Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rauhallisin alue Uudellamaalla?

Vierailija
15.07.2020 |

Jos pitäisi muuttaa sinnepäin työn perässä, niin mihin kannattaisi muuttaa? Auto on käytettävissä.

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääni Tammisaarelle. Hieno ja rauhallinen kaupunki ja meren rannalla.

Vierailija
42/48 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi että pysyt siellä missä olet. Ei sinulla taida henkiset resurssit riittää muuttopuuhiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eira.

Vierailija
44/48 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä7437 kirjoitti:

Espoon Järvenperä. Kauniaisten ruokakaupat parin minuutin päässä. Ihanteellinen alue eläinihmisille ja koiranomistajille.

Tervetuloa !

Tämä taitaa oikeasti olla rauhallista aluetta. Olen sielläpäin joskus ajellut. Kivan näköistä ainakin on.

Vierailija
45/48 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ääni Tammisaarelle. Hieno ja rauhallinen kaupunki ja meren rannalla.

Tammisaaressa oli just joku karmea murhakeissi.

Vierailija
46/48 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
47/48 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvinkää on hyvä, koska on radan ja moottoritien varressa (Hyvät kulkuyhteydet pääkaupunkiseudulle) ja mielestäni itä-länsisuunnassa myös hyvä ratkaisu koska on aikalailla keskellä siinä suunnassa myös. Helsinkiin matkaa reilu 50km ja motaria pitkin ajaa reilussa puolessa tunnissa, ja lähijuniakin menee aika hyvin. Hintataso ihan maltillinen ja Hyvinkää on hyvin toimiva kaupunki, palvelut on kaikki lähellä ja tiiviisti rakennettu keskusta, asuinalueet lähellä toisiaan (2-3km säteellä juna-asemasta on about kaikki) ja hintataso ei hirveästi vaihtele kaupunginosien välillä.

Itse muutin tänne myös hiljattain ja olen ollut tyytyväinen. Täällä on myös monen alan työpaikkoja itsessään kun täällä on kuitenkin tehdas, sairaala ja kaiketi jotain muutakin mistä en itse tiedä.

Vierailija
48/48 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos työpaikka on Helsingin kantakaupungissa, oma auto on työmatkoja ajatellen monelle vain lisäharmi. Mutta jos työpaikka on kehä ykkösen ulkopuolella, niin riittää valita sopiva haja-asutusalue oikealta puolelta uuttamaata (ei työmatkaa Helsingin läpi tms.) mieluiten pk-seudun ulkopuolelta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kaksi