Uskomaton valittaja tuo yksi bloggari!!!
EN kestäis varmaan, hetkeäkään olla tuon kans samassa paikassa.
http://sivusilmailya.blogspot.fi/2013/05/valitilinpaatos.html
Kommentit (19)
Kerrohan ap miksi tämä kirjoitus oli sinusta niin vaivaannuttava.
Oletko siis parikymppinen ihminen, jolla ei ole elämänkokemusta?
Ja miksi arvelet, että et kestäisi blogin kirjoittajan kanssa samassa paikassa, luuletko, että hän kertoo livenä noita samoja juttuja?
En löytänyt valitusta, mutta outo ajatus, että Raamatun mukaan ruoka tipahtaa taivaasta.
En ole itse kuullut muuta kuin yhdestä kerrasta, jolloin taivaasta satoi mannaa.
Kiitos linkistä! Kävin lukemassa, eikä tuossa ollut mielestäni mitään valitusta. Siinä oli lähinnä toivoa ja oivalluksia. Luen jatkossakin ;)
Kiitos linkistä! Minä koin sisällön hyväksi, minua ei kiinnosta lukea blogeja joissa on jotain merkkilaukkuhehkutusta, mutta tuollainen syvällinen pohdiskeleva ihmiselämän analyysi kyllä kiinnostaa. Ei se ole minusta mitään valitusta, vaan itsetuntemuksen kasvua, joka taas yleensä johtaa uusiin positiivisiin asioihin elämässä. Paljon tyhmempää olisi juosta koskaan pysähtymättä eteenpäin vaan...
[quote author="Vierailija" time="24.05.2013 klo 11:34"]
Ja miksi arvelet, että et kestäisi blogin kirjoittajan kanssa samassa paikassa, luuletko, että hän kertoo livenä noita samoja juttuja?
[/quote]
Miten tuo teksti mihinkään elämänkokemukseen liittyy? En vaan kestä tuollaisia tyhjänpäiväisiä paskanjauhajia. Siksi en varmaankaan tulisi toimeen.
ap
[quote author="Vierailija" time="24.05.2013 klo 11:38"]
En löytänyt valitusta, mutta outo ajatus, että Raamatun mukaan ruoka tipahtaa taivaasta.
En ole itse kuullut muuta kuin yhdestä kerrasta, jolloin taivaasta satoi mannaa.
[/quote]
Mannasta kerrotaan Toisen Mooseksen kirjan 16. luvussa.
»Illalla lensi leiriin viiriäisiä niin paljon, että ne peittivät sen kokonaan. Aamulla oli maassa leirin ympärillä runsaasti kastetta,
ja kun kaste oli haihtunut, oli autiomaassa jotakin hienoa ja rapeaa, ohutta kuin kuura maan pinnalla.
Tämän nähdessään israelilaiset kyselivät toisiltaan: "Mitä tämä on?" He eivät näet tienneet, mitä se oli. Mooses sanoi heille: "Se on leipää, jonka Herra on antanut teille ruoaksi.
-- Israelilaiset antoivat sille ruoalle nimeksi manna. Se muistutti korianterin siemeniä mutta oli valkoista ja maistui hunajaleivältä.
-- Israelilaiset söivät mannaa neljäkymmentä vuotta, siihen saakka, kun he tulivat asutuille seuduille. He söivät sitä, kunnes tulivat Kanaaninmaan rajoille. »
(Toinen Mooseksen kirja, 16:13–15, 31, 35)
Muualla Raamatussa todetaan, että manna satoi taivaasta.
Mannalle on hyvin maallisiakin selityksiä esitetty. Mutta tosiaan, Raamatussakaan sen ei pelkästään sanota sataneen taivaasta. Ehkä kuvaannollisesti kyllä.
Kyllähän nykyäänkin liioitellaan ja puhutaan kuvaannollisesti: Sataa kuin Esterin ... "takapuolesta" - vaikkei siellä taivaalla mitään Esteriä ole.
eh.. ei niin hyvä vertaus, muttei muutakaan nyt tule mieleen.
[quote author="Vierailija" time="24.05.2013 klo 11:45"]
Kiitos linkistä! Minä koin sisällön hyväksi, minua ei kiinnosta lukea blogeja joissa on jotain merkkilaukkuhehkutusta, mutta tuollainen syvällinen pohdiskeleva ihmiselämän analyysi kyllä kiinnostaa. Ei se ole minusta mitään valitusta, vaan itsetuntemuksen kasvua, joka taas yleensä johtaa uusiin positiivisiin asioihin elämässä. Paljon tyhmempää olisi juosta koskaan pysähtymättä eteenpäin vaan...
[/quote]
No onpa joo tosi syvällinen blogi :D. HEH.
[quote author="Vierailija" time="24.05.2013 klo 11:46"]
[quote author="Vierailija" time="24.05.2013 klo 11:34"]
[/quote]
Miten tuo teksti mihinkään elämänkokemukseen liittyy? En vaan kestä tuollaisia tyhjänpäiväisiä paskanjauhajia. Siksi en varmaankaan tulisi toimeen.
ap
[/quote]
Sinusta siis on tyhjänpäiväistä paskanjauhantaa, jos kertoo, että on kärsinyt ahdistuksesta ja viimeinkin on osannut tehdä asialle jotain, mitä ei aiemmin? Vähättelet siis toisen ongelmia?
Olet varmaan niitä samoja keskustelijoita, jotka tulevat näihin ketjuihin lyttäämään muita.:(
Minusta sivusilmäilijä kirjoittaa fiksusti asioista, olen siis aiemminkin niitä lukenut.
Itse vaan kaipaan sitä hömppää tähän arjen keskelle ja luen lähinnä muoti- ja sisustusblogeja.
[quote author="Vierailija" time="29.05.2013 klo 20:55"]
tää bloggari marisee, moralisoi ja jeesustelee aina kirjoituksissaan. On niin moraalinen joka asiassa ja aina jaksaa paheksua muita.
[/quote]
Mitäs itse teet tässä kirjoituksessasi? Et suinkaan paheksu ja moralisoi?
[quote author="Vierailija" time="24.05.2013 klo 12:21"]
Minusta sivusilmäilijä kirjoittaa fiksusti asioista, olen siis aiemminkin niitä lukenut.
Itse vaan kaipaan sitä hömppää tähän arjen keskelle ja luen lähinnä muoti- ja sisustusblogeja.
[/quote]
Fiksua? Selitätkö vähän? EN ymmärrä. Ap.
[quote author="Vierailija" time="24.05.2013 klo 11:38"]
[/quote]
Tästä juuri näkee millainen idiootti se on.
[quote author="Vierailija" time="24.05.2013 klo 13:33"]
[quote author="Vierailija" time="24.05.2013 klo 12:21"]
[/quote]
Fiksua? Selitätkö vähän? EN ymmärrä. Ap.
[/quote]
Mistähän mahtaa johtua (ettet ymmärrä)
tää bloggari marisee, moralisoi ja jeesustelee aina kirjoituksissaan. On niin moraalinen joka asiassa ja aina jaksaa paheksua muita.
Voisitko, ap, kertoa, mikä tämän sun vihapostaamisen taustalla on?
Kiitos että linkitit. Oli ihanaa lukea tuollainen pohdiskeleva kirjoitus siitä, kuinka pitää välittää itsestään. Minun itseni pitäisi välittää itsestäni enemmän.