Selittäkää, miksi tuo Finnairin koneessa seisomaan joutunut
ei tajunnut tilaongelmaa jo ennen koneen nousua? Olisihan hänet tai se läski voitu laittaa toiselle lennolle. Kai joku lakikin sanoo, että pitää pystyä istumaan nousun ja laskun aikana omassa penkissää köytettynä.
http://www.iltalehti.fi/matkajutut/2013052517066660_ma.shtml
Kommentit (21)
Siksi joutui seisomaan koska läski valtasi kummatkin paikat.
Naurettavaa uikuttaa moisesta. Minä olen lentänyt pitkän matkan 7 ruumiin kanssa, eikä tullut mieleenkään valittaa asiasta
Minkä helvetin takia se läski ei voinut seistä? Sen syytähän tuo koko jupakka oli.
[quote author="Vierailija" time="25.05.2013 klo 20:33"]
Hänhän oli seissyt 60 % lentoajasta ja oli ruokaillut henkilökunnan paikoilla.
Loppuunmyydyssä koneessa ei auta kuin tyytyä osaansa. Mielestäni näille lihaville matkustajille pitäisi laittaa ostopakko kahteen paikkaan.
[/quote]
Kysymys kuuluikin, että miksi tätä ei huomattu jo ennen nousua? Hänet olisi voitu reitittää toisen yhtiön lennolle, koska eihän voi ketään vaatia seisomaan tunteja.
Mäkin ihmettelen, että miksi se lihava ei voinut seistä? Tai sitten edes vähintään jakaa niin, että toinen seisoo puolet ajasta ja toinen toisen puolen.
[quote author="Vierailija" time="25.05.2013 klo 20:35"]
Naurettavaa uikuttaa moisesta. Minä olen lentänyt pitkän matkan 7 ruumiin kanssa, eikä tullut mieleenkään valittaa asiasta
[/quote]Sait kuitenkin istua ja sitäpaitti ruumiit oli varmaan arkussa.
Tuskin sille lihavalle tuli yllätyksenä, minkäkokoisia lentokoneen penkit ovat. Kaukolennoillahan on bisnesluokassa isommat penkit. Miksi ei varannut sieltä lentoaan?
[quote author="Vierailija" time="25.05.2013 klo 20:43"]
[/quote]
Mutta jos se kuoli kesken lennon, niin sitten se ruumis on siinä penkillä. Näinkin tiedän käyneen. Jos kone on täysi, niin ei voi siirtää mihinkään syrjäänkään...
[quote author="Vierailija" time="25.05.2013 klo 20:38"]
Loppuunmyydyssä koneessa ei auta kuin tyytyä osaansa. Mielestäni näille lihaville matkustajille pitäisi laittaa ostopakko kahteen paikkaan.
[/quote]
Kysymys kuuluikin, että miksi tätä ei huomattu jo ennen nousua? Hänet olisi voitu reitittää toisen yhtiön lennolle, koska eihän voi ketään vaatia seisomaan tunteja.
[/quote]
Ihan oikeasti kysymys kuului miksi seisomaan joutunut ei tajunnut tilaongelmaa ennen koneeseen nousua. No, miten matkustaja ennen koneeseen nousua voisi tietää, että hänen paikalleen ei mahdu kuin puoli kankkua.
lensin juuri Norwegianin isossa koneessa. Siinä eivät käsinojt nouse, eikä iso ihminen penkkiin mahdu. Tätä kandee ottaa huomioon kun varaa lentoja. Tuo iso ihminen ei olisi mahtunut varmaan seisomaan käytävällekään. Kurjaa molemmille matkustajille.
Minkä helvetin takia se läski ei voinut seistä? Sen syytähän tuo koko jupakka oli.
[/quote]
Olisikohan ollut terveydellisesti liian riskaabelia ja Finnair tuskin halusi joutua vastuuseen ylilihavan seisottamsiesta. Ja ymmärrän oikein hyvin, ettei tämä läski halunnut vapaaehtoisesti seistä, tiesi varmaan miten tuskallista se olisi ollut kilojen vuoksi. Olihan hänelläkin yksi paikka ostettuna.
[quote author="Vierailija" time="25.05.2013 klo 20:44"]
Tuskin sille lihavalle tuli yllätyksenä, minkäkokoisia lentokoneen penkit ovat. Kaukolennoillahan on bisnesluokassa isommat penkit. Miksi ei varannut sieltä lentoaan?
[/quote]
Jo sse lensi ekaa kertaa?
[quote author="Vierailija" time="25.05.2013 klo 20:49"]
[quote author="Vierailija" time="25.05.2013 klo 20:38"]
[/quote]
[/quote]
Ihan oikeasti kysymys kuului miksi seisomaan joutunut ei tajunnut tilaongelmaa ennen koneeseen nousua. No, miten matkustaja ennen koneeseen nousua voisi tietää, että hänen paikalleen ei mahdu kuin puoli kankkua.
[/quote]
Koneeseen nousu ja koneen nousu ovat eri asioita!!! Ei tiennyt ennen koneeseen nousua, mutta varmasti huomasi ennen koneen nousua. Matkustajathan köytetään kiinni ennen kuin kone liikkuu senttiäkään.
[/quote]
Ruumiit harvemmin häiritsevät...
[quote author="Vierailija" time="25.05.2013 klo 20:58"]
[/quote]
Ruumiit harvemmin häiritsevät...
[/quote]
Mutta läski ruumis olisikin melkoinen jackpot! :)
[/quote]
Ruumiit ei olleet arkuissa vaan sängyissä
[quote author="Vierailija" time="25.05.2013 klo 21:05"]
[/quote]
Ruumiit ei olleet arkuissa vaan sängyissä
[/quote]
Kerro vähän lisää. Mikä tämä tällainen lento oli? Joku sairaanhoitokuljetus?