Toimeentulotuen hakemisesta
Voinko minä siis hakea toimeentulotukea jatkohakemuksella, jos olen viime kesänä hakenut ja saanut toimeentulotukea? Vai pitääkö täyttää kokonaan uusi?
Kommentit (28)
Soita etuuskäsittelijälle jos olet epävarma tilanteestasi ihan oma toimipisteseen katso numero netin kautta. Nyt on itseasiassa paras aikaa tavoitella käsittelijät ja he osaavat kertoa heti kun annat henkilötunnuksesi vaan niin se riittää ja asiasi on hoidettu. Kerrot vain tilanteesi, helppoa!
[quote author="Vierailija" time="24.05.2013 klo 12:45"]
ei kyllä hae, ei yksikään työssäkävijä hae normaalisti. Pimitätkö sossulta että käyt töissä ennemin tai myöhemmin jäät maksaa kivat korvaukset. Sinä valehtelet valtion kanssa. Et voi tehdä niin kamalaa! Ihmiset käyvät sen takia työssä ettet tarvitsisi mitään muuta tyhmää tukea. Käytä. Sitä väärin![/quote]
Minä ainakin joudun hakemaan, kun palkkaa leikattiin puolella. Sossu tietää mun tulot tarkalleen, kun haluavat palkkalapot joka kuukausi nähdäkseen, mutta tulot jää reilusti niiden oman rajan alle joten ne maksaa erotuksen.
[quote author="Vierailija" time="24.05.2013 klo 12:54"]
en juo, polta enkä omista lemmikkejä. En harrasta mitään. Käteen tulee palkkaa noin 900 euroa.
[/quote] Mäkään en juo, en polta eikä ole lemmikkejä, käyn jopa lenkillä. Palkkaa jää nettona reilu 600 euroa. Ei sillä vaan pärjää kun kaikki on kallista :/
[quote author="Vierailija" time="24.05.2013 klo 13:12"]
Soita etuuskäsittelijälle jos olet epävarma tilanteestasi ihan oma toimipisteseen katso numero netin kautta. Nyt on itseasiassa paras aikaa tavoitella käsittelijät ja he osaavat kertoa heti kun annat henkilötunnuksesi vaan niin se riittää ja asiasi on hoidettu. Kerrot vain tilanteesi, helppoa!
[/quote]
suosittelen myös!
ap taitaa olla katkera, kun teini-ikäisetkin ovat halutumpia työntekijöitä kuin hän. Vikaa motivaatiossa kun et töitä saa?
[quote author="Vierailija" time="24.05.2013 klo 13:41"]
ap taitaa olla katkera, kun teini-ikäisetkin ovat halutumpia työntekijöitä kuin hän. Vikaa motivaatiossa kun et töitä saa?
[/quote]
Kesäsetelinuoret = ilmaista työvoimaa
Hain viimeksi tttukea viime vuoden elo-syyskuussa, nyt uudestaan viime viikolla, meni jatkohakemuksella. Näin Helsingissä.
Voit saada tuen joka kuukausi, niin kauan kuin tilanne sallii siis tarvitset. Ne voi aina vähän yrittää sua pois siitä, mutta päätöksennteossa he tietävät että tarvitset niin helposti saat.