Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä jo sähköpyörä?

Vierailija
15.07.2020 |

Nonii

Onko teillä jo sähköpyörä?

Vaihtoehdot

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole eikä tule. Tavallinen pyörä on täysin riittävä.

Vierailija
22/34 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin tämä maailma menee kun lapset ei enää jaksa kävellä/pyöräillä muutamaa kilometriä vaan kulkevat paikasta toiseen jollain v...n sähköpotkulaudalla? Olen todella huolissani lasten/nuorten terveydestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole eikä tule.

Vierailija
24/34 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut pari vuotta. Ajan sillä työmatkat 15 km suunta kesät talvet. Työmatkani on hyvin vaihtelevaa maastoa ja töissä ei ole mahdollisuutta käydä suihkussa, joten sähköpyörä on ihan paras.

Vierailija
25/34 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin tämä maailma menee kun lapset ei enää jaksa kävellä/pyöräillä muutamaa kilometriä vaan kulkevat paikasta toiseen jollain v...n sähköpotkulaudalla? Olen todella huolissani lasten/nuorten terveydestä.

Mutta et autoilla kulkevista l*skiperse-aikuisista?

Vierailija
26/34 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä kuljet polkupyörällä kesät talvet 40km töihin satoi tai paistoi?

Vierailija
27/34 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole sähköpyörää. Pyöräilen todella paljon ja suht pitkiäkin matkoja mäkisessä maastossa. Sähköpyörä olisi näppärä omilla pidemmillä päiväretkillä, eli 50-100 km. Sillä taittuisi ylämäet oikein mukavasti loppumatkasta. En näe mitään hyötyä sähköpyörästä tavanomaiseen lyhyenmatkan pyöräilyyn, ellei ole huono- tai vajaakuntoinen, astmainen ym.

Vierailija
28/34 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisää sähkövekottimia - lisää akkumetallikaivoksia joissa riistetään lapsia ja köyhiä. Tätäkö haluatte? Eikun oma omatunto vaan viherpesulla puhtaaksi, viis muista.

Kuule riemuidiootti. Täältä ei kulje julkisia lähikaupunkiin jossa olen töissä, ei o edes pysäkkiä. Jätänkö sähköpyörän kotiin ja meen tolla vajaa 30 v bensa-autolla töihin? Onko sitten hyvä?

Vierailija
29/34 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole edellinen vastaaja, mutta kyllä, olen kulkenut ja kuljen. Eräässä edellisessä työpaikassani 60-vuotias nainen pyöräili myös töihin, 20 km suuntaansa.

Vierailija
30/34 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräässä edellisessä työpaikassani 60-vuotias nainen pyöräili myös töihin, 20 km suuntaansa.

Paino sanalla Eräs... Ehkä sähköpyörällä niitä kuuskymppisiä pyöräilijöitä vois olla 10-kertanen määrä...?

Vierailija
31/34 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Usea työmatka on kaupungeissa 4km.

Mutta nämä l44rdikasat kulkee vuoden ympäri putinin litkuilla.

Vierailija
32/34 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähköpyörä on polkupyörän, eisuton korvike.

Ei sillä laiskurit luontoa pelasta, päin vastoin.

Vierailija
33/34 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eräässä edellisessä työpaikassani 60-vuotias nainen pyöräili myös töihin, 20 km suuntaansa.

Paino sanalla Eräs... Ehkä sähköpyörällä niitä kuuskymppisiä pyöräilijöitä vois olla 10-kertanen määrä...?

Todennäköisesti. Siihen aikaan ei ollut sähköpyöriä. Olisin varmaan itsekin hankkinut, vaikka olin parikymmentä ja hyväkuntoinen. Työni oli myös fyysisesti melko raskasta, aivankuin sillä kuuskymppisellä. Toisaalta, olen varma, että tämä nykyään kasikymppinen mummeli on vieläkin hyvässä kunnossa :)

Vierailija
34/34 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole edes tavallista pyörää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme viisi