Pitäisi siivota mutta ahteri ei vaan nouse...
Mikähän tässä oikein on vikana? Ulkona ihana ilma, kämppä huutaa siivousta ja minä vaan istun koneella surffailen palstalta toiselle. Mikä tähän nettiriippuvuuteen auttaa? Kuin olisi korkannut jonkun pullon, jota ei saa laskettua käsistään. Pyykit sain pestyä ja ruokaa laitettua, sekä pikkuleipätaikina on jääkaapissa, mutta siinä kaikki.
Kommentit (9)
Minä en vaan käsitä, miksi ne ikkuna pitää pestä. Kyllähän niistä nyt läpi näkee muutenkin. :)
[quote author="Vierailija" time="25.05.2013 klo 13:44"]
Minä en vaan käsitä, miksi ne ikkuna pitää pestä. Kyllähän niistä nyt läpi näkee muutenkin. :)
[/quote] Juu, näkee niistä tuolta ylhäältä mistä kakrut eivät ole lääppineet ja koira nenättänyt. Mikä ihmeen pakko se on kakrujen mennä parvekkeelle niin, että työntää käsillä ikkunasta?
4; joo on meilläkin kaksi taaperoa ja koira aina nenä kiinni parvekkeen ovessa. Olen antanut sotkujen olla, ja ajan myötä siitä tulee vähän kuin sellaista huurrelasia, joista jotkut, ei lapselliset, maksaa mansikoita. Minä nostan katseeni tyynesti kohti sinitaivasta ja mietin isompia asioita. Tee sinäkin toki niin. :)
3
[quote author="Vierailija" time="25.05.2013 klo 14:00"]
4; joo on meilläkin kaksi taaperoa ja koira aina nenä kiinni parvekkeen ovessa. Olen antanut sotkujen olla, ja ajan myötä siitä tulee vähän kuin sellaista huurrelasia, joista jotkut, ei lapselliset, maksaa mansikoita. Minä nostan katseeni tyynesti kohti sinitaivasta ja mietin isompia asioita. Tee sinäkin toki niin. :)
3
[/quote] Näin teen, eipähän aurinko haallista tekstiilejä ja kohtahan sieltä tulee männyn siitepölytkin sotkemaan - ehtiipä nuo ikkunat pestä myöhemminkin. :-)
Hehee. Sama vika rahikaisella. Mutta sitten kesti tunti ja risat, hommat tuli hoidettua. Uusia aina tulee sit eteen. Onneksi koneella on välillä tylsää, siivoaminen voittaa.
Ap kärsii perseenhallintaongelmista
[quote author="Vierailija" time="25.05.2013 klo 15:34"]
Ap kärsii perseenhallintaongelmista
[/quote]
Se ei oos edes kovin iso..mutta sain jo vähän alkuun. Jatketaan.
Mitä suurimmalla todennäköisyydellä sinun ei tarvitse siivota.
Mun on pitänyt jo muutaman viikon pestä ikkunoita, mutta ei se irtoa vaan millään. Välineet ja kaikki olisi nopeasti esiin otettavissa ja tykkään kyllä siitä puuhasta, mutta se viimeinen nykäys puuttuu.