Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka kova läpsäisy kasvoihin on fyysistä väkivaltaa?

Vierailija
25.05.2013 |

Kun ei siitä kovin helpolla jää jälkiä väkivallasta..

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
25.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkä koskeminen on fyysistä väkivaltaa jos sen tarkoitus on olla sellaista. Toista saa sen sijaan lyödä vaikka kuinka kovaa, jos toinen itse niin pyytää.

Vierailija
2/7 |
25.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkä koskeminen on fyysistä väkivaltaa jos sen tarkoitus on olla sellaista. Toista saa sen sijaan lyödä vaikka kuinka kovaa, jos toinen itse niin pyytää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
25.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki läpsäisyt ja myös puristamiset, nipistelyt yms, joita ei tehdä paijaamistarkoituksessa.

Vierailija
4/7 |
25.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki satuttamistarkoituksessa tehty koskettaminen.

Vierailija
5/7 |
25.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos sattuu, niin on väkivaltaa, kasvoille läpsäisy on kyllä törkeä temppu, vaikka läpsäisi kuinka hiljaa, osoittaa halveksuntaa ja inhoa.

Vierailija
6/7 |
25.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läpsäisy kasvoille (jos ei siis ole vahinko tyyliin "käännähdin käsi ilmassa ja olitkin takanani") on väkivaltaa! Väkivalta tosin luokitellaan lieväksi tai vakavaksi teosta ja sen tuottamista vammoista riippuen. Mutta väkivaltaa se läpsäisy aina on, kun käsi tarkoituksella toisen naamaan läpsäistään satuttamistarkoituksessa.

Vierailija
7/7 |
25.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.05.2013 klo 12:35"]

Kaikki läpsäisyt ja myös puristamiset, nipistelyt yms, joita ei tehdä paijaamistarkoituksessa.

[/quote]

Mielestäni oleellista ei ole läpsäisyn kovuus tai sen tarkoitus vaan suostumuksen puute. En todellakaan pitäisi siitä jos joku tuntematon pipipää tulisi paijaamaan minua. En tiedä mitä laki sanoo mutta toivottavasti se on samoilla linjoilla kanssani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kahdeksan