Kun kaikki pitää aina saada halvalla, ärsyttävää
Ärsyttääkö ketään muuta, kun Facebookin kirpparit ja muut on täynnä köyhiä, joiden pitää saada priimaa ja laatua HALVALLA?
"Ostetaan HALVALLA vähän käytetyt yhdistelmävaunut kaikilla herkuilla" ja kun tarjoat sellaisia neljällä sadalla niin saat kauhistuneen vastauksen että en tod. maksa kuin korkeintaan 120e.
"Ostetaan HALVALLA hyväkuntoisia lastenvaatteita" ja sitten luetellaan perään merkit, mitkä kelpaa. Ja totta kai ne on Ticketiä ja muuta, mikä kelpaa.
Tai jos laitat itse myyntiin jotain oikeasti aikaisemmin kallista ja oikeasti hyväkuntoista niin saat siitä tarjouksen tyyliin 5e sis. postit, kun kyse on juurikin Ticketin talvihaalarista.
Jos ei ole rahaa, ostaa sitten sitä mitä vähällä rahallaan saa, eikö totta?
Musta on kirppiksillä tullut niin rasisti. Mä hinnoittelen valmiiksi ja on normaalia että somali maksais 10% mitä pyydän. Osa puhuu hyvää suomea, kysyn etkö osaa lukea vai miksi loukkaat mua noin paljon tarjouksella. Kehoitan lähtemään pois ja käännän selän. Suosittelen muillekin. Suomalaisetkin jotkut tinkailee ja niille vastaan varmaan itsekin näet että myyn tosi halvalla, ei näissä ole tinkimistä. Joku, hyvin harva lähtee mielenomaisesti pois ja sitten hänen tyttärensä tulee ja yrittää samaa.
Ihan mielellään tinkaan jos näkee että ostaja ostaa tarpeeseen esim lampun tai talvitakin mutta eipä juuri muuten. Käyt säännöllisesti vähintään 2 x vuodessa myymäsdä, eli myytävä on aika uutta ja hyväkuntoista ja yleensä eteenpäin lähtee 80% myytävästä.