Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taso alle 30v naisten keskuudessa on aika kova,miehillä mistä valita?

Vierailija
25.05.2013 |

Olen itse 26v, mielestäni ihan nätti,söpö, normaalivartaloinen ja pukeudun ihan kivasti,hiukset kauniit luonnonkiharat ja osaan meikata. Noh, käytiin tyttöjen kanssa yöelämää katselee pitkästäaikaa...kaikki naiset tosi laihoja,huikeilla koroilla,huikean tiukoissa farkuissa,pitkät tukat,punatut huulet,aivan kuin malleja. Tuli todella huono olo...jotenkin suttainen olo ja mitätön heihin verrattuna..miten ikinä kukaan huomaa minua kun en ole läheskään niin näyttävä kuin nämä leidit..olen hymyileväinen ja nauran kovaan ääneen :D nämä naiset taas viileän rauhallisia ja täydellisen näköisiä. HUOH!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
26.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsitäänkö baarista yhä elämänkumppaniakin...

Vierailija
2/10 |
25.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.05.2013 klo 19:53"]

Olen itse 26v, mielestäni ihan nätti,söpö, normaalivartaloinen ja pukeudun ihan kivasti,hiukset kauniit luonnonkiharat ja osaan meikata. Noh, käytiin tyttöjen kanssa yöelämää katselee pitkästäaikaa...kaikki naiset tosi laihoja,huikeilla koroilla,huikean tiukoissa farkuissa,pitkät tukat,punatut huulet,aivan kuin malleja. Tuli todella huono olo...jotenkin suttainen olo ja mitätön heihin verrattuna..miten ikinä kukaan huomaa minua kun en ole läheskään niin näyttävä kuin nämä leidit..olen hymyileväinen ja nauran kovaan ääneen :D nämä naiset taas viileän rauhallisia ja täydellisen näköisiä. HUOH!

[/quote]Fiksu mies näkee muutakin ku pintakuoren. Kuka kanan kanssa haluu olla? Toisaalta hyvännäköisellä naisellakin on aivot.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
25.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuollaisia naisia kuka tahansa mies saa (tai halua). Käy katselemassa tietyissä tiedekunnissa niin näet millaisia pareja muodostavat.

Vierailija
4/10 |
25.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuskinpa otanta oli kovin laaja koko ikäryhmästäsi. Oliko joku suosittu pintaliitopaikka? Vaihda mestaa.

Vierailija
5/10 |
25.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, vaihda paikkaa. Ei kannata käydä sellaisissa paikoissa jossa tulee huono olo :)

Vierailija
6/10 |
25.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikissa kaupungeissa Turkua lukuunottamatta on enemmän nuoria miehiä kuin naisia (justiin viikolla oli Hesarissa tästä juttu). Eli nuorilla naisilla on mistä valita; jää moni poika rannalle ruikuttamaan.

Vierailija
7/10 |
25.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöjä on lukioissa enemmän ku poikia ja samaten taitaa olla yliopistossa. Fiksun naisen on vaikea löytää koulutettua miestä jossain vaiheessa.

Vierailija
8/10 |
25.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuullut miten monet ulkomaalaiset ovat ihmetelleet, miten naiset on täällä pääsääntöisesti kauniita ja miehet rumia. Huomaa sen kun menee esim. Keski-Eurooppaan, miten paljon enemmän komeita (/vähemmän rumia) miehiä vastaan tulee.

Vierailija
9/10 |
25.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.05.2013 klo 19:53"]

[/quote]

Ikäisenäsi miehenä närkästyn hieman viestistäsi, jossa implisiittisesti oletat makumme olevan kuin samasta muotista. Olemme yksilöitä ja tykkäämme kuka mistäkin.

Tule ensi kerralla mbarin terassille, niin kerron lisää. ;)

Vierailija
10/10 |
25.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tuon olon!! Varsinkin Helsingissä on niiin paljon tarjontaa että tulee vaan aina sellanen olo et "ei kukaan huomaa!!" vaikka kuinka panostaisikin.. Tosin asia on varmaan molemmin päin sama, miehille on tarjontaa, mut naisille myös. Ihme ku Helsingissä onkin niin paljon sinkkuja. Aina voi nurkan takaa tulla joku parempi. Ja Helsingistä löytyy teoriassa aina joku "parempi"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yhdeksän