Mitä teet tänään?
Kommentit (23)
Käyn kaupassa, menen saunaan ja sitten käyn kävelyllä.
2 Miksi itket itsesi uneet? Ikävä lapsia vai mikä on?
Tekisi mieli käydä kaupassa mutta siellä on kaikki perjantaisin. Joten tänään siivous, lenkki ja pihan laittelua. Olen melko varma että tänään piti hoitaa joku asia minkä voi hoitaa vain virka-aikaan, mutten millään muista mikä se oli.
menen kauppaan ja sitten leivon huomisille kutsuilleni
Käyn kaupassa, siivoan... en muuta.
Lähden Tallinnan risteilylle ison ystäväporukan kanssa :)
Menen illaksi töihin ja toivon ettei mene yli 2 tuntia ylitöiksi, sillä huomenna on aamuvuoro.
Lapset lähtee isälle. Itse vielä pohdin laitanko salarakkaalle viestin, että olen yksin...Laitanko?
Miten voi olla salarakas jos on eronnut?
Samaa mitä joka hiton päivä, hoidan lapsia ja teen ruuan loppuilta sohvalla tuijottaen teeveetä......
Samaa mitä joka hiton päivä, hoidan lapsia ja teen ruuan loppuilta sohvalla tuijottaen teeveetä......
[quote author="Vierailija" time="24.05.2013 klo 14:55"]
Miten voi olla salarakas jos on eronnut?
[/quote]
hmm. olen salarakas tai soitanko salarakkaalle...huomaatko eron.
Ei mitään erityistä tiedossa, mutta pitkästä aikaa minulla on lapsivapaata, ja koska olen äärimmäisen väsynyt, oletan, että juon punaviiniä alkuillasta ja simahdan viimeistään ysiltä...
Toivottavasti huomenna nukun riittävän pitkään, jotta vähän tuntuisi paremmalta.
Jos sulla on salarakas, niin sun pitäis olla se joka on parisuhteessa.
Ajattelin tänään keskustella jonkun kanssa tutkimuksen tekemisestä. -tutkis-
[quote author="Vierailija" time="24.05.2013 klo 15:43"]
[/quote]
hmm. Kenen kanssa kaikkien salarakkaiden äiti Marika F. oli parisuhteessa, kun hän paljastui kyläkauppiaan salarakkaaksi.
[quote author="Vierailija" time="24.05.2013 klo 15:43"]
[/quote]
Olet kyllä väärässä, mutta haitanneeko tuo mitään näin perjantaina!
Kun lapset lähtee isälleen, siivoan koko kämpän. Sitten lähden siskon ja sen miehen kanssa ulos syömään, tulen kotiin ja itken itseni uneen.