Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mulla ollut sun mielestä paljon seksikumppaneita nuoreen ikääni verrattuna?

Vierailija
25.05.2013 |

Olen 21 vuotta ja mulla on ollut 12 seksikumppania. Olen seurustellut nyt 3 vuotta ja

tänä aikana en oo muiden kanssa ollut. Tätä suhdetta ennen seurustelin toisen kanssa

2vuotta, ja silloin en myöskään ollut muiden kanssa. Eli kun olin 16 vuotta niin olin ollut 

10 pojan kanssa. Niiden lisäksi oli myös muutamia pusukavereita, joiden kanssa en 

kuitenkaan harrastanut seksiä. Onko tämä nykymaailmassa paljon, vai ihan

normaalia? Ennen vanhaan mua olis varmaan voitu kutsua hyvinkin kevytkenkäiseksi.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
26.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei oo kyllä liian paljon.

Vierailija
2/13 |
26.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 50-vuotias, kumppaneita ollut kolme. En ole koskaan miettinyt, onko määrä liikaa vai liian vähän. Mitäpä itseään muihin vertaamaan. Itseä ei kiinnosta seksi ilman rakkautta. Rakkautta on vaikea löytää...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
25.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja neitsyyteni menetin kun olin 14 vuotta. -ap

Vierailija
4/13 |
25.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja neitsyyteni menetin kun olin 14 vuotta. -ap

Vierailija
5/13 |
25.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

lutka mikä lutka

Vierailija
6/13 |
25.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ON PALJON

Vierailija
7/13 |
25.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole paljon. juokse juoksusi nyt nuorena, ei tarvitse sitten katkerana huutaa lutkaa täällä 30+ av-mammana :)

Vierailija
8/13 |
25.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kysymys. Joku voi saada "evytkenkäisen" maineen, vaikkei edes ole ollut kuin yhden väärän kundin kanssa, joka sitten syystä tai toisesta levittelee juttuja susta. Ja joku voi harrastaa seksiä kymmenien kanssa ja sitä pidetään vaan hyvänä kamuna. Joo, senkun tietäisi, mikä saa yhdet näyttämään yhdeltä, toiset toiselta. Ehkä kyse onkin vaan siitä, miten sä itse suhtaudut seksikumppaniesi määrään ja omaan itteesi? Jos näitä 12:ta kumppania pitää itse ihan normaalina määränä saada kokemusta erilaisista miehistä niin osaa kai suhtautua siihen ihan luonnollisesti. Ainakaan sua ei voi kutsua pettäjäluonteeksi, ja se on jo hyvä se. 

Vierailija
9/13 |
25.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole paljon, normaali määrä.

Vierailija
10/13 |
25.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kai se aika paljon on, tai niin mulle on ainakin sanottu kun oon sun ikäinen ja mulla on ollut saman verran seksikumppaneita. Itse tosin aloin seurustella vasta 18-vuotiaana, ja kun menetin neitsyyteni 15-vuotiaana, niin 11 kumppania ollut tossa välissä kolmessa vuodessa.

Kyllä sitä aika usein sai kuulla olevansa huora tai lutka, mutta olihan sitä hauskaa pidettävä vaikka ei parisuhdetta ollutkaan. Nyt jälkeenpäin kyllä häpeän että oon ollut noin monen kanssa, nykyään ei tulis mieleenkään hypätä jonkun puolituntemattoman kanssa sänkyyn vaikka oisinkin sinkku

Vierailija
11/13 |
25.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

...olen 23v ja minulla on ollu 20 seksikumppania... En kyllä tunne että olisi liikaa?

Vierailija
12/13 |
25.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 21 ja seksikumppaneita ~50 se on jo ehkä liikaa? Suhtaudun seksiin tosi kevytkenkäisesti ja nautin siitä todella paljon!

Vierailija
13/13 |
25.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet aloittanut panemisen tosi nuorena 14v ja nuorena 16 ikävuoteen mennessä jo 10 kanssa olet pannut! Hyi stana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kaksi