Onko dom mies tälläinen? Ei meinaa jättää rauhaan.
Luulin olevani alistuva mutta minulla onkin vakavia mielenterveysongelmia, mm persoonallisuushäiriöitä. Ei kuuntele puhetta ja alkanut julkisilla paikoilla kulkemaan melkein perässä.
Kommentit (25)
Olen jo kertonut että jos ei jätä rauhaan niin otan yhteyttä poliisiin. Harrasti sen verran rajuja asioita että pelkään tekeekö jotain. Ap
Minua kiinnostaa kovasti mikä tuollaisilla dommiehillä on takana että haluaa alistaa naista?
Tuollaisilla on persoonallisuushäiriö tms. Kunnollisilla domeilla se on vain osa seksuaalisuutta, jota voi toteuttaa rakentavasti subien kanssa. Samalla tavalla dommenaisilla ja sub-miehillä.
Tämä henkilö vaati rajattomuutta ja halusi kuristaa tajun pois. Mistään turvasanoista ei puhunut mitään. Ap
Tuollainen mies ei todellakaan ole mikään Domme vaan joku totaalinen kilipää. Oikea Domme menaa aina subin ehdoilla, turvasana on ehdoton ja leikki loppuu heti jos sub niin haluaa. Tommonen vaaniminen ja halu vetää toinen tajuttomaksi ei liity mitenkään BDSM:n vaan sekopäisyyteen.
-Sub-nainen
Vierailija kirjoitti:
Tuollainen mies ei todellakaan ole mikään Domme vaan joku totaalinen kilipää. Oikea Domme menaa aina subin ehdoilla, turvasana on ehdoton ja leikki loppuu heti jos sub niin haluaa. Tommonen vaaniminen ja halu vetää toinen tajuttomaksi ei liity mitenkään BDSM:n vaan sekopäisyyteen.
-Sub-nainen
Kyllä, juuri näin!
Miksi mies haluaa kuristaa naista seksin varjolla? Jotain patoutumia?
Tämähän on niinkuin Michael Penttilä, sairas psykopaatti murhaaja!
Vierailija kirjoitti:
Miksi mies haluaa kuristaa naista seksin varjolla? Jotain patoutumia?
Seksuaalinen moninaisuus on todella laajaa. Jos kokee vetoa BDSM-juttuihin on ihan merkityksetön kysymys mistä se johtuu. Samaa voisi kysyä vaikka sen suhteen miksi joku haluaa lähetyssaarnaaja-asennossa, tai miksi joku on homoseksuaali, hetero, miksi joku syttyy kivusta ja joku sukkahousuista.
Olen itse sadomasokistinen switch. Pidän kivusta, sen tuottamisesta, nöyrtymisestä ja nöyryyttämisestä, mutta myös ihan vaniljaisesta seksistä. Mistä tämä johtuu? Ei mitään väliä, olen mikä olen ja pystyn toteuttamaan seksuaalisuuttani tasa-arvoisesti ja vastuullisesti samoin tuntevien, täysi-ikäisten, järkevien ja vapaaehtoisesti tähän suostuvien, ihmisten kanssa.
Mielestäni on vähän loukkaavaa kysyä mistä tällainen johtuu. Mutta omalla kohdallani kyse ei todellakaan ole mistään lapsuuden traumoista, tai muista ikävistä kokemuksista, persoonallisuuden häiriöistä, tai mistään muustakaan. Olen ollut lapsuudestani/nuoruudestani asti tällainen.
Tämä mies ei välittänyt kiinnostiko minua kaikki mitä halusi tehdä. Hänen haluillaan oli vain merkitystä. Kerroin mielenterveysongelmista mutta ei välittänyt niistä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Tämä mies ei välittänyt kiinnostiko minua kaikki mitä halusi tehdä. Hänen haluillaan oli vain merkitystä. Kerroin mielenterveysongelmista mutta ei välittänyt niistä. Ap
Mies ei ole dom vaan kusipää. Pysy hänestä erossa.
M
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kunnollinen dom, todellakaan. Narsistinen sadisti. Pysy kaukana siitä. Jos jatkaa häiriköintiä niin ota siihen poliisiin yhteyttä. He osaavat auttaa eteenpäin.
Otinkin etäisyyttä ja estin niin ettei pysty ottamaan yhteyttä. Jos vielä ilmestyy samoihin paikkoihin ja seurailee ilmoitan kyllä poliisille. Ap
Vierailija kirjoitti:
Otinkin etäisyyttä ja estin niin ettei pysty ottamaan yhteyttä. Jos vielä ilmestyy samoihin paikkoihin ja seurailee ilmoitan kyllä poliisille. Ap
Hyvä juttu! Rohkeasti ja oikein tehty! Toivon parasta, että hän ymmärtää jättää sut rauhaan, eikä tee tuollaista enää kenellekään.
Millainen sekopää seurailee toista millään tavalla?
Ei liity dominoivuuteen tuollainen, mies taitaa olla enemmän mt-ongelmainen kuin sinä itse.
Noin muuten, en osaa sanoa miksi alkaa seisomaan välittömästi kun edes kuvittelen kurittavani vaimoa.
Ilmeisesti oli itse olevinaan perillä mielenterveysongelmistani koska ei uskonut puhettani masennuksesta jne ja jankkasi vain vastaan että kyllä haluan edelleen olla tekemisissä hänen kanssaan vaikka sen suoraan kerroin että en halua enää eikä se ole hyväksi minulle . Ap
Domeja on erilaisia. Monella tuntuu olevan persoonallisuushäiriöitä, narsismia ja epävakautta. Toisaalta niitä on kyllä muillakin. Ei seksuaalisuus varsinaisesti mitään kerro.
Kannattaa tehdä sille selväksi että on parempi lopettaa tuollainen vainoaminen. Jos ei muu auta niin poliisiin yhteys.