoleegot suussa...??? Anteeksi vaan, mutta siltä näyttää.... mun mielestä. Eikö kenenkään muun mielestä rouva/neiti/ex mikälie Indrenin suun seutu näytä OUDOLTA? esim. tuossa twitter -kuvassa vasemmalla.... http://www.susannaindren.net/
Ongelma taitaa olla enemmän persoonassa kuin ulkonäössä..
Syy täytyy olla jossain muualla kuin Susannan läskeissä.
Olen aina saanut hyväksyviä katseita miehiltä ja ilman miestä ei ole tarvinnut olla ja olen läski.
[quote author="Vierailija" time="26.05.2013 klo 22:36"]
Painoasiaan en jaksa enkä viitsi kommentoida, mutta MITÄ IHMETTÄ sen naisen hampaille/suun seudulle on tapahtunut? Suu ei tunnu menevän enää kiinni ollenkaan, tulee ihan mieleen joku sketsihahmo tämän naisen suun seudusta, jotkut tekoleegot suussa...??? Anteeksi vaan, mutta siltä näyttää.... mun mielestä. Eikö kenenkään muun mielestä rouva/neiti/ex mikälie Indrenin suun seutu näytä OUDOLTA? esim. tuossa twitter -kuvassa vasemmalla.... http://www.susannaindren.net/
[/quote]
Joo mäkin oon kattonu et onko se laittanu jotai botoxia tms.Jotain outoa siinä nykyään on ja poskipäätkin näyttää jotenki pulleemmilta...
Kyllähän Suski on miljoona kertaa terveemmän (ja mun mielestä söpön!) näköinen nyt kuin lihavana!! Miksi lihavia pitäis ihannoida "terveen" näköisinä? Itse olen edelleen lievästi ylipainoinen vaikka painoa pudonnut yli 40 kg, läskit pannaan!!
[quote author="Vierailija" time="26.05.2013 klo 23:22"]
Syy täytyy olla jossain muualla kuin Susannan läskeissä.
Olen aina saanut hyväksyviä katseita miehiltä ja ilman miestä ei ole tarvinnut olla ja olen läski.
[/quote]
Mutta varmasti on paljon katseita joita on jäänyt saamatta vain painosi takia. Tosin etpä ole mitään menettänytkään.
mun mielestä Susanna oli salkkari aikoina paljon kauniimpi kuin nyt laihdutettuaan.
Vuonna 2013 naisen paino on iso asia mm. siksi, että tutkimustiedon ansiosta tiedämme yhä paremmin, mitä kaikkea ikävää ylipaino aiheuttaa. Kyse ei suinkaan ole pelkästä estetiikasta, vaan lihavuuden aiheuttamista huomattavista kansanterveydellisistä ongelmista.
Joitakin miehiä ei naisen lihavuus haittaa ja toisia haittaa, sen kanssa vaan täytyy oppia elämään. Ei lihavuutta kavahtava muuta mieltymyksiään palopuheiden takia eikä kaunis naama auta mitään, jos lihavuus jollekin on turn-off. Eihän kyse edes ole pelkästä ulkonäöstä, vaan elämäntavoista ja elämänarvoista. Ikävä on sporttisen ja terveellistä ruokaa arvostavan ihmisen elää mitä tahansa suuhunsa mättävän sohvaperunan kanssa.
Susanna Indrénillä on kyllä käsittääkseni ollut miehiä aina. Hänellä on nyt vain tarve päästä julkisuuteen, ja aina pitää keksiä uusi juttu. Nyt se on tuo "lihavana miehet katsoivat ohitseni". Hän meni eronsa jälkeen jotenkin aivan sekaisin ja tuhoaa nyt uskottavuuttaan näyttelijänä hömppä- ja tyrkkyjulkisuudella.
On muuten tosiaan suu nyt oudon näköinen, ihan kuin joku jyrsijän suu, joka ei mene kiinni :D Taitaa olla sekä uudet kuoret hampaissa että täytettä huulissa.
[quote author="Vierailija" time="26.05.2013 klo 09:42"]
Onhan monet läskit saaneet miehen. Katsokaa turuilla ja toreilla pariskuntia. Ei vaan kauniit ja rikkaat.
[/quote]
Kovin moni mies kärsii paljon siitä, että nainen lihoo muodottomaksi pariutumisen jälkeen.
Yksi vastenmielisimmistä asioista parisuhteessa on lihava kumppani. Oli se sitten mies taikka nainen.
t:Mies
Onko Susanna sitten ihmisenä ihan samanlainen nyt kuin silloin pulleampana? Olisiko vaikka itsetunnolla jotain tekemistä asian kanssa, jos olet itse sitä mieltä että olet läski ja pullukka, niin ei kai sellaisesta miehet kiinnostukaan. Varmaan sekin vaikuttaa, miten paljon itseään tyrkyttää miehille. Veikkaan ettei hän lihavampana käyttäytynyt yhtään samalla lailla kuin nyt, joten pelkästä läskistä se tuskin johtuu, että miehet eivät silloin lähestyneet.
Miehenä voin sanoa että toi rupsahtanut pissis ei kelpaa. Ruma kun mikä ja nykyään tunkee joka vitun ohjelmaan missä vähänkin saa julkisuutta. Niin turha ämmä.
Paino on iso asia siksi,että kauneus on kokonaisvaltainen asia- ei pelkät kasvot.
Siten tietenkin myös vartalon kauneus liittyy sanaan kauneus. Huomaa,että myös painava ja isokokoinen vartalo voi olla kaunis, jos kilot ovat "oikeissa" kohdissa, iho on sileä. Laiha tai hoikka voi olla vähemmän kaunis, jos iho on lörtsyä ja kuivahtanut tai jos luut paistaa läpi. Niin että kokonaisuutta monet miehet arvostaa, eikä pelkkiä kasvoja tai pelkkää yhtä ruumiinosaa. Ja sittenhän vielä painaa se sielun kauneus.
Kasvot saa jokainen perimälahjaksi, mutta kroppansa läskit tai läskittömyyden valitsee jokainen itse. Nämä valinnat merkkaa mulla eniten ja siksi(kään) ei laardiwalaat kiinnosta.
Paljon mieluummin susiruma naama ja terveet elämäntavat kivassa kropassa, kuin hylje kauniilla kasvoilla.
t: mies.
[quote author="Vierailija" time="27.05.2013 klo 10:24"]
Kasvot saa jokainen perimälahjaksi, mutta kroppansa läskit tai läskittömyyden valitsee jokainen itse. Nämä valinnat merkkaa mulla eniten ja siksi(kään) ei laardiwalaat kiinnosta.
Paljon mieluummin susiruma naama ja terveet elämäntavat kivassa kropassa, kuin hylje kauniilla kasvoilla.
t: mies.
[/quote]
heh sitten minullakin olis vielä toivoa jos jäisin yksin. T lähes susiruma treenatussa kropassa
ps aika monet naiset haukkuu nelikymppisiä hoikkia treenattuja naisia kasvoiltaan rupsahtaneiksi, ja länkyttävät että läski kaunistaa namaa, joo, mutta vartaloa ei. Kukaan mies ei ole koskaan tullut mulle avautuun siitä että kun olen laihtunut että olisin ruman näköinen, päin vastoin mutta pari ylipainoista naista on sanonut että oletpa mennyt naamasta surkean näköiseksi.
27
Ehkä se vika on sitten luonteessa? Mene ja tiedä.
Koska se on sietämätön, tyrkky ämmä. Lisäksi ko eukko ei koskaan ole ollut "pyöreämpi", vaan nykyisen lievän ylipainoisuuden sijaan hän on aiemmin ollut sairaalloisen lihava. Uskokaa nyt jo ihrat, että ketään ei kiinnosta onko haisevalla ryhävalaalla "kauniit kasvot" vai ei.
Mee Susanna muualle tyrkyttämään ittees.
Mä muistan Indrenin tästä: http://yle.fi/elavaarkisto/artikkelit/ota_ja_omista_44050.html#media=44056
Mutta siinä olisi pääosanaisten näyttelijöiden vaihtaa rooleja päittäin.
Painoon en ole kiinnittänyt huomiota mutta kasvot on jotenkin onnistuttu pilaamaan ihan omituisen näköiseksi.