Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

E(ep)pistä: kunnon luettelo vaatimuksista naiselle

Vierailija
25.05.2013 |

Otin tämän joskus aikoja sitten talteen täältä. Kyseessä oli mies joka kertoi millaisen naisen haluaa. Mitä ajatuksia luettelo herättää nykyään:

-Ei vie asioita läpi huutamalla, paiskomalla irtaimistoa tai nalkuttamalla.

-Ei pode mitään lievää isompaa mt-ongelmaa. Ei ole pitkäaikaisempaa lääkitystä päällä, ei ole avohoidossa eikä ole siinä kunnossa että tarvitsee psykologia (muttei halua käsittää missä jamassa on, eikä siis ole minkään avun piirissä). Ei ole itsetuhoinen.

-Taikauskoa ei saisi löytyä, tyyliin sitä että povaa kämmenviivojen perusteella jäljelläolevan elinajan.

-Ei käytä päihteitä, alkaen humalahakuisesta juomisesta. Ei ole koskaan kokeillutkaan mitään viinaa vakavampaa.

-Tyhmät, eli ei kykene tekemään perusteltuja päätöksiä.

-Ei ole laiska tai ylipainoinen. Nämä kulkee melkein usein käsi kädessä, mutta toki poikkeuksiakin on.

-Ei ole kevytkenkäinen (mitä tämä tarkoittaa jää jokaisen tulkinnan varaan), ei ole saavuttanut mitään hame korvissa, ei ole myynyt itseään eikä ole toiminut aikuisviihdealalla käytännössä melkeinpä missä tahansa ominaisuudessa.

-Mielummin ei kasvatusvastuuta. Lapsia voi olla, mutta ne on vähintään lähdössä maailmalle tai vastaavaa.

-Joku suunta elämässä.

-Ei ole syyllistynyt mihinkään vakavaan rikokseen.

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
14.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukihäiriö?

31

-ap

"tarvitsee psykologia (muttei halua käsittää missä jamassa on, eikä siis ole minkään avun piirissä)."

[quote author="Vierailija" time="08.06.2013 klo 12:22"]

Itse asiassa kohtuullinen lista. Itse yllätyksekseni sopisin muuten, mutta olen menossa viimeistä kertaa psykologille ensi viikolla, eli mt-ongelmia on omassa historiassani. Miehen ikä olisi myös ollut kiva tietää.

[/quote]

Vierailija
2/44 |
14.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ymmärrä että mikä helvetti siinä on niin kamalaa, että haluaa etsiä juuri sellaisen naisen kuin itse haluaa? Silloin se menee typeräksi, kun tekee listan ja valittaa kun ei löydy sellaista naista, mutta eikö se ole ihan helvetin paljon järkevämpää laittaa valmiiksi kovat vaatimukset, niin eipähän tarvitse pettyä sitten myöhemmin? Hohhoijjakkaa.

Ps. Miksi jotkut ottavat niin saatanan henkilökohtaisesti tuollaiset listat? Entä sitten jos et täytä niitä vaatimuksia? Ei se ukko sua kuitenkaan valitsisi niin mitä vitun väliä? Jumalauta perkele.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
14.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2013 klo 14:46"]

Minä en ymmärrä että mikä helvetti siinä on niin kamalaa, että haluaa etsiä juuri sellaisen naisen kuin itse haluaa? Silloin se menee typeräksi, kun tekee listan ja valittaa kun ei löydy sellaista naista, mutta eikö se ole ihan helvetin paljon järkevämpää laittaa valmiiksi kovat vaatimukset, niin eipähän tarvitse pettyä sitten myöhemmin? Hohhoijjakkaa.

Ps. Miksi jotkut ottavat niin saatanan henkilökohtaisesti tuollaiset listat? Entä sitten jos et täytä niitä vaatimuksia? Ei se ukko sua kuitenkaan valitsisi niin mitä vitun väliä? Jumalauta perkele.

[/quote]

Kerrankin joku puhuu tällä palstalla asiaa

Vierailija
4/44 |
14.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai näitä hajottaa kun eivät itse täytä juuri mitään toiveita vaan se erityisosaaminen liittyy lasten pyöräyttelyyn eri miehille.

Vierailija
5/44 |
14.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai ku jännä. Siis eihän tuossa listassa vaadita mitään kovin erityistä naiselta. Tuohan etsii tavallista naista.

Mutta samaan aikaan tuo lista herättää ensi reaktiona lähinnä ärsytystä. Ehkä siitä tulee rivien välistä fiilis, että listan kirjoittajan näkemyksen mukaan naiset nalkuttaa ja paiskoo irtaimistoa noin yleisesti, ovat hulluja ja taikauskoisia, kevytkenkäisiä, laiskoja ja paksuja. Ja mitä muuta siinä oli. 

Vierailija
6/44 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset menee puolustuskannalle ja esittää omia, usein paljon pinnallisempia vaatimuksia. Ihan kun ne pelkäisi hylsyjä ja keksii tekosyitä miksei ap:n listalla liikkeellä oleva kelpaisikaan.

Vierailija
7/44 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täyttääkö kukaan teistä näitä vaatimuksia?

Itse olen mielestäni ihan kohtuullinen catch, mutta käytän kyllä alkoholia kohtuudella ja on kasvatusvastuuta. Mitä tarkoittaa kevytkenkäinen? Minulla on ollut kuusi seksikumppania. No toisaalta olen naimisissa, joten ihan vain teoriapohjalta tätä pohdiskelen...

Vierailija
8/44 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko ihmetellä tuota mt-potilasjuttua...minä olen nimittäin "avohoidossa", koska mt-ongelmani on nimenomaan LIEVÄ. Jossen olisi avohoitotapaus, olisin suljetulla- sekö on parempi? Lääkkeitä en syö säännöllisesti, mutta rauhoittaviin on resepti syystäkin.

Minä ihmettelen, miksi mies tai nainenkaan tahtoisi ns. täydellistä ihmistä ja mikä on sen arvo, ettei puoliso esim. suuttuessaan paisko ovea? Jotenkin listasta tulee fiilis että haetaan kivaa näyttelyesinettä itselle, sellaista nukkea jota kelpaa viedä juhliin ja seurapiiritapahtumiin.

Vierailija
9/44 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2013 klo 17:15"]

[/quote]

Minä kyllä täytän ihan helposti. Tosin joskus sorrun nalkuttamaan, mutta silloin on kyse jostain asiasta, joka on sovittu. Oma vastavaatimukseni miehelle olisi siis, ettei nalkututa minua (=jos lupaa jotain, tekee sen eikä tee lupauksia, joita ei voi pitää).

Vierailija
10/44 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2013 klo 17:19"]

Minä ihmettelen, miksi mies tai nainenkaan tahtoisi ns. täydellistä ihmistä ja mikä on sen arvo, ettei puoliso esim. suuttuessaan paisko ovea? Jotenkin listasta tulee fiilis että haetaan kivaa näyttelyesinettä itselle, sellaista nukkea jota kelpaa viedä juhliin ja seurapiiritapahtumiin.

[/quote]

Aloitusviestissä puhuttiin vain irtaimiston paiskomisesta, eli oven paiskominen ilmeisesti sallitaan, paitsi jos se on irti saranoiltaan eli niin sanottu irto-ovi. Ehkä vaatimushenkilö ei vain halua irtaimistoa päälleen, joten oven paiskomisesta ei ole haittaa?

Vierailija
11/44 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

MInä en täytä kriteerejä: olen pitkäaikaisen masennuksen takia edelleen avohoidossa, lääkitystä ei tosin ole. Ja olen ylipainoinen. Laiska en ole, paitsi liikunnan suhteen. Ja onhan minulla kasvatusvastuukin.

Harmi. Ymmärrän kyllä, että masentuneen ylipainoisen yh:n kanssa ei monikaan tahtoisi seurustella. Mutta jotenkin tuntuu, että juuri tuon listan laatijan kohdalla en ole menettänyt mitään. 

Vierailija
12/44 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtuullinen lista muuten, paitsi

-minusta saa juoda itsensä humalaan joskus. Alkoholisti ei saa olla. Ja suuri osa tuntemistani ihmisistä on kokeillut pilveä ainakin kerran, ja he ovat kyllä ihan kunnon ihmisiä.

-kevytkenkäisyys on vähän löyhä käsite. Ymmärrän jos prostituutio/aikuisviihdetausta on turn-off (olisi minullekin miehessä), mutta "kevytkenkäinen" termiä käyttävät miehet ovat joskus näitä, joille on ongelma jos naisella on enemmän kuin ne maagiset 3 ex-kumppania.

-Ei lapsia on varmaan mahdoton vaatimus suurimmalle osalle naisista, koska enemmistö haluaa lapsia tai on niitä jo hommannut. Tietty ikäryhmän 45+ kasvatusvastuu alkaa olla jo ohi.

Minä olen kokenut, että en oikein pärjää mt-ongelmaisten kanssa, koska olen itse aika herkkä ja sosiaalisesti kömpelö, joten ymmärrän kyllä tuon vaatimuksen.

Täytän kyllä kaikki vaatimukset, paitsi joskus (harvoin) juon itseni humalaan ja pieniä lapsia on.

Vierailija
13/44 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohhoh, kerrankin lista jonka kriteerit täytän täydellisin pistein. Tosin tämän tyypin ulkonäkökriteerejä tuskin läpäisisin, vaikka hoikka olenkin; kyllä sellaiset aina löytyy vaikkei niitä erikseen mainittaisikaan.

Kohtuullinen lista minusta. Jotenkin outoa, jos tuota listaa erityisen vaativana pitää. Otsikon perusteella odotin vähintäänkin "huippumalli, jolla on tohtorintutkinto, mutta osaa esittää sopivan tyhmää miehen seurassa" -tyyppistä listaa.

Vierailija
14/44 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuntuu että tuolla tarkoitetaan enemmän psyykettä. Ei epilepsiaa. Joitakin vastauksia kun lukee niin 17 näyttäisi puhuvan jossakin määrin asiaa.

[quote author="Vierailija" time="25.05.2013 klo 22:34"]

"--Ei ole pitkäaikaisempaa lääkitystä päällä, ei ole avohoidossa eikä ole siinä kunnossa että tarvitsee psykologia (muttei halua käsittää missä jamassa on, eikä siis ole minkään avun piirissä). --"  No voi voi.. en olisi kelvannut hänelle, sillä minulla on epilepsia..lääkitys on usein koko elämän mittainen. :D

[/quote]

Vierailija
15/44 |
08.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytän kriteerit muuten paitsi ehkä painon osalta (riippuu siitä, minkä kirjoittaja määrittelee ylipainoksi). Laiska en kuitenkaan ole, kaikkea muuta.

Mutta en olisi kiinnostunut tuolla tavalla kirjoittavasta miehestä. Täällä oli joskus myös se kilometrin mittainen, osittain aivan naurettaviakin vaatimuksia sisältänyt lista. Täytin siltäkin listalta yli 99% luetelluista kriteereistä, muistaakseni vain yksi jäi selkeästi täyttymättä (suunnilleen joku "ei ole koskaan kävellyt päin punaisia" tai vastaava). Mutta en missään tapauksessa olisi edes harkinnut tutustuvani sellaisen listan laatineeseen mieheen.

Vierailija
16/44 |
08.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vittu, naiset!!! TÄÄ ON IHAN VARMANA MUN EXÄN KIRJOITTAMA!!! :D Mä olen nimittäin kaikkea tota, ainakin lievästi. Tosin olen kyllä ihan työssäkäyvä, etten mikään seinähullu ja en kyllä oo taikauskoinen, mutta ehkä sen exä on lisännyt mun piirteideni lisäksi vielä!! :D 

Vierailija
17/44 |
08.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2013 klo 17:15"]

[/quote]

Minä täytän paitsi tuon laiskuuden osalta :). Ylipainoinen en ole, pikemminkin liian hoikka, mutta laiskuus ilmenee siivoamisen vähäisyytenä. Ikää tuossa ei mainittu, mutta siinä saatan jäädä vaatimusten ulkopuolelle.

Muistan tämn alkuperäisen ketju, ja siinä aika moni taisi kommentoida, että ongelma ei ollut vaatimuksissa, vaan siinä, ettei mies kerro mitään itsestään. Jos treffi-ilmoituksessa lukee vain, mitä naiselta toivotaan, eikä mitään omasta itsestään, niin tuskin siihen moni viitsii tarttua´. Olen samaa mieltä.

Vierailija
18/44 |
08.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2013 klo 01:16"]Muistan tämn alkuperäisen ketju, ja siinä aika moni taisi kommentoida, että ongelma ei ollut vaatimuksissa, vaan siinä, ettei mies kerro mitään itsestään. Jos treffi-ilmoituksessa lukee vain, mitä naiselta toivotaan, eikä mitään omasta itsestään, niin tuskin siihen moni viitsii tarttua´. Olen samaa mieltä.[/quote]

Naiset eivät juuri miesten tekemiin ilmoituksiin tartu, vaikka niihin kirjoittaisi itsestään ja toivomuksistaan.

Vierailija
19/44 |
08.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä toi lista on kohtuullinen ja ainakin mies on karsinut heti tietyntyyppiset ihmiset pois. Mitäpä sitä etsimään jotain, mikä ei miellytä. Omakin lista olisi aika karua luettavaa, jos siihen lähtisin.

- Omistautuu ainakin 5 iltaa viikosta mun kanssa olemiseen

- Ei käy kavereiden kanssa ulkona kuin max 1 kertaa / kk

- On suht siisti, aktiivinen ja jaksava

- Vakituinen työpaikka ja tulot

- Ei ulosottovelkoja tai jos on ollut, niin velat kuitattu

- Miellyttävä ulkonäkö

- Ei merkittäviä sairauksia / mielenterveysongelmia

- Haluaa lapsia, ei kuitenkaan saa olla omia lapsia vielä

- Antelias

Vierailija
20/44 |
08.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2013 klo 01:45"]

Naiset eivät juuri miesten tekemiin ilmoituksiin tartu, vaikka niihin kirjoittaisi itsestään ja toivomuksistaan.

[/quote]

Olen kuullut tuon monesti, mutta on silti jotenkin hyökkäävää listata vain toiveita. Toisaalta, jos ei usko saavansa vastauksia, ei ilmoitusta kannata jättää ollenkaan.

En muista oliko kyseinen mies saanut vastauksia. Onhan myös mahdollista, että tuollainen lista voi näyttää persoonalliselta, jos muut sata ilmoitusta siinä vierellä ovat kaikki toistensa kopioita tyyliin "olen huumorintajuinen, hyvin toimeentuleva ja päihteetön".

Jollakin konstilla noilla sivustoilla on kuitenkin onnistuttava erottautumaan muista.