Luetellaan asioita, jotka olivat normaaleja ennen koronaa, mutta joita ei voisi enää kuvitella?
Tai joihin ei tullut aiemmin kiinnitettyä huomiota, mutta jota nyt varoo?
Itselläni tulee mieleen ainakin buffet-ruokailu. Aiemmin kävin aina työpaikkaruokalassa tai täyteen ahdetussa ravintolassa lounaalla, nyt ajatus tuntuu jotenkin luotaantyöntävältä. Monikohan silloin edes pesi kätensä ennen ruuan ottamista?
Kommentit (10)
Yskiminen, niiskutus ja naaman koskettelu julkisella paikalla :( lisäks virallisesti pitäis pestä 20 krt päivässä käsiä, ite en varmaan tohon pääse mutta oon aiempaa neuroottisempi käsienpesusta
Lentäminen tällä hetkellä. Vaikka lentoja lisätään ja maailma alkaa ”aueta”, minun ei tee yhtään mieli lähteä lentokoneeseen istumaan. En halua istua kylki kyljessä, enkä edes lähellä, jonkun ventovieraan kanssa vaikka miten olisi hengityssuojain naamalla. Ennen rokotteen tulemista en poistu Suomesta. Jos rokotetta ei ikinä tule, saa nähdä sitten.
Halaa minua tempaukset jossa ihmiset menivät kaupungin kaduille kylttien kanssa jossa luki että halaa minua tai ilmaisia haleja tms.
Sukujuhlat, esim. häät! Meillä oli isot häät viisi vuotta sitten, sellaisia olisi vaikea kuvitella nyt. Jengiä vauvasta vaariin, itkettiin ja naurettiin ja halailtiin, tanssittiin poski poskea vasten. Varmasti oli joku pienessä nuhassakin paikalla.
Pleksit on tullut jäädäkseen kassoille ja hyvä niin!
Niin monet yskökset naamalle köhitty :(
Vierailija kirjoitti:
Liftaaminen
Jäänyt jo vuosia sitten unholaan...ja tiedätte miksi.
Uimahalli! Ajatuskin etoo kuka on aivastellut/yskinyt veteen muutama sekunti tai minuutti sitten! Tästä lähtien uin vain meressä tai järvessä kaukana muista. Sama juttu kuntosalien kanssa jossa jengi puuskuttaa ja hönkii pienessä tilassa. Kotijumppaa kiitos kyllä!
Omalle itsekkyydelle sokeutuminen. Mökille matkaaja on hyvis, joka tukee kotimaan yrittäjiä. Toiseen maahan menijä on pahis, jonka soisi kuolevan koronaan.
Kättely.