Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Armoton vitutus! Katkeaa verisuoni päästä!

Vierailija
25.05.2013 |

Nyt on kaikki ihan perseestä. Jos olisin 3 vee, vetäisin lattialla maailman pahimman itkupotkuraivarin. Aaaaaaaarght!!!!! 

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
25.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, sama täällä. :( Sen sijaan että kieriskelisin lattialla, tyydyn kimittämään ja vittuilemaan sen kerran kun avaan suuni tuon seurassa tänään. Tulen hulluksi, jollen jo sitä ole.

Vierailija
2/27 |
25.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.05.2013 klo 18:14"]

Joo, sama täällä. :( Sen sijaan että kieriskelisin lattialla, tyydyn kimittämään ja vittuilemaan sen kerran kun avaan suuni tuon seurassa tänään. Tulen hulluksi, jollen jo sitä ole.

[/quote]

Täällä ei ole edes ketään kelle vittuilla :(

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
25.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

no vittuilkaa vaikka mulle sitten, senkin helvetin penskat

Vierailija
4/27 |
25.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

samanlainen vitutus täälläkin, mutta mä tyydyn olemaan hiljaa ja huomaamaton, niinkuin aina.

Vierailija
5/27 |
25.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama fiilis ollut jo helmikuusta asti.

ukko läksi toisen matkaan. ensin kerkesi viedä multa luottotiedot,ja nyt olen tämän omakotitalon "vankina" 4 lapseni kanssa. eikä mulla ole edes töitä. :(

Vierailija
6/27 |
25.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.05.2013 klo 18:19"]

samanlainen vitutus täälläkin, mutta mä tyydyn olemaan hiljaa ja huomaamaton, niinkuin aina.

[/quote]

Niin minäkin yleensä. Ai joo, eihän täällä ole ketään huomaamassa vaikka mitä tekisin...

[quote author="Vierailija" time="25.05.2013 klo 18:18"]

no vittuilkaa vaikka mulle sitten, senkin helvetin penskat

[/quote]

No on se nyt vitun vaikea vittuilla kun ei yhtään tunne minkälainen persläpi sinäki olet!!!!

ap

Vierailija
7/27 |
25.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.05.2013 klo 18:22"]

ukko läksi toisen matkaan. ensin kerkesi viedä multa luottotiedot,ja nyt olen tämän omakotitalon "vankina" 4 lapseni kanssa. eikä mulla ole edes töitä. :(

[/quote]

Okei... sä vedit pohjat :(  paska ukko!

(vituttaa mua silti...) Minä olen vankina yksiössä, seinät kaatuu päälle.

ap

Vierailija
8/27 |
25.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sua vituttaa, ap? Kerro sä, niin sitten mäkin ehkä kerron omani... 2

Vierailija
9/27 |
25.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.05.2013 klo 18:28"]

[quote author="Vierailija" time="25.05.2013 klo 18:22"]

[/quote]

Okei... sä vedit pohjat :(  paska ukko!

(vituttaa mua silti...) Minä olen vankina yksiössä, seinät kaatuu päälle.

ap

[/quote]tsemit sulle! kerro ny mikä sua vituttaa?

Vierailija
10/27 |
25.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki.

Rv 37, mun jalat on kuin jalkapallot, liitoskivut iskee heti jos on jaloillaan, hikoilen ihan vitusti. Nyhjään täällä neljän seinän sisällä vaikka keli on mitä mainioin. Mies lähti harrastuksiinsa vaikka täälläkin olis vaikka mitä tekemistä, mihin minä en enää kykene. Näin alkajaisiksi... Hajoo pää!

ap

Vierailija
11/27 |
25.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on ap, kuitenkin vauva tulossa. Maailman ihanin aika kohta käsillä. En ymmärrä kuinka voi vituttaa

Vierailija
12/27 |
25.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhelle tulossa vaimo, toisella on kuitenkin okt ja sitten ne vaan täällä valittaa.....

Huomaa, ettette tiedä vittuakaan siitä, kun elämä todella potkii päähän

Vierailija
13/27 |
25.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulossa vaimo??

Vierailija
14/27 |
25.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.05.2013 klo 18:48"]

Yhelle tulossa vaimo, toisella on kuitenkin okt ja sitten ne vaan täällä valittaa.....

Huomaa, ettette tiedä vittuakaan siitä, kun elämä todella potkii päähän

[/quote]

eläpä sano! talo on pankin,eli velkaa valtavasti.ja jo toisen kerran mut jätetään toisen naisen takia..

Vierailija
15/27 |
25.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhelle tulossa vaimo =D=D=D=D=D=D

Vierailija
16/27 |
25.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhelle tulossa vaimo =D=D=D=D=D=D

Vierailija
17/27 |
25.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minäkin arvasin, että vittuilua tulee. Hohhoijaa.

On se kiva tulla kotiin vauvan kanssa, kun sille ei ole mitään valmiina. Siinä just synnyttäneenä alan sitten kasaamaan lapselle sänkyä ja asentamaan kaihtimia ikkunaan, että ihan ei elävältä paistu. Kyllä. Ei varmaan synnytyskivuistakaan saa sanoa mitään, sekin on iha vaan tyhjän kitinää.

Kävikö mielessä että ne hormonitkin saattaa ihmisen oloa pahentaa, sen lisäksi että pitää suunnilleen maata 24/7 tekemättä mitään? Ai joo, mut ei saa valittaa, kun raskaus on niin ihquu.

Vierailija
18/27 |
25.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.05.2013 klo 18:56"]

On se kiva tulla kotiin vauvan kanssa, kun sille ei ole mitään valmiina. Siinä just synnyttäneenä alan sitten kasaamaan lapselle sänkyä ja asentamaan kaihtimia ikkunaan, että ihan ei elävältä paistu. Kyllä. Ei varmaan synnytyskivuistakaan saa sanoa mitään, sekin on iha vaan tyhjän kitinää.

Kävikö mielessä että ne hormonitkin saattaa ihmisen oloa pahentaa, sen lisäksi että pitää suunnilleen maata 24/7 tekemättä mitään? Ai joo, mut ei saa valittaa, kun raskaus on niin ihquu.

[/quote]

Olisit valinnut paremman ukon lapsesi isäksi

Vierailija
19/27 |
25.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.05.2013 klo 18:56"]

[/quote]

älä välitä! totta kai sua saa ottaa päähän! onhan toi loppuraskaus tosi raskasta aikaa..t. se "talon vanki"

Vierailija
20/27 |
25.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei raskaus mitään ihqu tarvi olla, mutta se johtaa ihquu-asiaan. Pitää ajatella positiivisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi seitsemän