Lapsi kysyi aamulla "kuka se mies parvekkeella oli yöllä". Asumme 4. kerroksessa
Sanoi nähneensä mieshahmon parvekkeellamme yöllä. Aloin selittää että oli nähnyt vain unta, kunnes havahduin ja muistin itsekin heränneeni ihmeelliseen koputukseen keskellä yötä . Ajattelin itse nähneeni vain unta, enkä ajatellut siitä sen enempää.
Mutta mieltäni rauhoitti, että asumme 4. kerroksessa ja parvekkeelle käytännössä mahdoton kiivetä. Asia kuitenkin vaivasi minua ja äsken kun kävin parvekkeella tarkistamassa asian, löysin sieltä ruuvimeisselin jota en ole koskaan nähnyt , lisäksi kukkaruukku oli kaatunut ja mullat levinneet. On mahdollista että lapsi on päivällä käynyt siellä leik
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sinne parvekkeelle on joku voinut kiivetä. Itse asuin 8 kerroksisessa talossa ja kerran kuudennen kerroksen parvekkeelle oli kiivetty ja murtauduttu sisään parvekkeen ovesta. Huumehörhöt kävivät siellä perimässä velkoja.
Pari hörhöä on hilannut yhden hörhön ylös köyden avulla. Hörhö nousee helposti ylös.
Ex-mieheni kiipesi eräänä kesänä parvekkeita pitkin viidenteen kerrokseen. Sanoi, että hankalimpia olivat lasitetut parvekkeet.
Avaimet jäivät kotiin, itse lähdin reissuun ja pääsi avoimesta parvekkeen ovesta sitten sisään.
Jäisi monelta tekemättä, veikkaan. Mahdollista kuitenkin on kiivetä.
Vierailija kirjoitti:
Apua miksi AP:n teksti loppui kuin seinään? Ihan kuin joku olisi.. keskeyttänyt hänet.😧
Todennäköisesti lapsi ruvennut kiljumaan äitiä.
Vierailija kirjoitti:
Parvekkeet eivät ole korkeallakaan turvassa tunkeilijolta. Tällä tavalla kiipeää harjaantunut harrastelija...
... ja ammattilaiset tulevat sinunkin parvekkeellesi viidessätoista sekunnissa:
://www.youtube.com/watch?v=3VAuORT9tl4
Eihän tuo ole voimistelua kummempaa. Ja tuollaiset riisitikut heilauttavat itsensä helposti tuonne katolle. Isommalla karjulla ei kävisi yhtä ketterästi.
Vierailija kirjoitti:
Äh, se oli vaan hopeakettu joka laskeutui sinne speedojensa varassa. Ihan perus.
😂😂
Noin 20 vuotta sitten Helsingissä joku kiipesi kerrostalon viidenteen kerrokseen ja sisään asuntoon avoimesta parvekkeen ovesta, Raiskassi nukkuvan asukkaan :(
Vierailija kirjoitti:
Ex-mieheni kiipesi eräänä kesänä parvekkeita pitkin viidenteen kerrokseen. Sanoi, että hankalimpia olivat lasitetut parvekkeet.
Avaimet jäivät kotiin, itse lähdin reissuun ja pääsi avoimesta parvekkeen ovesta sitten sisään.
Jäisi monelta tekemättä, veikkaan. Mahdollista kuitenkin on kiivetä.
Riippuu parvekkeen ja talon rakenteista.
On mahdollista. Asuin aikoinaan viidennessä ja kuumuuden vuoksi nukuin olohuoneen sohvalla, parvekkeen ovi auki. Heräsin kun joku tyyppi tuijotti minua ja kiljaisuni kuultuaan kääntyi, juoksi takaisin parvekkeelle ja oli jo kadonnut siinä vaiheessa kun sain valot päälle ja pääsin ylös.
Minulla oli ensimmäisessä omassa kodissani yksi parvekenaapuri. Eräänä kesäaamuna heräsin siihen kun naapuri seisoi yksiössäni tuhannen kännissä ja tuijotti silloista poikaystävääni ja minua.
Onhan noita polkupyöriäkin viety parvekkeilta kiipeämällä.
Serkku asui 3 kerroksessa kun raviväkeä ilmestyi sen parvekkeelle yöllä, siellä polttelivat tupakkaa ja säikähtivät kun serkku heräsi ja laittoi valot. Vikkelään lähtivät.
Olen kuullut useista tapauksista vuosikymmenten aikana. Jos partsin ovessa ei ole lukkoa niin kannattaa asentaa turvaketju siihen.
Äh, se oli vaan hopeakettu joka laskeutui sinne speedojensa varassa. Ihan perus.