Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Tukholman tapahtumat muuttaneet suhtautumistasi persuihin?

Vierailija
25.05.2013 |

Vai onko ne edelleen turhia rasistijuntteja?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
25.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai persut siellä riehu?

Vierailija
2/5 |
25.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.05.2013 klo 20:18"]

[/quote]

Ei riehu ei, mutta on ainoa puolue, joka on halunnut keskustella maahanmuuttoon mahdollisesti liittyvistä ongelmista. Tämä on sitten muiden puolueiden taholta leimattu rasismiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
25.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.05.2013 klo 20:15"]

Vai onko ne edelleen turhia rasistijuntteja?

[/quote]

On muuttanut entistä negatiivisemmaksi.

Asiattomat nettikirjoitukset ja fanatismin kukkiminen on "koventanut" halveksuntaani.

Vierailija
4/5 |
25.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.05.2013 klo 20:20"]

[/quote]

Ei riehu ei, mutta on ainoa puolue, joka on halunnut keskustella maahanmuuttoon mahdollisesti liittyvistä ongelmista. Tämä on sitten muiden puolueiden taholta leimattu rasismiksi.

[/quote]

Muut puolueet menevät hallitukseen. Persut haluavat tosiaan vain keskustella...

Vierailija
5/5 |
25.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.05.2013 klo 20:20"]

[/quote]

[/quote]

Yksittäiset persut keskustelevat joo, mutta itse puolue (Soini) ei. Eduskuntapuolueissa ei pahemmin asiasta keskustella, mutta eduskunnan ulkopuolisia puolueita on montakin joissa asiasta keskustellaan. 

Itse otsikon kysymykseen, ei vaikuta millään lailla. Nämä tapahtumat eivät ole ensimmäinen kerta, ei edes Ruotsissa. Itse olen vihreä, ja tunnen paljon ihmisiä eri puolueista. Minkään puolueen yksittäiset ihmiset eivät ole yhtäkuin puolueensa jonka riveissä seisovat. Persuissa saattaa Halmeen innoittamana olla muutama rasisti, mutta kyllä niitä löytyy muistakin puolueista. Suurin osa ihmisistä jotka leimataan rasistiksi eivät sitä ole. Ja moni joista se ei päällepäin näy ovat kovia rasisteja, esim. maahanmuuttajista suurin osa on rasisteja, joko toisiaan tai kantasuomalaisia kohtaan. Maahanmuuttajat tulevat usein maista joissa rasismi on hyvinkin hyväksyttävää, jopa suotavaa. Varsinkin pakolaiset ovat maista joissa soditaan, kyllä siellä on luonnollista olla rasisti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yhdeksän